Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou lekker voor zoiets als dit gaan
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_27.29.ProductImage
Ken dit merk niet maar dit formaatje is prima voor paar dagen. Jou kennende ga je toch wel af en toe uit eten of haal je vers vlees/vis onderweg en flikker je het diezelfde avond op de BBQ.
Dan is dit hartstikke prima.
Kan in de auto koelen terwijl jij gewoon rijdt, en heb je even geen elektra bij je tent, kun je alsnog de koelboxfunctie gebruiken. En eventueel elementen in flikkeren.
Ben ik altijd te lui voor
Pak melk kan twee dagen in de koeling goed blijven zonder elementen erin als het 33° is iig, heb ik ontdekt.
Prrrrrima
Simpel leven
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteldquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog steeds tekort aan medische kapjes dus zo willen ze die groepen beschermen![]()
Ach jaaaaa
Is toch primaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
Kan, lijkt mij nogal overkillquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay. Deze was ik vorige week naar aan het kijken maar vroeg me af of een gasoptie ook "noodzakelijk" was. https://www.thansen.no/ca(...)cb40/n14730/pn24367/
Klopt, ik heb er ook zo een. Heb er ook van die platte invriesbare ijsblokken bij om binnen aan de zijkanten te doen. Maar die zijn natuurlijk na een halve dag alweer ontdooid.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n soort ding heb ik ook nog staan, nu zal het in Noorwegen niet zo'n probleem zijn, maar meestal koelen die dingen maar tot ca. 20 graden onder de omgevingstemperatuur.
We zijn met 6 man.quote:
Dit ja. Echt uitgebreid koken wordt 'm toch niet op zo'n pitje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ gradenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is toch prima
Voor mij iig![]()
Boter, wat kaas en vleeswaren voor op brood, pak melk, fles drinken, zak groenten of verse pasta, klaar. Rest koop ik allemaal wel vlak voor het eten of we eten buiten de deur.
Doe op vakantie wel elke drie dagen boodschappen ofzo, dan vind ik dit ideaal
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar leg mij eens uit waarom mondkapjes maandenlang niet te krijgen waren in Nederland en je ze nu in werkelijk waar iedere winkel ineens spontaan tegenkomt sinds men de ov plicht heeft ingesteld
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ladingen kapjes zijn binnengekomen met zeecontainers enzo, die zijn niet geschikt voor op de OK, en eigenlijk helemaal niet voor virussen.
Maar goed.
Het is een vaag, politiek, economisch en machtsspelletje iig
Kinderen thuislaten, opgelost!quote:
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de helquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is alleen wat minder als je in een gebied zit met 40+ graden. Tegenwoordig heb ik trouwens gewoon een koeltas waar dan elke dag een bulk ijs uit de ijsmachine in gaat (die zijn standaard in USA hotels).
HQquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Klopt niet helemaal, wacht, ik zoek even openbaar NRC artikel wat iets meer aangeeft over het moeilijk te produceren zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Dat hadden die bedrijven al in maart kunnen doen. Waarom nu pas?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze waren maandenlang niet te krijgen omdat er in de wereld een pandemie aan de hand was, Elk land probeerde die dingen te krijgen en waar ze geproduceerd werden was ook een beetje een lockdown aan de gang. En nu zijn ze meer te krijgen omdat er overal bedrijven in het gat zijn gesprongen en er dus meer wordt geproduceerd. Zo moeilijk is dat allemaal niet toch?
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderen thuislaten, opgelost!
Ja ok, dan kun je het overwegen. Maar het lijkt mij gedoe. Een grotere op elektra lijkt me handiger dan gas TBH, maar ben op vakantie gewoon enorm van het 'ik ga me nergens druk om maken, flikker op allemaal met je gezeur'
Nu ik dit bedenk, niet op vakantie ook trouwens
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zulke gebieden kom ik goddank vrijwel nooit. Klinkt als de hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |