Dat maakt het nog erger jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 17:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa godver, ik haat het dat de mijne OOK zo is anders was het allemaal veel makkelijker voor mij en mn flodderige bloesjes. (En 1 fantasieloze zwarte t-shirt bh, metzonder afgesloopt strikje.)
Echt fan ben ik niet, kan wel genieten van de lol die ze samen hebben als ze samen op stap zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Over artiesten niet kennen.... Is nu iets op over Nick en Simon in New York. Maar daar treffen ze iemand die Simon& Garfunkel niet kent
Ik kijk het wel terug. Hou ook niet van hun muziek maar ze kunnen erg goed zingen en hun stemmen passen mooi bij elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Echt fan ben ik niet, kan wel genieten van de lol die ze samen hebben als ze samen op stap zijn.
En muzikaal. 🎼
Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Over artiesten niet kennen.... Is nu iets op over Nick en Simon in New York. Maar daar treffen ze iemand die Simon& Garfunkel niet kent
Ik hou ook niet van hun muziek verder, maar ik vind Nick's versie van Hallelujah wel erg mooi.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Hou ook niet van hun muziek maar ze kunnen erg goed zingen en hun stemmen passen mooi bij elkaar
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een programma van hen gekeken, maar heb het dit keer wel geprogrammeerd om terug te kijken, want groot fan van Paul Simon.
Dus Nick&Simon&Garfunkel.
We hebben ze jarenlang in ons programna in Caprera gehad. Altijd zwaar uitverkocht.quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Simon met Garfunkel ook beter als met Simon.
Ze (Nick en Simon) zijn jaren geleden eens in de feesttent bij ons in het dorp geweest. De hele sfeer was weg...
¤30.000 voor een half uurtje destijds in 2007. Henk Wijngaard had gelukkig binnen een minuut de sfeer terug. Voor minder als ¤1000
Dit. Fysiek onpasselijk. Ik heb er niet eens rationeel een hekel aan, maar brrr!quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik trek dat harmonieuze echt niet.
Goed gebadderd dus gisterenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:36 schreef minilot het volgende:
Matig, Uhmp! Sterkte met uitpluizenuitpluizen.Eens met koffie.
Straks met zonnebril het schoolplein op
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Doraquote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik had wel iets langer (en rustiger) willen slapen.
Dat kan ik niet, weer inslapenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga nog ff lekker terug dan na het plasje van Dora
ik zeg dit hardop..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:16 schreef Uhmmpie het volgende:
op het balkon zelfs een verdwaald drupje.. en een fris windje
maar eigenwijs.. dus blijven zitten tot mn thee op is
met lange mouwen was het prima geweest
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik had wel iets langer (en rustiger) willen slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |