Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangenquote:
Gewoon net die ene zeldzame seksueel nog aantrekkelijke 40+ vrouw haar hond mee helpen vangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangen
Uhuh uhuhquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
Nooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Zolang je het met overgave doet blijf je mentaal flexibel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Ja enorm en jij wat minder begaafd dan gemiddeld, zullen we een dansschool voor niet al te slimme stijve blanken oprichten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Als je maar genoeg drinkt lukt dat wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Alleen met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Nee werk duurde te lang, te weinig tijd om de BBQ op te stoken. Gewoon gegeten, morgen BBQquote:
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekkerquote:
Welke?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Zaterdagquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steedsquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Ik ben tegenwoordig weer van de GT'squote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Chill kerel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Gewoon gaar, niks ernstigs. Even slaap inhalen komende dagenquote:
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hierquote:
Sailor Jerry?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.
Ligt je boot in Heerlen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben er wel aardig klaar mee hier in dit gat..
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Goed bezig!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Bombay is ook mijn go-to GT.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hier
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijn
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |