Heb je elektra? Waar ga je kamperen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Gasflessen kan je ook overal wel krijgen hier, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken.
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepaktquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend ideequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt
Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Geen idee, geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?
Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.
Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênantquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Ik heb er eentje van Campinggaz die werkt gewoon prima, doet het ook best lang op een gasfles, alleen wel zorgen dat die een beetje uit de wind staat.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Beetje opletten wat je haalt, beetje bijshoppen indien nodig en het kan prima zonder elektriciteit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
Zou lekker voor zoiets als dit gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten![]()
Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben
Ja, zo'n ding!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Yepquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Ohquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook
Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwensquote:
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermenquote:
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |