I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheidquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:19 schreef Fogel het volgende:
Morgen BBQ genot, de sneeuw is weer helemaal weg op mijn terras![]()
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Berlijn, trein, 6 tot en met 9 november.
eens. ik de spontaniteitquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Heb jij dit met IJs overlegd?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Denken in mogelijkheden, ga dingen doen![]()
Makro is open voor particulieren, haal ene bavette en flikker dat op de BBQ. Haal ijs en knaag dat met de mini Koens op. Zet muziek aan en dans door de kamer
Alles
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.quote:
ook wat betreft een lang weekend ?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
Hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
Dat heb ik met December.....quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag'
ik heb geen eens een tuin. het was liesjequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen eens een tuin. het was liesje
Daarom ook niet zomaar bij neerleggenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, dat doe ik ook zoveel mogelijk. Maar nog steeds haat ik beperkingen in m'n vrijheid
Morgen sleep ik hoogstens met mijn groenafval.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft mij de vorige keer ook aangezet tot tuin taferelen.
Zag al weer overal onkruid dus vrees dat ik morgen ook weer 'iets' moet doen.
Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo heb je geen tijd om gerbiltasjes te maken
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte tip, voor je het weet ligt je tuin overhoop.
Al geef ik daar nog steeds Bal de schuld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |