abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:08:34 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231062
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
:D
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:05 #206
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231070
team bijna alles stinkt *O* :@
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:11 #207
169210 liesje1979
pi_193231075
quote:
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:09:13 #208
45833 crew  Fogel
pi_193231076
Het nieuwe normaal is abnormaal.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:04 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231089
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Das wel zuur dat we die machine gemist hebben. :') En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiek O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:10:24 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Fogel het volgende:
Het nieuwe normaal is abnormaal.
Duh.
Wel terecht
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:31 #211
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231112
Anyway :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:11:48 #212
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231118
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:12:21 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193231138
Echt. Sommige gasten zijn het woord paardenbeffer nog niet waard...
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:11 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231140
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold :Y
Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:29 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231147
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Ygritte het volgende:
team bijna alles stinkt *O* :@
Waarom stonk IJs eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:47 #217
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231155
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na

Maar ook dat kan binnenkort wel weer
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel :+ )
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:13:55 #218
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231158
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Waaaarrrrrr is miauw? O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:01 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik wil gewoon op vakantie... :@ gewoon dat....
Iedereen wil dat.. Hence the problem..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:04 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231162
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Heerlijk, gaat op de lijst O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:34 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231174
Anywsy. BYE :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:49 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef Fogel het volgende:
Het nieuwe normaal is abnormaal.
Weg ermee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:14:57 #223
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231183
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom stonk IJs eigenlijk?
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:13 #224
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231185
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen. _O_
Dat is voor mij helemaal ideaal....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:15:55 #225
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Bah zeg wat vies! :+
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:27 #226
169210 liesje1979
pi_193231207
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat is voor mij helemaal ideaal....
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:16:54 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231215
Enjoy Berlijn peops
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:10 #228
45833 crew  Fogel
pi_193231220
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Jij bent echt goed bezig de laatste jaren *G*
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:27 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193231224
Slapen :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:39 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231228
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:17:44 #231
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231230
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:15 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Bah zeg wat vies! :+
*)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193231257
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:27 #233
45833 crew  Fogel
pi_193231263
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:30 #234
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*)
Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
pi_193231271
#avondwandelingetje
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:19:56 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231274
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit gaat leuk worden

Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
wanneer is Berlijn?
Same shit, different day
SC hopper present
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:01 #237
169210 liesje1979
pi_193231277
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open. :D
pi_193231285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
naar ons toegestuurd?

#sneeuwgenot
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:22 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel :+ )
_O-

Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+

Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer

Alles _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:35 #240
169210 liesje1979
pi_193231291
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:20:59 #241
45833 crew  Fogel
pi_193231300
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef mschol het volgende:

[..]

naar ons toegestuurd?

#sneeuwgenot
Van mij mag je het hebben hoor.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:21:45 #242
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231318
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
Veel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:21:47 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231319
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Waaaarrrrrr is miauw? O+
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zon

Was hier eerder wel, en initieerde een Berlijn meet _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:21:48 #244
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231320
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open. :D
Ja. ik denk dat mijn bankrekening er minder blij mee is...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193231325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Fogel het volgende:

[..]

Van mij mag je het hebben hoor.
*O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:22:10 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231328
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn. :+
Zweetijs :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:22:40 #247
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231336
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Die is after sun smeren na een toastsessie in de zon

Was hier eerder wel, en initieerde een Berlijn meet _O_
Kut gemist dus -O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:01 #248
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193231344
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:22 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Kut gemist dus -O-
Nee hoor, we gaan pas in November.
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:31 #249
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231357
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Nee hoor, we gaan pas in November.
Waar wat hoe enzo?
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:32 #250
102912 crv
Screwed up
pi_193231358
jsl :W
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:57 #251
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193231368
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Waar wat hoe enzo?
Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:10 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wanneer is Berlijn?
November
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:28 #253
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231379
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+

Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer

Alles _O_
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:47 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231388
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Waar wat hoe enzo?
Waar: Berlijn :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:25:26 #255
102912 crv
Screwed up
pi_193231396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
*O*
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')