abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:07:32 #201
169210 liesje1979
pi_193231043
quote:
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben. :') En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:07:51 #202
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231048
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoor _O_
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:10 #203
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231052
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Smell is in the eye of the beholder ^O^
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
pi_193231060
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Ligt je boot in Heerlen?
Hell no
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:34 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231062
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
:D
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:05 #206
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231070
team bijna alles stinkt *O* :@
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:11 #207
169210 liesje1979
pi_193231075
quote:
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:13 #208
45833 crew  Fogel
pi_193231076
Het nieuwe normaal is abnormaal.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:04 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231089
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Das wel zuur dat we die machine gemist hebben. :') En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiek O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:24 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Fogel het volgende:
Het nieuwe normaal is abnormaal.
Duh.
Wel terecht
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:31 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231112
Anyway :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:48 #212
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:12:21 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193231138
Echt. Sommige gasten zijn het woord paardenbeffer nog niet waard...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:11 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231140
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:29 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231147
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Ygritte het volgende:
team bijna alles stinkt *O* :@
Waarom stonk IJs eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:47 #217
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231155
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel :+ )
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:55 #218
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231158
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Waaaarrrrrr is miauw? O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:01 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
Iedereen wil dat.. Hence the problem..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:04 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231162
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Heerlijk, gaat op de lijst O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:34 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231174
Anywsy. BYE :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:49 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Fogel het volgende:
Het nieuwe normaal is abnormaal.
Weg ermee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:57 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231183
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom stonk IJs eigenlijk?
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:13 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231185
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Dat is voor mij helemaal ideaal....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:55 #225
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Bah zeg wat vies! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')