Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steedsquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Vroeg mijn bed in, voel me helemaal niet lekker
Ik ben tegenwoordig weer van de GT'squote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Chill kerel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bankhangen en straks een whiskytje tikken
Gewoon gaar, niks ernstigs. Even slaap inhalen komende dagenquote:
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hierquote:
Sailor Jerry?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat nu een Jack Daniels open en nog 1. Moet ook weer eens rum kopen, vergeet het steeds
Die ken ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer die nieuwe Wee Beastie kopen, die is vrij betaalbaar maar erg lekker.
Ligt je boot in Heerlen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef FranticDJ het volgende:
Ben er wel aardig klaar mee hier in dit gat..
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Goed bezig!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
Bombay is ook mijn go-to GT.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben geen snob daarin trouwens, Bombay is prima hier
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Koos ook maar even de hint gegeven dat de kappers weer open zijn
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Whoooooh morgen naar de kappert!Was nog steeds niet gebeld en had het er met een moeder over die duidelijk weer naar de kapper was geweest en die raadde deze aan. En ze hadden voor morgenavond een plekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Geld moet rollenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had me al ver voor 11 mei op een terugbel lijst laten zetten van de kapper waar ik normaal heenga. Waar ik morgen heen ga is 2x zo duur maar ik wil gewoon zo graag.
Ja, maar minder hard eruit dan erinquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je voor een lekker pitje met wat rood erin?Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
quote:
We zien de pics welquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee of naja hangt er vanaf wat een kort pittig is, Geen rood sowieso en gewoon weer mijn schuine bob erin denk ik.
Ik zag een Lupine maar de rest kon ik niet zien wat het was. Wel een lekker grote Lupine al. Ik heb sinds een paar week een blauwe maar die is nog mini.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Planten staan erin, ik ruim mijn gereedschap op en ben er klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |