quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:55 schreef Molo het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20200520
Riga lijkt me wel tof
Het is ook eigenlijk niet ingewikkeld, maar wordt het wel gemaakt want geopolitiekquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Das wel zuur dat we die machine gemist hebben.En uiteraard stelde ik het allemaal wat te simplistisch. Wel is het zo dat de productie wereldwijd toe is genomen.
Ik wil gewoon op vakantie...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland naquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet on-blij, maar wil gewoon dat alles weer 'normaal' is, dat 'nieuwe-normaal' trek ik matig
Dit gaat leuk wordenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele grote eye heb en veel behold
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik merk er gelukkig niet zo gek veel van, op reizen naar buitenland na
Maar ook dat kan binnenkort wel weer
Waaaarrrrrr is miauw?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Iedereen wil dat.. Hence the problem..quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op vakantie...gewoon dat....
Heerlijk, gaat op de lijstquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.quote:
Dat is voor mij helemaal ideaal....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mij ook! En goedkoop vliegen vanaf Eindhoven met Wizzgenot. En ik zag van de week dat ze eindelijk de vluchttijden hebben aangepast, was altijd vroeg in de morgen wat voor mij niet haalbaar was met het OV uit Den Haag. Nu vliegen ze in de middag en is het allemaal heel goed te doen.
Bah zeg wat vies!quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.quote:
Jij bent echt goed bezig de laatste jarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Prahaquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja man, jij kan echt voor een prikkie nog zoveel zien! Nu ben ik inmiddels wel op de meeste Wizz bestemmingen vanuit Eindhoven geweest, of naja de meeste landen.
wanneer is Berlijn?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit gaat leuk worden
Ga je ook mee naar Berlijn met IJs, Miauw, AI, Bos (misschien) en mij?
En volgend jaar Riga?
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben slechts 1 keer vanaf Eindhoven met het vliegtuig gegaan. Dat was met Ryan naar Praha
naar ons toegestuurd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil weer naar m'n werk, naar een bios ofrestaurant zonder te reserveren, met vrienden een terrasje pakken, etc etc (niet dat ik alles deed maar ik wil het wel)
Begreep van onze Buda dat Wizz best wat buffers heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of dat soort budget jongens nog kunnen bestaan en/of bestaansrecht hebben met de nieuwe regels
Van mij mag je het hebben hoor.quote:
Veel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grote vraag is... hoeveel moet je nog aan je tuin doen?
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zonquote:
Ja. ik denk dat mijn bankrekening er minder blij mee is...quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eindhoven is zo'n heerlijk vliegveldje he? Lekker klein, overzichtelijk en het loopt gewoon soepel. Alleen jammer dat het voor mij best een stukje is met het OV. Kijk maar eens bij Wizzair er gaat een wereld voor je open.
Zweetijsquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen na sinds 15.30 in de tuin beziggeweest zijn.
Kut gemist dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is after sun smeren na een toastsessie in de zon
Was hier eerder wel, en initieerde een Berlijn meet
Waar wat hoe enzo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan pas in November.
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheidquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |