Met zo'n filtertje erin?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, en vorige week kreeg ik doodleuk gratis en voor niets een pak medische mondkapjes in mijn handen. Kan er zo nog 100 krijgen als ik wil.
Gelukkig nooit last van gehad. Maar ik heb dan ook nooit een koelbox gebruikt in Spanjequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens in Spanje gehad, denk je aan het einde van de dag lekker een koud biertje uit de koeler te pakken is het een lauw zooitje
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
Wat kneuterig met dat hekje! Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.quote:
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig neequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je op de 40l doelde, niet op het gas. Maar duidelijk ja.
Ik vind primitief doen gezeur, dus ik probeer binnen de perken te houden
Die laatste zijn volop verkrijgbaar ja, liggen inmiddels overalquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en week daarvoor een pakje met van die blauwe die ze in de thuiszorg gebruiken. Ook gratis en voor niets.
Die gaat een mooi bedrag verdienen aan dit handeltje.
dan naar bedje toequote:
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja bedoelde beide eigenlijk, maar 40 liter met 6 man is niet prettig nee
Dan dat iig wat groter nodig. Maar dat hoeft geen 1200 kronen te kosten
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, nee, dan gaat het al snel richting de 2000 tot 4000
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:49 schreef Molo het volgende:
Lies
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Ik ben geen Jensenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen Jensen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mondkapjes-a4000114
Heb geen abo. Wat is er met Riga? Want Riga is inderdaad tof. En heb eerder vandaag hotel in Riga gevraagd of ze aub mijn geld terug willen geven zoals ze 2 maanden geleden al zeiden te doenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
@:liesje1979 jij had nog een foto tegoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nee. Wat mij betreftquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:57 schreef Ygritte het volgende:
Valt er hier nog wat te hoeren en sloeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |