abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:13:26 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eventjes, toen 'ie terugkwam na zijn meetontvluchting. :Y
Oh ja! Dat is waar ook _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:14:08 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233469
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:12 schreef Molo het volgende:

[..]

We hebben de meest domme ruzies doorgaans, zal je er niet mee vermoeien :+
Ook leedvermaak is vermaak :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:14:58 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233482
Ja, mooi. Krijg een jobalert van een recruiter voor de oude functie van een huidige collega _O-

Die ga ik dat mooi even doorappen, humor _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:15:58 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233496
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dramallama past qua muziek wel bij Koos _O-
Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:16:08 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233497
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ook leedvermaak is vermaak :+
'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'

'houd je bek, ik heb boodschappen gedaan en gekookt'

'bla bla'

'blie blie'

Mja mja, nee :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:16:26 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233500
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb dan wel weer een zwak voor folky shit. :')
Polka's? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:17:08 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233509
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Polka's? O+
Ievan Polkka. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:17:52 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233520
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

'je hebt weer de afwas niet in de vaatwasser gezet, je zat zeker weer de hele tijd op fok!?!'

'houd je bek, ik heb boodschappen gedaan en gekookt'

'bla bla'

'blie blie'

Mja mja, nee :+
Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om maken O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:18:18 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233526
Ik ruzie gewoon niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:18:31 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ievan Polkka. :Y
_O_

Polketiepolka polketiepolka _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:18:50 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als dat de grootste ruzies zijn zou ik me nergens druk om maken O+
Doorgaans wel ja

Saai leven is saai :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Contact maken met andere planeten
Spreid je dating kansen. ^O^
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:19:44 #263
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233546
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:18 schreef Molo het volgende:

[..]

_O_

Polketiepolka polketiepolka _O_
Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193233547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ruzie gewoon niet. :')
Das ook niet goed.
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:20:05 #265
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233549
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Das ook niet goed.
Nee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:20:22 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233554
Oeh, Tanzdiktator.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:20:40 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik kon ooit het stukje daadwerkelijke tekst mee"zingen", maar da's lang geleden. :')
Oefenen tijdens tuinieren?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee?
Nee wil je ruzie :(
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:21:27 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ruzie gewoon niet. :')
Ik ruzie alleen met bitterbal, maar dat is gewoon veilig vanaf afstand dat ik niks naar mijn hoofd geworpen kan krijgen :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:21:39 #270
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233589
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Oefenen tijdens tuinieren?
Het zou wel de ultieme wraak voor 100 keer Unwritten zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:21:44 #271
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233591
Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken... :O
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193233594
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ook leedvermaak is vermaak :+
Ouwe leedrecreant
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:21:54 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233596
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee wil je ruzie :(
Ik ruzie niet met idioten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:22:07 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Tanzdiktator.
Deze?


Dat kan ik niet meezingen _O-

Klinkt wel als iets om de gluurburen mee te treiteren :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Polka's? O+
Mr. Polska?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')