Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangenquote:
Gewoon net die ene zeldzame seksueel nog aantrekkelijke 40+ vrouw haar hond mee helpen vangen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan precies even de hond los laten lopen zodat ze een reden hebben om te stoppen want ze moeten die hond weer vangen
Uhuh uhuhquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren wel de types 40+ vrouwen die 'toevallig' langs kwamen gelopen
Nooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Zolang je het met overgave doet blijf je mentaal flexibel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Ja enorm en jij wat minder begaafd dan gemiddeld, zullen we een dansschool voor niet al te slimme stijve blanken oprichten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n houtenplank
Als je maar genoeg drinkt lukt dat wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje die het vol overgave en zonder schaamte doet.
Alleen met de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Dansen jullie nooit dan?
Ik loop echt halve dagen te dansen
Nee werk duurde te lang, te weinig tijd om de BBQ op te stoken. Gewoon gegeten, morgen BBQquote:
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekkerquote:
Welke?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Zaterdagquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer was die corona-bbq ook alweer?
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steedsquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Ik ben tegenwoordig weer van de GT'squote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Chill kerel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Gewoon gaar, niks ernstigs. Even slaap inhalen komende dagenquote:
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hierquote:
Sailor Jerry?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.
Ligt je boot in Heerlen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben er wel aardig klaar mee hier in dit gat..
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Goed bezig!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Bombay is ook mijn go-to GT.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hier
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijn
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.
Ja, maar minder hard eruit dan erinquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
quote:
We zien de pics welquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
Ik zag een Lupine maar de rest kon ik niet zien wat het was. Wel een lekker grote Lupine al. Ik heb sinds een paar week een blauwe maar die is nog mini.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Planten staan erin, ik ruim mijn gereedschap op en ben er klaar mee.
Lukt me momenteel niet, maar belasting plus kinderopvanggeld komt binnenkort terug dus prrrrrimaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kan alleen als er ook een kek brilletje bij gedragen wordt natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?
Rustquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Planten staan erin, ik ruim mijn gereedschap op en ben er klaar mee.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor liesje:Als je die hedera eruit ragt flikkert de schutting zeker om?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor liesje:Oooh kijk nou joh! Wat ziet dat er "echt" uit zo he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links moet nog even ont-onkruid, maar dat moet even met beleid.En de lupine mooi achteraan want die gaat de hoogte in en ik zie aardbeien.
![]()
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je die hedera eruit ragt flikkert de schutting zeker om?
Dan lekker eraf blijven jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.
En groene muur vind ik wel best op zich.
Oeh, belastinggeld terug, was ik alweer vergeten. Geen idee wanneer het komt, maar boeiuh. Vakantiegeld krijg ik 12 juni pas.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Lukt me momenteel niet, maar belasting plus kinderopvanggeld komt binnenkort terug dus prrrrrima
Ik heb ze een beetje uitgezocht op grootte/bloeiperiode, dus met een beetje mazzel spreidt dat zoals ik in mijn hoofd heb.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oooh kijk nou joh! Wat ziet dat er "echt" uit zo he?En de lupine mooi achteraan want die gaat de hoogte in en ik zie aardbeien.
Per ongeluk in de hens zetten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Maar valt weinig eruit te raggen, hij is van de buren.
En groene muur vind ik wel best op zich.
En dan mijn verse spul meefikken zeker.quote:
En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze een beetje uitgezocht op grootte/bloeiperiode, dus met een beetje mazzel spreidt dat zoals ik in mijn hoofd heb.
Wij vonden 'm prima.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Nee nee, dat ziet er prima uit. Gewoon heel precies dingen per ongeluk in de hens zetten...quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan mijn verse spul meefikken zeker.
Voorlopig geef ik het eerst even de tijd, deze laat ik in ieder geval de komende tijd met rust.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder.
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan lekker eraf blijven ja
Groene muur is prima, ik haat alleen hoe dat spul woekert
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je in Den Haag ook ver mee
Ideaalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
O ja dat is hetquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerd
Hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.
Dit ja, windschermpje is wel handig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ideaal
Gaat eigenlijk sneller dan je denkt qua warm worden van iets hiermee.
Een klein windschermpje eromheen is wel een aanrader (hebben wij zelf gemaakt, twee plankjes en scharniertje ertussen)
Dat kan ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Dit zijn herbruikbare he? Je kan ze wassen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.quote:
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boetequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
nee heeft rutte alweer tegen gesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkertquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkert
Ow dat heb ik weer gemutst danquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft rutte alweer tegen gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |