abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:55:48 #31
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231983
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Dat nam ik aan inderdaad. :Y

Sowieso even denken of een zweefparasol toegevoegde waarde gaat hebben. Buiten eten doen we eigenlijk nooit en Joop is geen buitenzitter, hoogstens 's avonds. Dus meh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193231995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:

[..]

O+ O+

Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
Is dat zo erg, daar binnenstappen? :)
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:56:38 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232003
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gezien vanuit de ogen van een werkgever.
De zomervakantie willen veel mensen doorwerken en nog maanden erna nemen mensen vrij
Niet te plannnen qua bezetting.
Ik ben van mijn afdeling wel 4 maand kopstukken kwijt door vakanties
Wat dus ook in 1 maand had gekund en het bedrijf had dicht gekund.
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk

Samen eruit komen kan ook vaak zat

Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:57:10 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232015
Goed, douchen!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193232023
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is dat zo erg, daar binnenstappen? :)
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autist
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:58:10 #36
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat nam ik aan inderdaad. :Y

Sowieso even denken of een zweefparasol toegevoegde waarde gaat hebben. Buiten eten doen we eigenlijk nooit en Joop is geen buitenzitter, hoogstens 's avonds. Dus meh.
Wij zitten daar ook 's avonds bij lekker weer best vaak, lekker knus, loungesetje eronder en warmte blijft ook wat langer hangen.
pi_193232041
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Foto :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:59:19 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ohhh Eland O+

Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur. O+
Zo ziet elke dag in Berlijn eruit

Your loss
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Is dat zo erg, daar binnenstappen? :)
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.html

is volgens mij de moeite waard om te kijken
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:00:42 #40
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232078
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Foto :D
Bohhhh misschien morgen als ik de hele boel opgetuigd heb :D
pi_193232084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autist
Snap ik wel :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:01:58 #42
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232098
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo ziet elke dag in Berlijn eruit

Your loss
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....
pi_193232100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]

https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.html

is volgens mij de moeite waard om te kijken
Omdat ik hitori-bocchi ben? :o
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:02:12 #44
45833 crew  Fogel
pi_193232103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ohhh Eland O+

Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur. O+
Begin maar vast met sparen...
Ben nu vakantie in eigen land aan het samenstellen maar de prijzen zijn, zelfs voor een goed Noors inkomen, best fors.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193232123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Bohhhh misschien morgen als ik de hele boel opgetuigd heb :D
ja graag :Y
pi_193232127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Omdat ik hitori-bocchi ben? :o
geen idee wat dat betekent :P
pi_193232130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

geen idee wat dat betekent :P
Moederziel alleen :P
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:04:07 #48
169210 liesje1979
pi_193232135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja graag :Y
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
pi_193232137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Moederziel alleen :P
oh :D Nee :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:04:44 #50
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232145
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef Fogel het volgende:

[..]

Begin maar vast met sparen...
Ben nu vakantie in eigen land aan het samenstellen maar de prijzen zijn, zelfs voor een goed Noors inkomen, best fors.
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken. :P
Hij staat op het lijstje voor 'moeten we eens tijd voor maken'. Als je dat ergens in het najaar bedenkt zit alles vol en ik ben zo'n type dat pas 2 week voor ik vakantie heb iets boek :D
pi_193232157


Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren :7
Meer op insta. (DM ;) )
pi_193232164
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe is dat grappige lampjes snoer?
ja leuk :D

pi_193232170
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan de branche natuurlijk

Samen eruit komen kan ook vaak zat

Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
Ja das waar.
Maar een gewone Branch met projecten en verkoop is gebaat bij een korte vakantie periode. Denk ik...
Vakman pur sang
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:05:58 #54
169210 liesje1979
pi_193232171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren :7
O+ O+
pi_193232177
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]

Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren :7
Meer op insta. (DM ;) )
is dat ook ijsbeer gebied?
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:06:24 #56
169210 liesje1979
pi_193232179
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja leuk :D

[ afbeelding ]
Yep ik moet ze.
pi_193232184
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Yep ik moet ze.
ja ze zijn echt leuk :D En waren ook echt cheap :p
pi_193232186
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

O+ O+
:Y

Benadrukt toch wel dat ‘bovenop de aardkloot waar de atmosfeer dunner is en je dichter tegen de hemel aan zit’ gevoel vind ik
pi_193232192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja leuk :D

[ afbeelding ]
Mooi hoor dat terras. ^O^

Maar wat doen al die kermislampjes?
Vakman pur sang
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:07:08 #60
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232193
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja leuk :D

[ afbeelding ]
Hoe bevalt je loungeset?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')