abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:31 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231112
Anyway :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:48 #212
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:12:21 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193231138
Echt. Sommige gasten zijn het woord paardenbeffer nog niet waard...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:11 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231140
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:29 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231147
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Ygritte het volgende:
team bijna alles stinkt *O* :@
Waarom stonk IJs eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:47 #217
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231155
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel :+ )
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:55 #218
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231158
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Waaaarrrrrr is miauw? O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:01 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
Iedereen wil dat.. Hence the problem..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:04 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231162
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Heerlijk, gaat op de lijst O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:34 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231174
Anywsy. BYE :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:49 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Fogel het volgende:
Het nieuwe normaal is abnormaal.
Weg ermee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:57 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231183
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom stonk IJs eigenlijk?
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:13 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231185
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Dat is voor mij helemaal ideaal....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:55 #225
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Bah zeg wat vies! :+
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:27 #226
169210 liesje1979
pi_193231207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is voor mij helemaal ideaal....
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:54 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231215
Enjoy Berlijn peops
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:10 #228
45833 crew  Fogel
pi_193231220
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Jij bent echt goed bezig de laatste jaren *G*
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:27 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231224
Slapen :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:39 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231228
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:44 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Bah zeg wat vies! :+
*)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193231257
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:27 #233
45833 crew  Fogel
pi_193231263
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:30 #234
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*)
Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
pi_193231271
#avondwandelingetje
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:56 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231274
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
wanneer is Berlijn?
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:01 #237
169210 liesje1979
pi_193231277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open. :D
pi_193231285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
naar ons toegestuurd?

#sneeuwgenot
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:22 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel :+ )
_O-

Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+

Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer

Alles _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:35 #240
169210 liesje1979
pi_193231291
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')