abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193230289
Ik gebruik de string van mijn vriendin wel als mondkapje
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:15 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Heb je elektra? Waar ga je kamperen?

Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:37 #103
45833 crew  Fogel
pi_193230301
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wij hadden ooit zo'n benzine kookstel, omdat benzine altijd overal vrij makkelijk te krijgen is. Maar principe zal wel hetzelfde zijn. Die dingen werken. :Y
Gasflessen kan je ook overal wel krijgen hier, dus dat komt wel goed.
Maargoed, twee van de dingen mee dus, hopla.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:27:38 #104
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230302
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-
Oh scheisse
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:28:13 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Nope, als je goedgekeurde kapjes draagt krijg je ene boete
Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt

Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193230320
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik snap het idee erachter wel, maar dit is niet handig aangepakt

Ik verwacht eigenlijk dat ook in het OV heel snel versoepeld gaat worden en we gewoon zonder kapske kunnen gaan reizen
Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:21 #107
45833 crew  Fogel
pi_193230331
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je elektra? Waar ga je kamperen?

Ik heb een koelbox op elektriciteit, in auto of aan snoer bij de tent. Maar hebben we een dagje in Scandinavië ofzo geen elektra want klein bosplekje, vind ik dat ook prima zo met koelbox.
Ga je naar zuid Frankrijk, dan heb je wellicht andere eisen
Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten :+

Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:44 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230336
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja en donder aub op met het idee van voetgangers rotondes. Wat een belachelijk lachwekkend idee
Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:29:48 #109
45833 crew  Fogel
pi_193230338
Heeft iemand al een roodkapje kapje gemaakt?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:30:03 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193230343
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:30:12 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check, die stonden op een andere site bij een soortgelijk ding.

Koelkast op gas of gewoon een koelbox? Of steeds nieuwe dingen koud halen ofzo, weet ik het.
* Fogel is kampeeramateur
Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193230370
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen zijn achterlijk, dus ook dat snap ik wel.
Maar wordt tijd dat we dat bewust stopzetten en weer gewoon normaal gaan doen.
Beetje afstand, prima, thuiswerken, ok, verder gewoon lekker normaal
Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 20:31:09 #113
45833 crew  Fogel
pi_193230372
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hangt ook erg af van hoe lang je gaat, wij hebben voor de weekendjes (zeg 4 dagen?) zat aan een koelbox.
Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:49 #114
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193230431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Zeg kampeermensen, zijn dit soort dingen een beetje te doen? https://www.jula.no/catal(...)/gasskjokken-000640/
Ik heb er eentje van Campinggaz die werkt gewoon prima, doet het ook best lang op een gasfles, alleen wel zorgen dat die een beetje uit de wind staat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:49 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dag of 6-10. Met minimaal de helft daarvan in een hut of hotel. Moet wel leuk blijven allemaal.
Beetje opletten wat je haalt, beetje bijshoppen indien nodig en het kan prima zonder elektriciteit. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:34:57 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Geen idee, geen idee.
Heb een 40kW accu in mijn auto zitten :+

Zuid-West Noorwegen. Meestal koud zat, maar dat ding staat in de auto en in de auto wil ik het warm genoeg (warmer dan koelkast) hebben :P
Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:35:57 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230449
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Ja, zo'n ding!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:11 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230454
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Mijn idee. Ben er behoorlijk klaar mee. En laten we eerlijk zijn, het meeste van die maatregelen zijn gewoon gênant
Yep

Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:27 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193230460
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat kan ook

Het moeten soberso niet werkzame mondkapjes zijn volgens Holländische politieke logica dus perfect dit
Oh :') wtf..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:45 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, zo'n ding!
Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 20:36:48 #121
169210 liesje1979
pi_193230468
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Zou lekker voor zoiets als dit gaan

https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage

Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor :+
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima

Simpel leven _O_
Zoiets hadden wij ook, werkte prima!
pi_193230477
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Yep

Inmiddels paniekfase voorbij, zorg kan het goed aan nu, er is geen uitzicht op een vaccin en ik ben geen risicogroep.
Risicogroepen beetje uit de wind houden, en weer gaan leven, hoppa ^O^
Mee eens.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:18 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230478
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Oh :') wtf..
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen :P

Ach jaaaaa
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:41 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193230488
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Eentje met turbostand voor je bier is wel handig trouwens
Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:37:57 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193230496
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Met kamperen hebben we altijd wodka mee. Werkt prima met limonade. :+
:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')