Oh ja! Dat is waar ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eventjes, toen 'ie terugkwam na zijn meetontvluchting.
Ook leedvermaak is vermaakquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
We hebben de meest domme ruzies doorgaans, zal je er niet mee vermoeien
Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit.quote:
'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'quote:
Polka's?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit.
Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'
'houd je bek, ik heb boodschappen gedaan en gekookt'
'bla bla'
'blie blie'
Mja mja, nee
Doorgaans wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om maken
Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden.quote:
Oefenen tijdens tuinieren?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden.
Ik ruzie alleen met bitterbal, maar dat is gewoon veilig vanaf afstand dat ik niks naar mijn hoofd geworpen kan krijgenquote:
Het zou wel de ultieme wraak voor 100 keer Unwritten zijn.quote:
Ik ruzie niet met idioten.quote:
Deze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |