ja leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk
Samen eruit komen kan ook vaak zat
Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
is dat ook ijsbeer gebied?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....
Contact maken met andere planetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hoor dat terras.![]()
Maar wat doen al die kermislampjes?
Ja, da's minder handingquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.![]()
Hij staat op het lijstje voor 'moeten we eens tijd voor maken'. Als je dat ergens in het najaar bedenkt zit alles vol en ik ben zo'n type dat pas 2 week voor ik vakantie heb iets boek
Nice!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
Cool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
ja geniaalquote:
oeh wat vetquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb er aan de overkant een zien lopen door de far away looker.
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn echt leukEn waren ook echt cheap :p
Is dat rechts ijs?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer op insta. (DM)
watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waar bavianen een roze bips krijgen als ze geil zijn, zet jij ledjes aan?
Ik zou t wel wetenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weet ook niet of ik dat nog ga doen.
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Benadrukt toch wel dat ‘bovenop de aardkloot waar de atmosfeer dunner is en je dichter tegen de hemel aan zit’ gevoel vind ik
Die op de tafel is van jouquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dit de enige soort of was er nog keuze? Dat snoer op je tafeltje heb ik altijd in de gekleurde variant. Mijn tuin is in de zomeravonden echt een hoerenkermis.
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik wel denk ik. Ook een beetje een aan het einde van de wereld gevoel denk ik.
Dat gaat lukken hierquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, da's minder handing![]()
Zonneactiviteit staat nu ook op een laag pitje, dus als je nog een paar (6-10) jaar wacht komt er meer vuurwerk in de lucht.
ik weet niet of het de moeite waard is. Denk dat ik alleen niet onder zon ding ga zittenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.
Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Staat inmiddels aanquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die op de tafel is van jou![]()
Er waren wel andere nog maar die gaan op batterij
Oehhhhh klinkt heerlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geniaalGoeie keuze heb je gemaakt
Sochtends zo rond half negen kruip ik dat hoekje en dat is zo comfi
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfectquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh klinkt heerlijk!![]()
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Ohja?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die hebben we hier toch al:P
Marshmallows grillen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Met roze billen en alles?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |