abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193232237
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Waar bavianen een roze bips krijgen als ze geil zijn, zet jij ledjes aan?
wat :P
pi_193232244
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee weet ook niet of ik dat nog ga doen.
Ik zou t wel weten :7

Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.

Of misschien de elektrische deken van Molo katten
pi_193232245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja leuk :D

[ afbeelding ]
Fok! Discomeet bij @bitterbal na 1 juni zie ik al..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193232249
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dat rechts ijs?
Ja, Vers roomijs
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:09:22 #80
169210 liesje1979
pi_193232250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y

Benadrukt toch wel dat ‘bovenop de aardkloot waar de atmosfeer dunner is en je dichter tegen de hemel aan zit’ gevoel vind ik
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.
pi_193232251
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis. _O-
Die op de tafel is van jou :P

Er waren wel andere nog maar die gaan op batterij
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:09:41 #82
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, da's minder handing :D
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
pi_193232262
quote:
17s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.
:Y

Zit veel noordelijker dan bv de Canadese pool gebieden
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:09:50 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232263
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ja, da's minder handing :D
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
Dat gaat lukken hier _O_

Lijkt vet O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

wat :P
pi_193232278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zou t wel weten :7

Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.

Of misschien de elektrische deken van Molo katten
ik weet niet of het de moeite waard is. Denk dat ik alleen niet onder zon ding ga zitten
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:10:37 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zou t wel weten :7

Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.

Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Staat inmiddels aan

Domotica O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:10:37 #88
169210 liesje1979
pi_193232280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Die op de tafel is van jou :P

Er waren wel andere nog maar die gaan op batterij
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:10:56 #89
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja geniaal _O_ Goeie keuze heb je gemaakt :Y Sochtends zo rond half negen kruip ik dat hoekje en dat is zo comfi :9~
Oehhhhh klinkt heerlijk! O+
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
pi_193232286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja maar die hebben we hier toch al:P
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:11:24 #91
45833 crew  Fogel
pi_193232294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193232298
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:11:59 #93
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zou t wel weten :7

Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.

Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
pi_193232312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oehhhhh klinkt heerlijk! O+
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staat :P

Moet nog zon hoes kopen maar vind die krengen zo duur
pi_193232313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar die hebben we hier toch al:P
Ohja?
pi_193232315
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Staat inmiddels aan

Domotica O+
Oma :7
pi_193232321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Marshmallows grillen?
pi_193232325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :D Nee :D
Maar inderdaad: lijkt me interessant :Y Japan is fascinerend :9
pi_193232326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ohja?
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
pi_193232351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
Met roze billen en alles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')