Voorlopig geef ik het eerst even de tijd, deze laat ik in ieder geval de komende tijd met rust.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder.
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan lekker eraf blijven ja
Groene muur is prima, ik haat alleen hoe dat spul woekert
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je in Den Haag ook ver mee
Ideaalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerdquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
kapjes met print
https://www.aboutyou.nl/s(...)sale_kleider_jeans_f
O ja dat is hetquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerd
Hoop ik ook voor jequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen.
Dit ja, windschermpje is wel handig.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ideaal
Gaat eigenlijk sneller dan je denkt qua warm worden van iets hiermee.
Een klein windschermpje eromheen is wel een aanrader (hebben wij zelf gemaakt, twee plankjes en scharniertje ertussen)
Dat kan ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Dit zijn herbruikbare he? Je kan ze wassen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruikenInmiddels is het een fashion item..
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.quote:
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boetequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
nee heeft rutte alweer tegen gesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkertquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkert
Ow dat heb ik weer gemutst danquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft rutte alweer tegen gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |