Heb je elektra? Waar ga je kamperen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Gasflessen kan je ook overal wel krijgen hier, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepaktquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend ideequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt
Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Geen idee, geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?
Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênantquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Ik heb er eentje van Campinggaz die werkt gewoon prima, doet het ook best lang op een gasfles, alleen wel zorgen dat die een beetje uit de wind staat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Beetje opletten wat je haalt, beetje bijshoppen indien nodig en het kan prima zonder elektriciteit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
Zou lekker voor zoiets als dit gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten![]()
Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben
Ja, zo'n ding!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Yepquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Ohquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwensquote:
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermenquote:
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteldquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen![]()
Ach jaaaaa
Is toch primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Kan, lijkt mij nogal overkillquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
Klopt, ik heb er ook zo een. Heb er ook van die platte invriesbare ijsblokken bij om binnen aan de zijkanten te doen. Maar die zijn natuurlijk na een halve dag alweer ontdooid.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
We zijn met 6 man.quote:
Dit ja. Echt uitgebreid koken wordt 'm toch niet op zo'n pitje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ gradenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.
Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig
Kinderen thuislaten, opgelost!quote:
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de helquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
HQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Klopt niet helemaal, wacht, ik zoek even openbaar NRC artikel wat iets meer aangeeft over het moeilijk te produceren zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Dat hadden die bedrijven al in maart kunnen doen. Waarom nu pas?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderen thuislaten, opgelost!
Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'
Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel
Met zo'n filtertje erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Gelukkig nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook nooit een koelbox gebruikt in Spanjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
Wat kneuterig met dat hekje! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.quote:
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig neequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden
Die laatste zijn volop verkrijgbaar ja, liggen inmiddels overalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.
Die gaat een mooi bedrag verdienen aan dit handeltje.
dan naar bedje toequote:
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig nee
Dan dat iig wat groter nodig. Maar dat hoeft geen 1200 kronen te kosten
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Ik ben geen Jensenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen Jensen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee. Wat mij betreftquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Mij wil je niet. Ik stink.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Oeh geen TLC deze avond?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah ga straks maar Netflix aanslingeren ofzo
Baltische staten hebben een bubbel, kunnen elkaar bezoeken, ondanks afsluiten van andere landenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stink nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
Die kleur deur is monsterlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.
whehehehehequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Say yes to the dress/ I didn't know I was pregnant / Kate + 28
wordt een topavond
Collectief vast niet, nu de stress voorbij is, ik wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
"Nederland was vorig jaar rijker én blijer dan in 2018"
Nou dat gaat het hem dit jaar niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |