Ziehier. De onmetelijke softheid van de Nederlandse werkcultuur in een notendop.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende: [..] En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie.
dan maken we toch een deel 2,3,etc aan tot je hem hebtquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze is vol voor ik 'm binnen heb joh.
Deze monsters: https://www.tuinmeubelland.nl/parasolquote:
mwha, ik gok op eind van het jaar om iig een kansje te maken.. (dan zul n ze waarschijnlijk wel open zijn, hoe toegang dan geregeld is, is maar de vraag) gelukkig wordt, zolang ze dicht zijn, mijn jaar abo verlengdquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef crv het volgende: [..] denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zetten
zweefparasollen kunnen veel goedkoperquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze monsters: https://www.tuinmeubelland.nl/parasol
Wapperen met wind niet alle kanten op.
(niet écht goedkoop dan weer helaas)
tja, de vraag is hoe lang ze dan meegaan. hier waait het regelmatig flinkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zweefparasollen kunnen veel goedkoper
Lief dat je aan me dacht Budda.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik aan een FOK!ker met een typfout
Ja klopt, mijn buurman heeft ook zo'n kutding wat bij het kleinste zeugje wind al door de tuin heen staat te dansen. Koste amper wat.... kreeg hij ook niet zo veel voor....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zweefparasollen kunnen veel goedkoper
ik heb een va 70 euro met 6grote terrastegels. die gaat niet zo snel weg hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn buurman heeft ook zo'n kutding wat bij het kleinste zeugje wind al door de tuin heen staat te dansen. Koste amper wat.... kreeg hij ook niet zo veel voor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb een va 70 euro met 6grote terrastegels. die gaat niet zo snel weg hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk door de stad gestruindDordrecht
![]()
Eindstand 7,8 km
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:48 schreef Fogel het volgende:
Yg? Niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ah zo. Ja met enige flinke windkracht zou ik hem ook niet opendoen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.
Dit snap ik niet geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ziehier. De onmetelijke softheid van de Nederlandse werkcultuur in een notendop.
Ik zou toejuichen dat heel NL gesloten zou zijn 6 weken, met een verschuiving in de landsdelen.
Maar dat iedereen verplicht dan vakantie opneemt.
Yg? Niet klikken.Ik haat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pleasssse vertel met dat jullie ontzettend last hebben van heel veel gore monsterteken of ander vies gespuis met meer dan 4 poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb daar ook moeite mee;quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk door de stad gestruindDordrecht
![]()
Eindstand 7,8 km
[ afbeelding ]
op brood heb ik gewoon gezegd, maakt niet uit.... Over het beleg/garnering kon ik wel even nadenken. Waren nog mensen voor mij, wel op gepaste afstand natuurlijk..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb daar ook moeite mee;
Welk brood, welke saus, welk beleg, welke salade, welke garnering, allergieën, naam, overnieuw, aaaargh.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik haat jePleasssse vertel met dat jullie ontzettend last hebben van heel veel gore monsterteken of ander vies gespuis met meer dan 4 poten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is hier niet zo ver vandaan een moeras, dus soms last van muggen. Maar het waait meestal en dan heb je er weer geen last van.
Meer dan 4 poten? Mhhh, nope. OK, twee elanden hebben 8 poten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Yg? Niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wind is hier wel een ding inderdaad, al denk ik dat ik met genoeg wind wel de dag doorkom op mijn reeds schaduwrijke plekken zonder parasol te openen. Keuzes!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De meeste gaan de lucht ook niet in maar kapot door wind onder het doek en de constructie die het dan niet houdt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik neem ze in ieder geval mee in mijn overwegingen. Op zich is er wel schaduw genoeg, maar opties.
Gezien vanuit de ogen van een werkgever.quote:
Ohhh Elandquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Er is hier niet zo ver vandaan een moeras, dus soms last van muggen. Maar het waait meestal en dan heb je er weer geen last van.
Meer dan 4 poten? Mhhh, nope. OK, twee elanden hebben 8 poten
Dat nam ik aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Is dat zo erg, daar binnenstappen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
Ligt helemaal aan de branche natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien vanuit de ogen van een werkgever.
De zomervakantie willen veel mensen doorwerken en nog maanden erna nemen mensen vrij
Niet te plannnen qua bezetting.
Ik ben van mijn afdeling wel 4 maand kopstukken kwijt door vakanties
Wat dus ook in 1 maand had gekund en het bedrijf had dicht gekund.
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autistquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Wij zitten daar ook 's avonds bij lekker weer best vaak, lekker knus, loungesetje eronder en warmte blijft ook wat langer hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nam ik aan inderdaad.
Sowieso even denken of een zweefparasol toegevoegde waarde gaat hebben. Buiten eten doen we eigenlijk nooit en Joop is geen buitenzitter, hoogstens 's avonds. Dus meh.
Fotoquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Zo ziet elke dag in Berlijn eruitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.htmlquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Snap ik welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autist
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo ziet elke dag in Berlijn eruit
Your loss
Omdat ik hitori-bocchi ben?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.html
is volgens mij de moeite waard om te kijken
Begin maar vast met sparen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
ja graagquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh misschien morgen als ik de hele boel opgetuigd heb
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen...
Ben nu vakantie in eigen land aan het samenstellen maar de prijzen zijn, zelfs voor een goed Noors inkomen, best fors.
ja leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk
Samen eruit komen kan ook vaak zat
Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
is dat ook ijsbeer gebied?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....
Contact maken met andere planetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hoor dat terras.![]()
Maar wat doen al die kermislampjes?
Ja, da's minder handingquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.![]()
Hij staat op het lijstje voor 'moeten we eens tijd voor maken'. Als je dat ergens in het najaar bedenkt zit alles vol en ik ben zo'n type dat pas 2 week voor ik vakantie heb iets boek
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
ja geniaalquote:
oeh wat vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb er aan de overkant een zien lopen door de far away looker.
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn echt leukEn waren ook echt cheap :p
Is dat rechts ijs?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar bavianen een roze bips krijgen als ze geil zijn, zet jij ledjes aan?
Ik zou t wel wetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet ook niet of ik dat nog ga doen.
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Benadrukt toch wel dat ‘bovenop de aardkloot waar de atmosfeer dunner is en je dichter tegen de hemel aan zit’ gevoel vind ik
Die op de tafel is van jouquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.
Dat gaat lukken hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
ik weet niet of het de moeite waard is. Denk dat ik alleen niet onder zon ding ga zittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.
Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Staat inmiddels aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op de tafel is van jou![]()
Er waren wel andere nog maar die gaan op batterij
Oehhhhh klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geniaalGoeie keuze heb je gemaakt
Sochtends zo rond half negen kruip ik dat hoekje en dat is zo comfi
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfectquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh klinkt heerlijk!![]()
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Ohja?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die hebben we hier toch al:P
Marshmallows grillen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Met roze billen en alles?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |