abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:04 #226
45833 crew  Fogel
pi_193216555
Ik heb zelden de "juiste" tassen bij me. Zie het probleem niet. Is misschien zelfs een voordeel want dan weten ze in ieder geval dat ze niet uit hun winkel komen enzo :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:09 #227
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216560
Supermarkten hier genoeg. Alles te lopen zelfs (Jumbo/Appie/LIDL/Plus/Aldi) Voor mij dan..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:15 #228
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergens
Noord-Holland. En ik heb weer geen Dirk enzo. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216570
Lidl vind ik wel een toffe winkel. In Budapest kon ik daar twee keer per jaar loempia’s inslaan _O_ _O_
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:05:56 #230
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216572
En ik heb gewoon een rugtas/knalroze hematas. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:17 #231
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216584
Hier in EHV ook geen Dirk zover ik weet.De enige echte vreemde eenden in de bijt zijn de Jan Linders en de Nettorama (de laatste is echt te ver fietsen voor mij, om er boodschappen te doen.)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:17 #232
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderop
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:06:29 #233
45833 crew  Fogel
pi_193216593
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:02 #234
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216605
Ik heb hier alleen een AH in het dorp zitten, gelukkig is het een AH geworden nadat C1000 was overgenomen, had geen Jumbo hoeven hebben :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:25 #235
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216610
Maar ik ga meestal naar de Jumbo. Puur omdat ik praktisch al in de Jumbo sta als ik de flat uit loop.. :+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:31 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216614
quote:
Hoogtevrees
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:42 #237
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216620
Hoogvliet is echt iets van deze regio
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:53 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier alleen een AH in het dorp zitten, gelukkig is het een AH geworden nadat C1000 was overgenomen, had geen Jumbo hoeven hebben :r
Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:54 #239
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten. O+
Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:07:54 #240
45833 crew  Fogel
pi_193216625
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoogtevrees
Heb ik gelukkig geen last van *G*
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:19 #241
45833 crew  Fogel
pi_193216634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
De levende variant van een dode bakker?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193216635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderop
O, ik kwam weleens bij de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Dat was best een leuke winkel.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:26 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik eet zelden anders dan supermarktbrood :o
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.

Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was _O-
Er zitten er hier een paar... _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:39 #244
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Oja, Dirk. Ook prima :Y
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:08:54 #245
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216646
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:01 #246
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zelden de "juiste" tassen bij me. Zie het probleem niet. Is misschien zelfs een voordeel want dan weten ze in ieder geval dat ze niet uit hun winkel komen enzo :P
Altijd praktisch jij O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:20 #247
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Supermarkten hier genoeg. Alles te lopen zelfs (Jumbo/Appie/LIDL/Plus/Aldi) Voor mij dan..
O+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:22 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oja, Dirk. Ook prima :Y
Was vanmiddag bij Dirk, Pepsi Max inslaan
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:25 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Oh ja!

Andere Jumbo was idd Super de Boer eerst. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:09:47 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me. :+
Alle Jumbo's die ik ken zijn gewoon kutwinkels :r Al was de Foodmart in Breda in het begin wel leuk toen je daar verse maaltijden kon halen die voor je neus werden klaargemaakt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')