Dat nam ik aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Is dat zo erg, daar binnenstappen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook vandaag redelijk veel stappen gezet voor een woensdag. Ik zit nu op bijna 16.000 en moet nog even met Sjefke naar buiten zo. Heb ook wel wat even doelloos door de stad geslenterd. Moed verzamelen om de Subway binnen te stappen.....
Ligt helemaal aan de branche natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien vanuit de ogen van een werkgever.
De zomervakantie willen veel mensen doorwerken en nog maanden erna nemen mensen vrij
Niet te plannnen qua bezetting.
Ik ben van mijn afdeling wel 4 maand kopstukken kwijt door vakanties
Wat dus ook in 1 maand had gekund en het bedrijf had dicht gekund.
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autistquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Wij zitten daar ook 's avonds bij lekker weer best vaak, lekker knus, loungesetje eronder en warmte blijft ook wat langer hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nam ik aan inderdaad.
Sowieso even denken of een zweefparasol toegevoegde waarde gaat hebben. Buiten eten doen we eigenlijk nooit en Joop is geen buitenzitter, hoogstens 's avonds. Dus meh.
Fotoquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die Hawaii (daar 'moet' ook nog een godsklere dure en zware voet bij)
Zo ziet elke dag in Berlijn eruitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.htmlquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat zo erg, daar binnenstappen?
Snap ik welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar een vrij nieuwe situatie dus eng/spannend.#autist
*zet bij molo ook ff een streepje achter haar naam....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo ziet elke dag in Berlijn eruit
Your loss
Omdat ik hitori-bocchi ben?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/programmas/tokidoki.html
is volgens mij de moeite waard om te kijken
Begin maar vast met sparen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Eland![]()
Ik wil nog een keer op zo'n 'zie het poollicht op de noordpool-safari' en dan in de sneeuw in een rosmantisch hutje met een sauna en jacuzzi en een haardvuur.
ja graagquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bohhhh misschien morgen als ik de hele boel opgetuigd heb
Ik heb er al meerdere malen naar gekeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begin maar vast met sparen...
Ben nu vakantie in eigen land aan het samenstellen maar de prijzen zijn, zelfs voor een goed Noors inkomen, best fors.
ja leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe is dat grappige lampjes snoer?
Ja das waar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de branche natuurlijk
Samen eruit komen kan ook vaak zat
Lies werkt in de kinderopvang, dat kun je niet dichtgooien
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
is dat ook ijsbeer gebied?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem toch een juweeltje afgedrukt gisteren
Meer op insta. (DM)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |