abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:12:14 #76
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193229902
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En weet je wat zo tof is, als het toch niet helemaal blijkt wat je wilde dan kan je weer gaan schuiven als je zin hebt. Ik verplaats best veel, soms met succes soms minder. :')
Voorlopig geef ik het eerst even de tijd, deze laat ik in ieder geval de komende tijd met rust. _O-

Nog genoeg om aan te pakken verder. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:15:28 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193229978
Beter lig ik niet op de bank
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:16:07 #78
45833 crew  Fogel
pi_193229993
Dingen in de hens zetten O+
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:16:30 #79
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230005
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan lekker eraf blijven ja :D

Groene muur is prima, ik haat alleen hoe dat spul woekert
Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193230036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef Fogel het volgende:
Dingen in de hens zetten O+
Kom je in Den Haag ook ver mee
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:18:33 #82
45833 crew  Fogel
pi_193230059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Kom je in Den Haag ook ver mee
Wat heb je nou weer gedaan?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:18:44 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Ideaal

Gaat eigenlijk sneller dan je denkt qua warm worden van iets hiermee.

Een klein windschermpje eromheen is wel een aanrader (hebben wij zelf gemaakt, twee plankjes en scharniertje ertussen :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wat heb je nou weer gedaan?
Niks maar fikkie stoken is hier nogal populair :D
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:18 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230113
quote:
Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerd :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:20:36 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230124
quote:
Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruiken :|W Inmiddels is het een fashion item..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:21:04 #87
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230135
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Die ene lijken wel Marlies Dekkers geïnspireerd :')
O ja dat is het :D Ze kwamen me al zo bekend voor _O-
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:21:24 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit was ook een paar jaar negeren natuurlijk. Ik hoop naar een "af en toe een beetje bijhouden" te kunnen. _O-
Hoop ik ook voor je :P

Hier vrijdag hekwerkbezorging, dit weekend palen rammen, hek en poortje fixen en dan is de achtertuin klaar _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:21:43 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230156
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ideaal

Gaat eigenlijk sneller dan je denkt qua warm worden van iets hiermee.

Een klein windschermpje eromheen is wel een aanrader (hebben wij zelf gemaakt, twee plankjes en scharniertje ertussen :+ )
Dit ja, windschermpje is wel handig.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:22:11 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230171
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruiken :|W Inmiddels is het een fashion item..
Dat kan ook

Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:23:39 #91
169210 liesje1979
pi_193230206
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Mer zo'n prijzen gaan mensen ze natuurlijk helemaal hergebruiken :|W Inmiddels is het een fashion item..
Dit zijn herbruikbare he? Je kan ze wassen.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:23:47 #92
45833 crew  Fogel
pi_193230210
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:21 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja, windschermpje is wel handig.
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:24:35 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230234
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat kan ook

Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:25:14 #94
169210 liesje1979
pi_193230252
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken. :Y
pi_193230255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
nee heeft rutte alweer tegen gesproken
pi_193230261
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkert
Zonder wrijving geen glans
pi_193230271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Compleet van de pot gerukt. We worden beflikkert
:')
pi_193230275
ÉÉN UUR GELEDEN
Rutte verduidelijkt: reizigers met een medisch mondkapje krijgen geen boete
Premier Rutte zegt dat het dragen van goed beschermend mondkapje in de trein, bus of tram is toegestaan. Maar het kabinet wil het liever niet en vraagt nadrukkelijk de reizigers om niet-medische mondkapjes te dragen.

Er is nog steeds een tekort aan medische mondkapjes en het zorgpersoneel heeft deze beschermingsmiddelen hard nodig. "Als er miljoenen van zulke mondkapjes per week gebruikt worden in het openbaar vervoer komt er concurrentie met de mondkapjes die minister Van Rijn voor de zorg zo nodig heeft", zegt Rutte.

Kamerleden wilden duidelijkheid over het wel of niet beboeten met 95 euro van het dragen van een medisch mondkapje. Rutte zegt dat ook andere landen niet-medische mondkapjes worden gevraagd in het publieke ruimten, waar het moeilijk is om 1,5 meter afstand te houden. "En een sjaal en sok zijn niet toegestaan", benadrukte de premier nog.
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:26:18 #99
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nee heeft rutte alweer tegen gesproken
Ow dat heb ik weer gemutst dan
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193230281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ow dat heb ik weer gemutst dan
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')