Ziehier. De onmetelijke softheid van de Nederlandse werkcultuur in een notendop.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende: [..] En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie.
dan maken we toch een deel 2,3,etc aan tot je hem hebtquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze is vol voor ik 'm binnen heb joh.
Deze monsters: https://www.tuinmeubelland.nl/parasolquote:
mwha, ik gok op eind van het jaar om iig een kansje te maken.. (dan zul n ze waarschijnlijk wel open zijn, hoe toegang dan geregeld is, is maar de vraag) gelukkig wordt, zolang ze dicht zijn, mijn jaar abo verlengdquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef crv het volgende: [..] denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zetten
zweefparasollen kunnen veel goedkoperquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze monsters: https://www.tuinmeubelland.nl/parasol
Wapperen met wind niet alle kanten op.
(niet cht goedkoop dan weer helaas)
tja, de vraag is hoe lang ze dan meegaan. hier waait het regelmatig flinkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zweefparasollen kunnen veel goedkoper
Lief dat je aan me dacht Budda.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik aan een FOK!ker met een typfout
Ja klopt, mijn buurman heeft ook zo'n kutding wat bij het kleinste zeugje wind al door de tuin heen staat te dansen. Koste amper wat.... kreeg hij ook niet zo veel voor....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zweefparasollen kunnen veel goedkoper
ik heb een va 70 euro met 6grote terrastegels. die gaat niet zo snel weg hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn buurman heeft ook zo'n kutding wat bij het kleinste zeugje wind al door de tuin heen staat te dansen. Koste amper wat.... kreeg hij ook niet zo veel voor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een va 70 euro met 6grote terrastegels. die gaat niet zo snel weg hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk door de stad gestruindDordrecht
![]()
Eindstand 7,8 km
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
Yg? Niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah zo. Ja met enige flinke windkracht zou ik hem ook niet opendoen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.
Dit snap ik niet geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ziehier. De onmetelijke softheid van de Nederlandse werkcultuur in een notendop.
Ik zou toejuichen dat heel NL gesloten zou zijn 6 weken, met een verschuiving in de landsdelen.
Maar dat iedereen verplicht dan vakantie opneemt.
Yg? Niet klikken.Ik haat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleasssse vertel met dat jullie ontzettend last hebben van heel veel gore monsterteken of ander vies gespuis met meer dan 4 poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb daar ook moeite mee;quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk door de stad gestruindDordrecht
![]()
Eindstand 7,8 km
[ afbeelding ]
op brood heb ik gewoon gezegd, maakt niet uit.... Over het beleg/garnering kon ik wel even nadenken. Waren nog mensen voor mij, wel op gepaste afstand natuurlijk..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb daar ook moeite mee;
Welk brood, welke saus, welk beleg, welke salade, welke garnering, allergien, naam, overnieuw, aaaargh.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik haat jePleasssse vertel met dat jullie ontzettend last hebben van heel veel gore monsterteken of ander vies gespuis met meer dan 4 poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is hier niet zo ver vandaan een moeras, dus soms last van muggen. Maar het waait meestal en dan heb je er weer geen last van.
Meer dan 4 poten? Mhhh, nope. OK, twee elanden hebben 8 poten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Yg? Niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind is hier wel een ding inderdaad, al denk ik dat ik met genoeg wind wel de dag doorkom op mijn reeds schaduwrijke plekken zonder parasol te openen. Keuzes!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik neem ze in ieder geval mee in mijn overwegingen. Op zich is er wel schaduw genoeg, maar opties.
Gezien vanuit de ogen van een werkgever.quote:
Ohhh Elandquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Er is hier niet zo ver vandaan een moeras, dus soms last van muggen. Maar het waait meestal en dan heb je er weer geen last van.
Meer dan 4 poten? Mhhh, nope. OK, twee elanden hebben 8 poten
Dat nam ik aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Is dat zo erg, daar binnenstappen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
Ligt helemaal aan de branche natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien vanuit de ogen van een werkgever.
De zomervakantie willen veel mensen doorwerken en nog maanden erna nemen mensen vrij
Niet te plannnen qua bezetting.
Ik ben van mijn afdeling wel 4 maand kopstukken kwijt door vakanties
Wat dus ook in 1 maand had gekund en het bedrijf had dicht gekund.
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autistquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Wij zitten daar ook 's avonds bij lekker weer best vaak, lekker knus, loungesetje eronder en warmte blijft ook wat langer hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nam ik aan inderdaad.
Sowieso even denken of een zweefparasol toegevoegde waarde gaat hebben. Buiten eten doen we eigenlijk nooit en Joop is geen buitenzitter, hoogstens 's avonds. Dus meh.
Fotoquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Zo ziet elke dag in Berlijn eruitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.htmlquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Snap ik welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autist
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo ziet elke dag in Berlijn eruit
Your loss
Omdat ik hitori-bocchi ben?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.html
is volgens mij de moeite waard om te kijken
Begin maar vast met sparen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
ja graagquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh misschien morgen als ik de hele boel opgetuigd heb
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen...
Ben nu vakantie in eigen land aan het samenstellen maar de prijzen zijn, zelfs voor een goed Noors inkomen, best fors.
ja leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk
Samen eruit komen kan ook vaak zat
Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
is dat ook ijsbeer gebied?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....
Contact maken met andere planetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hoor dat terras.![]()
Maar wat doen al die kermislampjes?
Ja, da's minder handingquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.![]()
Hij staat op het lijstje voor 'moeten we eens tijd voor maken'. Als je dat ergens in het najaar bedenkt zit alles vol en ik ben zo'n type dat pas 2 week voor ik vakantie heb iets boek
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
ja geniaalquote:
oeh wat vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb er aan de overkant een zien lopen door de far away looker.
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn echt leukEn waren ook echt cheap :p
Is dat rechts ijs?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar bavianen een roze bips krijgen als ze geil zijn, zet jij ledjes aan?
Ik zou t wel wetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet ook niet of ik dat nog ga doen.
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Benadrukt toch wel dat ‘bovenop de aardkloot waar de atmosfeer dunner is en je dichter tegen de hemel aan zit’ gevoel vind ik
Die op de tafel is van jouquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.
Dat gaat lukken hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
ik weet niet of het de moeite waard is. Denk dat ik alleen niet onder zon ding ga zittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.
Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Staat inmiddels aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op de tafel is van jou![]()
Er waren wel andere nog maar die gaan op batterij
Oehhhhh klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geniaalGoeie keuze heb je gemaakt
Sochtends zo rond half negen kruip ik dat hoekje en dat is zo comfi
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfectquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh klinkt heerlijk!![]()
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Ohja?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die hebben we hier toch al:P
Marshmallows grillen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Met roze billen en alles?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
Heel mijn huis zit inmiddels vol domoticaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub
Bouwt hij een domolo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica
Koos heeft een nieuwe hobby
Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen
Vertel mij watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
Denk het jaquote:
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk het ja
![]()
Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Mocht hij daar blijer van worden dan mijn echte versie, prima hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeterDat tentje, niet de domolo
is ook leuk spulquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
oh leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt.
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
[ afbeelding ]
Je schoonmoeder in huis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideen![]()
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
Digimomquote:
Loooool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk
Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan![]()
Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzo
Tuinlampen worden vervangen, dat waren nog drie aparte pakjes die vandaag binnen kwamen
(De oude tuinlampen in de poort wilden we schoonmaken maar toen klapten ze uit elkaar van roest, dus doeiiiii, dan maar meteen goeie nieuwen)
sommige mensenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk
Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan![]()
Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnen
Ik vind er echt totaal geen reet aanquote:
geen knoppen meer nodig hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind er echt totaal geen reet aan![]()
Hele uitleggen krijg ik erover
Geef mij een knop en laat die shit werken, de rest boeit me niet
Ok, het is straks wel fijn als er op zolder screens hebben die zelf weten wanneer ze naar beneden moeten. Dat is wel hendig
ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rugquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loooool!Stiekem best lief van bemoeibuuf.
Ik zou als dank haar geraniums afknippenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loooool!Stiekem best lief van bemoeibuuf.
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg.
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Handig als de boel in storing gaat of er een keer iemand anders in je huis is en de hele shit niet snaptquote:
Ja hoi, deze gedachte dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenVoor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rug![]()
Is toch juist lief.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes
ik zou er niet aan beginnen. denk dat ik ze ook gewoon zo laat liggen op de bankquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen?
[..]
Is toch juist lief.![]()
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?
Watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes
Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenVoor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien
![]()
Ik hou echt enorm nit van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik n niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacyquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen?
[..]
Is toch juist lief.![]()
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij kleinquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.
Mijn kind van drie snapt het beter dan ik, nu al, de aftakeling is pijnlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies en wat jij hierboven zei... mijn ouders snappen die sjit niet, dus knoppen.
Nee gewoon bijgesnedenquote:
Een zuurtje en een zoetjequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd![]()
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid
Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm nit van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik n niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy
Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd![]()
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid
Oh ja hoor... alles remote enzo....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens.
Ja halloquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in....![]()
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zuurtje en een zoetjeRobrt zou tevreden zijn
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij kleinToen ik hem achter had gebouwd vond ik hem zo groot dat ik dacht dat ik verkeerd had gemeten
Gaat dit over de bak of zijn lul?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeegquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?
Ah! Gaarde dat een beetje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg![]()
Morgen staat de filodeegversie op de planning
Kardemomquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
Koos en de nieuwe buurman zijn ook beide enorm van de gadgets, vermoeiend![]()
Ik ga morgen als goed huisvrouw gewoon een kardemomcake bakken want de eieren moeten op en daar gaan er 6 in
Ook goed plan
Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoogquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in....![]()
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
Ging verrassend goed!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Gaarde dat een beetje?
Walnoten of pistache erin?
Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegevenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm nit van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik n niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoordenquote:
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ging verrassend goed!
Allebei![]()
Ik zoek het recept even voor je op
Sorry Muckjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoorden
Enorm.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoog
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg![]()
Morgen staat de filodeegversie op de planning
Ik ben daar echt te anti-mens voor geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegeven
Het is een wisselwerking, de buren hier bemoeien zich met alles en weten alles maar als er wat is dan kan je ook gelijk bij ze terecht
Hoe ist UitStraling ...quote:
Ja godverquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
De hoofdschakelaar van de meterkastquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapotquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn buren bemoeien niet.Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit.
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de theequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje.
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suikerquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...![]()
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken
Heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Nu ga je het maar lezen ook:Oh dat is idd makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Ik ken dat hele album nog niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Coronaftermathquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Sentiment.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)![]()
Wreed uit je dakquote:
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mijquote:
Ik heb de zomergarderobe de kast in gewerkt en verder puin geruimd, al het onkruid uit de voortuin getrokken en veel wasjes weggewerktquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Daar zat ik al over te denken...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker
Ja!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is idd makkelijk!
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
Was wel een Grieks recept toen, echt na elk plakje filodeeg weer een scheut van dat suikerwater erover en dan iets van 20 plakjes dikquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar zat ik al over te denken...
Honing en noten gaan zo goed samen
Hahahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)![]()
Ja, eens. Meteen waarom ze niet zo hoog op mijn lijstje meer staan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mij
De oudere albums trok ik niet zo best
Hoe zing je dit mee?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mij
De oudere albums trok ik niet zo best
Misschien werkt dt wel preventief tegen coronaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een Grieks recept toen, echt na elk plakje filodeeg weer een scheut van dat suikerwater erover en dan iets van 20 plakjes dik
De koortjes?quote:
Gruntende shit wat niet verstaanbaar is (meer wat voor IJs en Koos) niet, maar dit is wel te verstaan toch?quote:
Die koortjes zou nog wel lukken, die gast bedoelde ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De koortjes?
Maar valt goed "normaal" mee te zingen, Dimmu.
Tsja, ik versta 'm echt prima.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die koortjes zou nog wel lukken, die gast bedoelde ik
Beetje op zijn fluitje blazen etc etcquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Knikkeren met karl en z'n noten, nu voor alle leeftijden
Welkon?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, muziekding shufflet naar een ander Dimmu liedje, klinkt een stuk beter. Uit 2007.
Damnquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel een Grieks recept toen, echt na elk plakje filodeeg weer een scheut van dat suikerwater erover en dan iets van 20 plakjes dik
Eindelijk een man van mijn eigen lengtequote:
Boze muziekquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gruntende shit wat niet verstaanbaar is (meer wat voor IJs en Koos) niet, maar dit is wel te verstaan toch?
Was hier gisteren een buurjongetje van vier aan het spelen en aan het zeuren dat de boze muziek te hard stond. Gezegd dat hij zijn klep moest houden en er maar aan moest wennen. Miep knikte wijselijk en erkende dat. Topkind
Je bent een jaar of 25 te oud vrees ikquote:
In Sorte Diaboli. Al heb ik Dimmu-technisch liever een Mourning Palace of Vredesbyrd ofzo.quote:
Was ook wel van dat spul waar een portie van een blokje van 2x2cm ruim voldoende wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Damn![]()
Dit was een Turks recept en de siroop gaat er pas na het bakken over
Ik trek m weleens een Elsa jurk aan en doe lipstick en nagellak op bij m. Vinden zijn Feyenoord hooliganouders minder leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boze muziekhad je niet een omgekeerd kruisje op z'n voorhoofdje kunnen tekenen ofzo
gewoon om te fucken
Ik ga even luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In Sorte Diaboli. Al heb ik Dimmu-technisch liever een Mourning Palace of Vredesbyrd ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Spellboundquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren
Titels zeggen me enorm weinig maar ik herken het vast als ik het hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik trek m weleens een Elsa jurk aan en doe lipstick en nagellak op bij m. Vinden zijn Feyenoord hooliganouders minder leuk
![]()
![]()
Koos zit meteen mee te zitten en luchtgitaar te spelenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ik haat wachten.Klinkt teringsaai, en ingewikkeld net zo'n bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zit meteen mee te zitten en luchtgitaar te spelen
Zolang die ijskluit achter ons daar blijft liggen hebben we de motor niet nodig en kan t op de trossen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt teringsaai, en ingewikkeld net zo'n bak
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ik haat wachten.Dat klinkt niet tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessni vuotavat
Olen tmn maailman loppu
Min olen tyhjyys
Koos vraagt wat je van Kings of the Carnival Creation vindtquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een bazenalbum waar dat nummer opstaat.
Maar los van z'n normale spraakgebrek (whispering woices ipv voices in Mourning Palace enzo) prima te verstaan.
Moet nu aan aambeien denkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zolang die ijskluit achter ons daar blijft liggen hebben we de motor niet nodig en kan t op de trossen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos vraagt wat je van Kings of the Carnival Creation vindt
Ik voel me een doorgeefluik zo, is er geen domotica die dit kan overnemen?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal die ijskluit vast goed bij helpen
Krijg je aambeienijstarrels
Reactie: 'hmm, ok'quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oooh, deze. Prettig liedje, maar mijn hoofd moet er naar staan.
Hij zou ook gewoon een FOK!-account kunnen nemen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos vraagt wat je van Kings of the Carnival Creation vindt
Ik voel me een doorgeefluik zo, is er geen domotica die dit kan overnemen?
Teveel communicatie voor deze autistquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou ook gewoon een FOK!-account kunnen nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Teveel communicatie voor deze autistMaar dan kunnen we hier tenminste wat huwelijkruzies volgen en zulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mwehehehe. Ik ben meer van het straight up gruizige, de bombast en verschillende melodietjes moet ik echt zin in hebben.quote:
We hebben de meest domme ruzies doorgaans, zal je er niet mee vermoeienquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we hier tenminste wat huwelijkruzies volgen en zulks
Eventjes, toen 'ie terugkwam na zijn meetontvluchting.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
Volgens mij heeft IJs Koos weleens gezien maar weet niet meer zeker
Dramallama past qua muziek wel bij Koosquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe. Ik ben meer van het straight up gruizige, de bombast en verschillende melodietjes moet ik echt zin in hebben.
Oh ja! Dat is waar ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eventjes, toen 'ie terugkwam na zijn meetontvluchting.
Ook leedvermaak is vermaakquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
We hebben de meest domme ruzies doorgaans, zal je er niet mee vermoeien
Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit.quote:
'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'quote:
Polka's?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit.
Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'
'houd je bek, ik heb boodschappen gedaan en gekookt'
'bla bla'
'blie blie'
Mja mja, nee
Doorgaans wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om maken
Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden.quote:
Oefenen tijdens tuinieren?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden.
Ik ruzie alleen met bitterbal, maar dat is gewoon veilig vanaf afstand dat ik niks naar mijn hoofd geworpen kan krijgenquote:
Het zou wel de ultieme wraak voor 100 keer Unwritten zijn.quote:
Ik ruzie niet met idioten.quote:
Deze?quote:
Never let a good crisis go to wastequote:
Jep.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze?
Dat kan ik niet meezingen![]()
Klinkt wel als iets om de gluurburen mee te treiteren
Wasda?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou wel de ultieme wraak voor 100 keer Unwritten zijn.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ruzie alleen met bitterbal, maar dat is gewoon veilig vanaf afstand dat ze mijn hoofd er niet af kan halen
Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.
Ja en dat ookquote:
Ik dacht eerder aan vinger op de klitterquote:
Die blijft stiekem best leuk ook al versta ik er geen kut vanquote:
Ja ik dacht laat ik het een keertje netjes houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan vinger op de klitter
I wanna have your babies?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.
Dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die blijft stiekem best leuk ook al versta ik er geen kut van
Neverquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht laat ik het een keertje netjes houden.
Neuh. Buuf heeft twee dochters op bakvisleeftijd.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I wanna have your babies?
Rammelende eierstokken daar?
De geitenzuigerquote:
Zo was ik vanmiddag ook de bipolaire kat van de buren aan het aaienquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/557552541796732/?t=3
Zet voor straf dit op repeat aan ons en tuin en ga 25 km wandelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Buuf heeft twee dochters op bakvisleeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |