abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193230289
Ik gebruik de string van mijn vriendin wel als mondkapje
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:15 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?

Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:37 #103
45833 crew  Fogel
pi_193230301
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken. :Y
Gasflessen kan je ook overal wel krijgen hier, dus dat komt wel goed.
Maargoed, twee van de dingen mee dus, hopla.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:38 #104
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-
Oh scheisse
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:28:13 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt

Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230320
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt

Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:21 #107
45833 crew  Fogel
pi_193230331
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je elektra? Waar ga je kamperen?

Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten :+

Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:44 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:48 #109
45833 crew  Fogel
pi_193230338
Heeft iemand al een roodkapje kapje gemaakt?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:30:03 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230343
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:30:12 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193230370
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:31:09 #113
45833 crew  Fogel
pi_193230372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:49 #114
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Ik heb er eentje van Campinggaz die werkt gewoon prima, doet het ook best lang op een gasfles, alleen wel zorgen dat die een beetje uit de wind staat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:49 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
Beetje opletten wat je haalt, beetje bijshoppen indien nodig en het kan prima zonder elektriciteit. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:57 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten :+

Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben :P
Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:35:57 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230449
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Ja, zo'n ding!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:11 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Yep

Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:27 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230460
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat kan ook

Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Oh :') wtf..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:45 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, zo'n ding!
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:48 #121
169210 liesje1979
pi_193230468
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!
pi_193230477
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep

Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa ^O^
Mee eens.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:18 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230478
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh :') wtf..
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen :P

Ach jaaaaa
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:41 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230488
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:57 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230496
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:39:27 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:40:30 #127
45833 crew  Fogel
pi_193230530
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193230537
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen :P

Ach jaaaaa
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:10 #129
45833 crew  Fogel
pi_193230539
Maargoed, kookding 3 van de 3 positief en koelding 3/3 positief, dat maakt mijn leven makkelijker. Dank u dames :D
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:15 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:54 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
Kan, lijkt mij nogal overkill :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:13 #132
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Klopt, ik heb er ook zo een. Heb er ook van die platte invriesbare ijsblokken bij om binnen aan de zijkanten te doen. Maar die zijn natuurlijk na een halve dag alweer ontdooid.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:13 #133
45833 crew  Fogel
pi_193230560
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan, lijkt mij nogal overkill :P
We zijn met 6 man.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:18 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230561
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Dit ja. Echt uitgebreid koken wordt 'm toch niet op zo'n pitje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:12 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230578
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden :+. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:16 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.

Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:16 #137
169210 liesje1979
pi_193230581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
pi_193230603
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.

Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig :P
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:44:29 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230604
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:42 schreef Fogel het volgende:

[..]

We zijn met 6 man.
Kinderen thuislaten, opgelost!

Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'

Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:44:44 #140
102912 crv
Screwed up
pi_193230608
B :O ns :O ir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193230615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef crv het volgende:
B :O ns :O ir
:D
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:02 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden :+. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:17 #143
102912 crv
Screwed up
pi_193230619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:D
HQ :W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:34 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230626
Hai :W
Kapotmoe. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:53 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230630
@liesje1979 jij had nog een foto tegoed :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:14 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230639
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Klopt niet helemaal, wacht, ik zoek even openbaar NRC artikel wat iets meer aangeeft over het moeilijk te produceren zijn.

Daarnaast is dus ene kapje de andere niet :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230645
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Dat hadden die bedrijven al in maart kunnen doen. Waarom nu pas?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:56 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230655
:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:56 #149
45833 crew  Fogel
pi_193230656
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Kinderen thuislaten, opgelost!

Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'

Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:47:14 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230661
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel _O-
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193230665
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
:(
Sup?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:47:35 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Met zo'n filtertje erin? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:07 #153
45833 crew  Fogel
pi_193230677
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje :')
Gelukkig nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook nooit een koelbox gebruikt in Spanje :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:08 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230678
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kneuterig met dat hekje! Leuk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:18 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Sup?
Kapotmoe -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:18 #156
102912 crv
Screwed up
pi_193230683
*O* ik heb eindelijk mijn ballen :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193230692
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Met zo'n filtertje erin? :D
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.

Die gaat een mooi bedrag verdienen aan dit handeltje.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:48:54 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef Fogel het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden :P
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig nee
Dan dat iig wat groter nodig. Maar dat hoeft geen 1200 kronen te kosten :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:49:16 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.

Die gaat een mooi bedrag verdienen aan dit handeltje.
Die laatste zijn volop verkrijgbaar ja, liggen inmiddels overal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:49:25 #160
102912 crv
Screwed up
pi_193230708
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kapotmoe -O-
dan naar bedje toe :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:49:30 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230710
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:50:32 #162
45833 crew  Fogel
pi_193230726
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig nee
Dan dat iig wat groter nodig. Maar dat hoeft geen 1200 kronen te kosten :P
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000 :')
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:51:13 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:

[..]

Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000 :')
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230758
Zonder wrijving geen glans
pi_193230781
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kapotmoe -O-
Truste
Zonder wrijving geen glans
pi_193230799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Truste
Lezen Jensen o|O

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
graag verwijderen
pi_193230808
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lezen Jensen o|O

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Ik ben geen Jensen
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:55:40 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230823
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:55:57 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ben geen Jensen
Jen Jensen en de konderen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:57:05 #170
45833 crew  Fogel
pi_193230845
quote:
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doen :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:57:27 #171
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230848
robert_haagsterhaus
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:57:53 #172
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230853
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:57:53 #173
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193230854
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
pi_193230862
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef LTVDK het volgende:
robert_haagsterhaus
Ook niet.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:59:26 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Nee. Wat mij betreft
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:59:57 #176
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Mij wil je niet. Ik stink.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:01:53 #177
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230929
jij wel ja
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:20 #178
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzo
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:23 #179
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193230940
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Wat mij betreft
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mij wil je niet. Ik stink.
-O- jammer weer.... :P
pi_193230943
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mij wil je niet. Ik stink.
Waar?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:56 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230952
Ik pas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:02:58 #182
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193230953
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]

nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzo
Oeh geen TLC deze avond?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:03:56 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230969
TLC?!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:12 #184
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oeh geen TLC deze avond?
ssttttttt :X
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:22 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doen :P
Baltische staten hebben een bubbel, kunnen elkaar bezoeken, ondanks afsluiten van andere landen
Omdat weinig viruslijers

Lijkt me tof om te bezoeken, maar ik mag er niet heen :P

En matig wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:32 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230981
Worstenbrood O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:34 #187
169210 liesje1979
pi_193230983
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt. _O_
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:04:54 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Ik stink niet :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:15 #189
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231001
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik stink niet :@
:D
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:24 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231004
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Worstenbrood O+ O+ O+
Wel duur!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:51 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231011
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt. _O_
Die kleur deur is monsterlijk :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:51 #192
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ssttttttt :X
Say yes to the dress/ I didn't know I was pregnant / Kate + 28

wordt een topavond *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:52 #193
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231013
"Nederland was vorig jaar rijker én blijer dan in 2018"
Nou dat gaat het hem dit jaar niet worden
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:05:53 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231015
quote:
8s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel duur!
Ja :(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:06:17 #195
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231021
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Say yes to the dress/ I didn't know I was pregnant / Kate + 28

wordt een topavond *O*
whehehehehe
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:06:32 #196
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231026
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik stink niet :@
:9~ :9~ *; :9
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:06:32 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231027
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik stink niet :@
Zeg jij...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:07:00 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
"Nederland was vorig jaar rijker én blijer dan in 2018"
Nou dat gaat het hem dit jaar niet worden
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoor _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:07:10 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231035
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:06 schreef Ygritte het volgende:

[..]

:9~ :9~ *; :9
Boh!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:07:25 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231041
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeg jij...
Smell is in the eye of the beholder ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')