Ik wil gewoon op vakantie...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland naquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na
Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Waaaarrrrrr is miauw?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Iedereen wil dat.. Hence the problem..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op vakantie...gewoon dat....
Heerlijk, gaat op de lijstquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.quote:
Dat is voor mij helemaal ideaal....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Bah zeg wat vies!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.quote:
Jij bent echt goed bezig de laatste jarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Prahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
wanneer is Berlijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
naar ons toegestuurd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel)
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |