Morgen sleep ik hoogstens met mijn groenafval.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.quote:
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wilquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.quote:
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wil
nog steeds gok ik..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toe
dit jaar zal ik eerst eens moeten afwachten hoe het e.e.a gaat in het buitenland, een keertje naar disney zou ik nog wel willen maar vrees dat dat best een uitdaging gaat worden
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.
Wacht... ik vraag het ff aan Jaap....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
volgens mij zitten we al in de 2e golf en heeft men de eerste niet zo doorgehad omdat het nog niet zo heftig verspreid wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had nog wat reserve dankzij het steeds uitstellen van die boot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn rekening is leeg door alle plannen
Morgen salaris gelukkig, awyeahhh
Spenderen
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto'squote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Kreeg net bericht dat hangmat verzonden wordt vandaag, dus die komt vrijdag.
Mooi shit dat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Op dit moment valt er toch niet te zitten nog.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Kak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
als dekmantel waarvoor?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek
Heul nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.
Met die trip wil je ook al alles regelen...
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijnequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik Joop morgen eens betrekken bij de aanschaf van een parasol?
Kom maar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |