ja leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk
Samen eruit komen kan ook vaak zat
Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
is dat ook ijsbeer gebied?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
Meer op insta. (DM)
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....
Contact maken met andere planetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hoor dat terras.![]()
Maar wat doen al die kermislampjes?
Ja, da's minder handingquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.![]()
Hij staat op het lijstje voor 'moeten we eens tijd voor maken'. Als je dat ergens in het najaar bedenkt zit alles vol en ik ben zo'n type dat pas 2 week voor ik vakantie heb iets boek
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
Meer op insta. (DM)
Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
Meer op insta. (DM)
ja geniaalquote:
oeh wat vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb er aan de overkant een zien lopen door de far away looker.
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn echt leukEn waren ook echt cheap :p
Is dat rechts ijs?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
Meer op insta. (DM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |