abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:58:24 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen :')
Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum. :')

Maar jep, ook allemaal hetzelfde crappy interieur. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:58:48 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Collega's van mij heten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk. _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat jullie doen.
Rare namen :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:59:25 #204
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216427
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bestaat Wibra nog?
Ja, maar veel minder filialen dan vroeger, heb ik het idee.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:59:52 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, maar veel minder filialen dan vroeger, heb ik het idee.
Ik heb er twee in de buurt. *O*

Kom er nooit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:18 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum. :')

Maar jep, ook allemaal hetzelfde crappy interieur. _O-
Echt :D *;
Heeft toch best z'n charme eigenlijk.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:29 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216444
Ik heb sowieso alles in de buurt qua matigheid geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:34 #208
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er twee in de buurt. *O*

Kom er nooit. :')
Voor Dasty :Y
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:48 #209
45833 crew  Fogel
pi_193216453
Ik heb er 0 in de buurt :P
Maar kan me niet herinneren ze gezien te hebben tijdens mijn verblijven in Nederland.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:01 #210
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen :')
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:14 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Echt :D *;
Heeft toch best z'n charme eigenlijk.
Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:18 #212
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb sowieso alles in de buurt qua matigheid geloof ik. :')
_O_

Wat voor supermarkten?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:21 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Really?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:04 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Voor Dasty :Y
Sowieso :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:18 #215
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Snap ik _O-

Heb ik nog steeds wel als ik aan het einde van de maand met mijn AH-tasje bij de Aldi kom :')
Joeeehee, het is weer zover :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:28 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O_

Wat voor supermarkten?
Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:31 #217
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta. O+
Jaaaa _O_
With the stars as her umbrella
pi_193216498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
:D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:03 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216509
Hier zit eigenlijk alles wel zo'n beetje. Onee een Plus is ietsie verder
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:25 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Hier zit eigenlijk alles wel zo'n beetje. Onee een Plus is ietsie verder
Same, die zit hier ook op fietsafstand.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:25 #221
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:31 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Dat doe ik meestal ook niet (nog steeds niet overigens).

Normaal heb ik een trolley bij me. Maar nu een mandje/wagentje verplicht is. (bij de Jumbo pak ik de zelfscan en doe de boodschappen meteen in de trolley) neem ik een draagtas mee. Of die van de Action of 1 die ik ooit gewonnen heb bij de GOEIEMIDDAG-loterij..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:04:06 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergens
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:04:28 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:04 #226
45833 crew  Fogel
pi_193216555
Ik heb zelden de "juiste" tassen bij me. Zie het probleem niet. Is misschien zelfs een voordeel want dan weten ze in ieder geval dat ze niet uit hun winkel komen enzo :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:09 #227
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216560
Supermarkten hier genoeg. Alles te lopen zelfs (Jumbo/Appie/LIDL/Plus/Aldi) Voor mij dan..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:15 #228
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergens
Noord-Holland. En ik heb weer geen Dirk enzo. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216570
Lidl vind ik wel een toffe winkel. In Budapest kon ik daar twee keer per jaar loempia’s inslaan _O_ _O_
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:56 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216572
En ik heb gewoon een rugtas/knalroze hematas. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:17 #231
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216584
Hier in EHV ook geen Dirk zover ik weet.De enige echte vreemde eenden in de bijt zijn de Jan Linders en de Nettorama (de laatste is echt te ver fietsen voor mij, om er boodschappen te doen.)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:17 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderop
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:29 #233
45833 crew  Fogel
pi_193216593
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:02 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216605
Ik heb hier alleen een AH in het dorp zitten, gelukkig is het een AH geworden nadat C1000 was overgenomen, had geen Jumbo hoeven hebben :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:25 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216610
Maar ik ga meestal naar de Jumbo. Puur omdat ik praktisch al in de Jumbo sta als ik de flat uit loop.. :+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:31 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216614
quote:
Hoogtevrees
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:42 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216620
Hoogvliet is echt iets van deze regio
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:53 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier alleen een AH in het dorp zitten, gelukkig is het een AH geworden nadat C1000 was overgenomen, had geen Jumbo hoeven hebben :r
Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:54 #239
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten. O+
Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:54 #240
45833 crew  Fogel
pi_193216625
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoogtevrees
Heb ik gelukkig geen last van *G*
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:19 #241
45833 crew  Fogel
pi_193216634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
De levende variant van een dode bakker?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193216635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderop
O, ik kwam weleens bij de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Dat was best een leuke winkel.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:26 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
Er zitten er hier een paar... _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:39 #244
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Oja, Dirk. Ook prima :Y
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:54 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216646
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:01 #246
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zelden de "juiste" tassen bij me. Zie het probleem niet. Is misschien zelfs een voordeel want dan weten ze in ieder geval dat ze niet uit hun winkel komen enzo :P
Altijd praktisch jij O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:20 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Supermarkten hier genoeg. Alles te lopen zelfs (Jumbo/Appie/LIDL/Plus/Aldi) Voor mij dan..
O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:22 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oja, Dirk. Ook prima :Y
Was vanmiddag bij Dirk, Pepsi Max inslaan
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:25 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Oh ja!

Andere Jumbo was idd Super de Boer eerst. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:47 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me. :+
Alle Jumbo's die ik ken zijn gewoon kutwinkels :r Al was de Foodmart in Breda in het begin wel leuk toen je daar verse maaltijden kon halen die voor je neus werden klaargemaakt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193216670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oja, Dirk. Ook prima :Y
Die hebben best lekker brood. :9
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:59 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Lidl vind ik wel een toffe winkel. In Budapest kon ik daar twee keer per jaar loempia’s inslaan _O_ _O_
Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:15 #253
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193216677
quote:
ohhh dit ken ik van vroeger :D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:27 #254
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, ik kwam weleens bij de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Dat was best een leuke winkel.
Ah zitten ze daar ook, oorspronkelijk voornamelijk regio Den Haag dacht ik
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:51 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216686
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
_O_
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:55 #256
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Hier in EHV ook geen Dirk zover ik weet.De enige echte vreemde eenden in de bijt zijn de Jan Linders en de Nettorama (de laatste is echt te ver fietsen voor mij, om er boodschappen te doen.)
Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:07 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216691
Lidl O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:11 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Alle Jumbo's die ik ken zijn gewoon kutwinkels :r Al was de Foodmart in Breda in het begin wel leuk toen je daar verse maaltijden kon halen die voor je neus werden klaargemaakt.
Eh, het went. En de C1000s waren beroerder. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:29 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216699
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Alleen van naam. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:45 #260
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216705
Wel liever Lidl dan Aldi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:54 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Gesundheit
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:09 #262
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever Lidl dan Aldi.
Veel liever zelfs
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:16 #263
45833 crew  Fogel
pi_193216722
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Lidl O+
Die heeft het hier helaas niet overleefd. Noren hebben een groot "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" gehalte, en aangezien Lidl producten had van onbekende producenten wilden niet genoeg mensen daar dingen kopen om de winkels open te houden. :')
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:29 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216727
Ik haal alles bij de Jumbo en Lidl eigenlijk, heel soms ga ik naar de AH of Aldi maar is vooral als ik weet dat er een aanbieding is die ik wil hebben. :+ Zo heb ik vandaag een lading tandpasta en toiletblokjes gekocht bij de AH voor 6 euro.. normaal was dat 19 euro samen ofzo. :D
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:53 #265
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Daarvoor De Boer of Super.

Oh en de Edah _O_ Dat was mijn favoriete winkel.
With the stars as her umbrella
pi_193216744
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
Lidl had twee keer per jaar een Aziatische week. En dan verkochten ze diepvriesloempia’s aus Holland, sambal, ketjap en nog wat meer zooi die je verder niet zo gemakkelijk kunt krijgen daar. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 23:13:06 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:10 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eh, het went. En de C1000s waren beroerder. :+
C1000 hier was altijd een ramp met brood, dat werd volgens mij alleen maar 's ochtends gevuld want als je er na de lunch kwam waren die schappen altijd leeg :N. Nu met de AH gelukkig niet meer.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:10 #268
45833 crew  Fogel
pi_193216748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik haal alles bij de Jumbo en Lidl eigenlijk, heel soms ga ik naar de AH of Aldi maar is vooral als ik weet dat er een aanbieding is die ik wil hebben. :+ Zo heb ik vandaag een lading tandpasta en toiletblokjes gekocht bij de AH voor 6 euro.. normaal was dat 19 euro samen ofzo. :D
Belangrijk om ze niet te verwisselen...
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:11 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:16 #270
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Lidl O+
Helaas alleen niet meer echt erg goedkoop al staan ze daar nog steeds om bekend. Als er 1 winkel laatste jaren snel duurder is geworden is het de Lidl wel
Same shit, different day
SC hopper present
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:38 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Fogel het volgende:

[..]

Belangrijk om ze niet te verwisselen...
Gaat zo lastig op een tandenborstel.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:40 #272
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die hebben best lekker brood. :9
Ja? Wat is er bijzonder aan?
With the stars as her umbrella
pi_193216768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ah zitten ze daar ook, oorspronkelijk voornamelijk regio Den Haag dacht ik
Ja, de enige hier in de regio voor zover ik weet. We hebben wel nog wat winkels van MCD her en der.
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:59 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
Emmen heeft dat niet.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:13 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alleen van naam. :D
Niet te doen toch die naam :')
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:25 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Helaas alleen niet meer echt erg goedkoop al staan ze daar nog steeds om bekend. Als er 1 winkel laatste jaren snel duurder is geworden is het de Lidl wel
Ik vind vooral gewoon een chill assortiment wel en love de verse broodjes enz daar.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:34 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Emmen heeft dat niet.
Dan was het dus regio Apeldoorn..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:49 #278
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Fogel het volgende:

[..]

Die heeft het hier helaas niet overleefd. Noren hebben een groot "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" gehalte, en aangezien Lidl producten had van onbekende producenten wilden niet genoeg mensen daar dingen kopen om de winkels open te houden. :')
:') :') :') :')
ben te lui om een fatsoenlijke emoslinger te maken.
With the stars as her umbrella
pi_193216798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja? Wat is er bijzonder aan?
De broden die ze zelf afbakken zijn geen typisch Nederlandse broden. Maar broden met een dikke, knapperige kost, ongesneden. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 23:15:09 ]
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:20 #280
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216807
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lidl had twee keer per jaar een Aziatische week. En dan verkochten ze diepvriesloempia’s aus Holland, sambal, ketjap en nog wat meer zooi die je verder niet zo gemakkelijk kunt krijgen daar. :9
Oh wacht, je woonde daar?
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:45 #281
45833 crew  Fogel
pi_193216813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') :') :') :')
ben te lui om een fatsoenlijke emoslinger te maken.
Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goed :)
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:53 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Daarvoor De Boer of Super.

Oh en de Edah _O_ Dat was mijn favoriete winkel.
Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193216818
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wacht, je woonde daar?
:Y Vier jaar gewoond.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:07 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

C1000 hier was altijd een ramp met brood, dat werd volgens mij alleen maar 's ochtends gevuld want als je er na de lunch kwam waren die schappen altijd leeg :N. Nu met de AH gelukkig niet meer.
Dat heeft Jumbo ook goed voor elkaar hoor, alleen even zo timen dat je niet vlak voor een nieuwe lading brood in de winkel bent. (Rond vijf uur is het vaak net even op, om half zes ligt er wel weer).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:18 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, de enige hier in de regio voor zover ik weet. We hebben wel nog wat winkels van MCD her en der.
MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisde -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:22 #286
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
Regio Emmen denk ik :+
Volgens mij is het een Friese naam oid, oorspronkelijk.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:29 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja. Friesland toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:34 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Niet te doen toch die naam :')
Geen idee hoe je het uitspreekt ook. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:53 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216838
Tijd voor een muziekje. O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:05 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja. Friesland toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever Lidl dan Aldi.
Er is hier geen Lidl in de buurt. En Aldi _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:11 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216843
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:12 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Emmen heeft dat niet.
Assen wel :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:51 #293
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goed :)
Dankjewel O+
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:53 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Assen wel :+
Emmen is het niet nodig. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_193216856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisde -O-
Dan weet ik ongeveer waar je woont :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:18:21 #296
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193216865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Vier jaar gewoond.
Waarom ging je er eigenlijk wonen en later weer terug in Nederland wonen? Ik hoop dat dat geen stomme of pijnlijke vraag is :@.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:18:25 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
#metoo
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193216876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
Ik aan een FOK!ker met een typfout :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:19:00 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
Oja, Vendex.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:19:10 #300
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik aan een FOK!ker met een typfout :+
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')