Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matigquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Ik wil gewoon op vakantie...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland naquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na
Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Waaaarrrrrr is miauw?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Iedereen wil dat.. Hence the problem..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op vakantie...gewoon dat....
Heerlijk, gaat op de lijstquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.quote:
Dat is voor mij helemaal ideaal....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Bah zeg wat vies!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.quote:
Jij bent echt goed bezig de laatste jarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Prahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
wanneer is Berlijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
naar ons toegestuurd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel)
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
Van mij mag je het hebben hoor.quote:
Veel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zonquote:
Ja. ik denk dat mijn bankrekening er minder blij mee is...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.
Zweetijsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Kut gemist dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zon
Was hier eerder wel, en initieerde een Berlijn meet
Waar wat hoe enzo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan pas in November.
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheidquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
eens. ik de spontaniteitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Heb jij dit met IJs overlegd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.quote:
ook wat betreft een lang weekend ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
Hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heb ik met December.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik heb geen eens een tuin. het was liesjequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen eens een tuin. het was liesje
Daarom ook niet zomaar bij neerleggenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Morgen sleep ik hoogstens met mijn groenafval.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.quote:
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wilquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.quote:
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wil
nog steeds gok ik..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toe
dit jaar zal ik eerst eens moeten afwachten hoe het e.e.a gaat in het buitenland, een keertje naar disney zou ik nog wel willen maar vrees dat dat best een uitdaging gaat worden
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.
Wacht... ik vraag het ff aan Jaap....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah dat is wel kut.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
volgens mij zitten we al in de 2e golf en heeft men de eerste niet zo doorgehad omdat het nog niet zo heftig verspreid wasquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had nog wat reserve dankzij het steeds uitstellen van die boot.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn rekening is leeg door alle plannen
Morgen salaris gelukkig, awyeahhh
Spenderen
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto'squote:Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Kreeg net bericht dat hangmat verzonden wordt vandaag, dus die komt vrijdag.
Mooi shit dat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Op dit moment valt er toch niet te zitten nog.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's
Kak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
als dekmantel waarvoor?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest![]()
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek
Heul nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.
Met die trip wil je ook al alles regelen...
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijnequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik Joop morgen eens betrekken bij de aanschaf van een parasol?
Kom maar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |