Noord-Holland. En ik heb weer geen Dirk enzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergens
Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderopquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen
Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Hoogtevreesquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Fogel het volgende:
Dit wil ik! https://www.nordfjord.no/en/new-zipline-loen
Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb hier alleen een AH in het dorp zitten, gelukkig is het een AH geworden nadat C1000 was overgenomen, had geen Jumbo hoeven hebben
Ik eet zelden anders dan supermarktbroodquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten.
Heb ik gelukkig geen last vanquote:
De levende variant van een dode bakker?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik eet zelden anders dan supermarktbrood![]()
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.
Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was
O, ik kwam weleens bij de Hoogvliet in Boven-Hardinxveld. Dat was best een leuke winkel.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jumbo en Lidl in de wijk, AH XL en Hoogvliet iets verder. Aldi nog verder maar dat vind ik een pokke toko. Dirk nog een wijkje verderop
Er zitten er hier een paar...quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik eet zelden anders dan supermarktbrood![]()
Is wel een warme bakker om de hoek maar kom er niet heel vaak.
Ik heb me als kind heel vaak afgevraagd wat een warme bakker was
Oja, Dirk. Ook primaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen
Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
Altijd praktisch jijquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zelden de "juiste" tassen bij me. Zie het probleem niet. Is misschien zelfs een voordeel want dan weten ze in ieder geval dat ze niet uit hun winkel komen enzo
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Supermarkten hier genoeg. Alles te lopen zelfs (Jumbo/Appie/LIDL/Plus/Aldi) Voor mij dan..
Oh ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
Jumbo in de wijk was daarvoor een Super de Boer
Alle Jumbo's die ik ken zijn gewoon kutwinkelsquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik. Al is Jumbo praktischer, AH heeft minder geschikt spul voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |