abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193216670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oja, Dirk. Ook prima :Y
Die hebben best lekker brood. :9
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:59 #252
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Lidl vind ik wel een toffe winkel. In Budapest kon ik daar twee keer per jaar loempia’s inslaan _O_ _O_
Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:15 #253
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193216677
quote:
ohhh dit ken ik van vroeger :D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:27 #254
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

O, ik kwam weleens bij de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Dat was best een leuke winkel.
Ah zitten ze daar ook, oorspronkelijk voornamelijk regio Den Haag dacht ik
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:51 #255
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216686
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
_O_
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:10:55 #256
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Hier in EHV ook geen Dirk zover ik weet.De enige echte vreemde eenden in de bijt zijn de Jan Linders en de Nettorama (de laatste is echt te ver fietsen voor mij, om er boodschappen te doen.)
Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:07 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216691
Lidl O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:11 #258
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216694
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Alle Jumbo's die ik ken zijn gewoon kutwinkels :r Al was de Foodmart in Breda in het begin wel leuk toen je daar verse maaltijden kon halen die voor je neus werden klaargemaakt.
Eh, het went. En de C1000s waren beroerder. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:29 #259
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216699
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Alleen van naam. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:45 #260
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216705
Wel liever Lidl dan Aldi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:11:54 #261
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Gesundheit
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:09 #262
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever Lidl dan Aldi.
Veel liever zelfs
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:16 #263
45833 crew  Fogel
pi_193216722
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Lidl O+
Die heeft het hier helaas niet overleefd. Noren hebben een groot "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" gehalte, en aangezien Lidl producten had van onbekende producenten wilden niet genoeg mensen daar dingen kopen om de winkels open te houden. :')
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:29 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216727
Ik haal alles bij de Jumbo en Lidl eigenlijk, heel soms ga ik naar de AH of Aldi maar is vooral als ik weet dat er een aanbieding is die ik wil hebben. :+ Zo heb ik vandaag een lading tandpasta en toiletblokjes gekocht bij de AH voor 6 euro.. normaal was dat 19 euro samen ofzo. :D
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:12:53 #265
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Daarvoor De Boer of Super.

Oh en de Edah _O_ Dat was mijn favoriete winkel.
With the stars as her umbrella
pi_193216744
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Wat, Hongaarse Lidl loempia's? (nieuwe TT)
Lidl had twee keer per jaar een Aziatische week. En dan verkochten ze diepvriesloempia’s aus Holland, sambal, ketjap en nog wat meer zooi die je verder niet zo gemakkelijk kunt krijgen daar. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 23:13:06 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:10 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216747
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eh, het went. En de C1000s waren beroerder. :+
C1000 hier was altijd een ramp met brood, dat werd volgens mij alleen maar 's ochtends gevuld want als je er na de lunch kwam waren die schappen altijd leeg :N. Nu met de AH gelukkig niet meer.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:10 #268
45833 crew  Fogel
pi_193216748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik haal alles bij de Jumbo en Lidl eigenlijk, heel soms ga ik naar de AH of Aldi maar is vooral als ik weet dat er een aanbieding is die ik wil hebben. :+ Zo heb ik vandaag een lading tandpasta en toiletblokjes gekocht bij de AH voor 6 euro.. normaal was dat 19 euro samen ofzo. :D
Belangrijk om ze niet te verwisselen...
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:11 #269
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:16 #270
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Lidl O+
Helaas alleen niet meer echt erg goedkoop al staan ze daar nog steeds om bekend. Als er 1 winkel laatste jaren snel duurder is geworden is het de Lidl wel
Same shit, different day
SC hopper present
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:38 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Fogel het volgende:

[..]

Belangrijk om ze niet te verwisselen...
Gaat zo lastig op een tandenborstel.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:40 #272
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die hebben best lekker brood. :9
Ja? Wat is er bijzonder aan?
With the stars as her umbrella
pi_193216768
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ah zitten ze daar ook, oorspronkelijk voornamelijk regio Den Haag dacht ik
Ja, de enige hier in de regio voor zover ik weet. We hebben wel nog wat winkels van MCD her en der.
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:13:59 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
Emmen heeft dat niet.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:13 #275
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alleen van naam. :D
Niet te doen toch die naam :')
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')