abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:23:57 #251
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193231368
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Waar wat hoe enzo?
Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:10 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231371
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wanneer is Berlijn?
November
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:28 #253
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231379
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+

Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer

Alles _O_
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:24:47 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231388
quote:
3s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Waar wat hoe enzo?
Waar: Berlijn :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:25:26 #255
102912 crv
Screwed up
pi_193231396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras *G* :9~
*O*
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:25:45 #256
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag' -O-
pi_193231402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
eens. ik de spontaniteit
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:26:27 #258
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193231417
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+

Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer

Alles _O_
Heb jij dit met IJs overlegd?
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:26:34 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231419
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen O+
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.

Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:26:44 #260
102912 crv
Screwed up
pi_193231423
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag' -O-
ook wat betreft een lang weekend ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:26:50 #261
45833 crew  Fogel
pi_193231426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag' -O-
Hoezo?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:27:05 #262
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Heb jij dit met IJs overlegd?
Nee. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:28:05 #263
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193231445
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag' -O-
Dat heb ik met December.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193231448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.

Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van. :')
ik heb geen eens een tuin. het was liesje :{
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:28:15 #265
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231449
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.

Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van. :')
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:28:33 #266
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193231454
maar morgen BBQ en kijken of er ergens een vrij plekje buiten over is
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193231458
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:00 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ik heb geen eens een tuin. het was liesje :{
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:04 #269
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hoezo?
Iets met Corona.... -O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:10 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:

[..]

I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Daarom ook niet zomaar bij neerleggen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:33 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231474
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Morgen sleep ik hoogstens met mijn groenafval. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:29:59 #272
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231482
Of dat laat ik Joop doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:30:11 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231486
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Heb jij dit met IJs overlegd?
Nee :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:30:27 #274
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:

[..]

zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest >:)
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:30:53 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231499
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.

Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van. :')
_O-

Mijn rekening is leeg door alle plannen :D

Morgen salaris gelukkig, awyeahhh

Spenderen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')