abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:48 #121
169210 liesje1979
pi_193230468
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!
pi_193230477
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep

Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa ^O^
Mee eens.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:18 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230478
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh :') wtf..
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen :P

Ach jaaaaa
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:41 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230488
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:57 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230496
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:39:27 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230512
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:40:30 #127
45833 crew  Fogel
pi_193230530
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193230537
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen :P

Ach jaaaaa
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:10 #129
45833 crew  Fogel
pi_193230539
Maargoed, kookding 3 van de 3 positief en koelding 3/3 positief, dat maakt mijn leven makkelijker. Dank u dames :D
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:15 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:41:54 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Fogel het volgende:

[..]

Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
Kan, lijkt mij nogal overkill :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:13 #132
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Klopt, ik heb er ook zo een. Heb er ook van die platte invriesbare ijsblokken bij om binnen aan de zijkanten te doen. Maar die zijn natuurlijk na een halve dag alweer ontdooid.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:13 #133
45833 crew  Fogel
pi_193230560
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan, lijkt mij nogal overkill :P
We zijn met 6 man.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:42:18 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230561
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Dit ja. Echt uitgebreid koken wordt 'm toch niet op zo'n pitje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:12 #135
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230578
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is toch prima

Voor mij iig :P

Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden :+. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:16 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.

Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:16 #137
169210 liesje1979
pi_193230581
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
pi_193230603
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.

Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig :P
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:44:29 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230604
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:42 schreef Fogel het volgende:

[..]

We zijn met 6 man.
Kinderen thuislaten, opgelost!

Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'

Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:44:44 #140
102912 crv
Screwed up
pi_193230608
B :O ns :O ir
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193230615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef crv het volgende:
B :O ns :O ir
:D
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:02 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden :+. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:17 #143
102912 crv
Screwed up
pi_193230619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:D
HQ :W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:34 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230626
Hai :W
Kapotmoe. -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:45:53 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230630
@liesje1979 jij had nog een foto tegoed :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:14 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230639
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Klopt niet helemaal, wacht, ik zoek even openbaar NRC artikel wat iets meer aangeeft over het moeilijk te produceren zijn.

Daarnaast is dus ene kapje de andere niet :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230645
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Dat hadden die bedrijven al in maart kunnen doen. Waarom nu pas?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:56 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193230655
:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:46:56 #149
45833 crew  Fogel
pi_193230656
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Kinderen thuislaten, opgelost!

Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'

Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:47:14 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230661
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel _O-
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')