Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matigquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoor
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Ik wil gewoon op vakantie...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland naquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na
Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Waaaarrrrrr is miauw?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Iedereen wil dat.. Hence the problem..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op vakantie...gewoon dat....
Heerlijk, gaat op de lijstquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.quote:
Dat is voor mij helemaal ideaal....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Bah zeg wat vies!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |