abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:58:24 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216404
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen :')
Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum. :')

Maar jep, ook allemaal hetzelfde crappy interieur. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:58:48 #202
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Collega's van mij heten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk. _O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216420
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat jullie doen.
Rare namen :P
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:59:25 #204
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216427
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bestaat Wibra nog?
Ja, maar veel minder filialen dan vroeger, heb ik het idee.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 22:59:52 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja, maar veel minder filialen dan vroeger, heb ik het idee.
Ik heb er twee in de buurt. *O*

Kom er nooit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:18 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum. :')

Maar jep, ook allemaal hetzelfde crappy interieur. _O-
Echt :D *;
Heeft toch best z'n charme eigenlijk.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:29 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216444
Ik heb sowieso alles in de buurt qua matigheid geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:34 #208
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er twee in de buurt. *O*

Kom er nooit. :')
Voor Dasty :Y
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:00:48 #209
45833 crew  Fogel
pi_193216453
Ik heb er 0 in de buurt :P
Maar kan me niet herinneren ze gezien te hebben tijdens mijn verblijven in Nederland.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:01 #210
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen :')
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:14 #211
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Echt :D *;
Heeft toch best z'n charme eigenlijk.
Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:18 #212
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb sowieso alles in de buurt qua matigheid geloof ik. :')
_O_

Wat voor supermarkten?
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:01:21 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Really?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:04 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Voor Dasty :Y
Sowieso :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:18 #215
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Snap ik _O-

Heb ik nog steeds wel als ik aan het einde van de maand met mijn AH-tasje bij de Aldi kom :')
Joeeehee, het is weer zover :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:28 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216494
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O_

Wat voor supermarkten?
Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:02:31 #217
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216497
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta. O+
Jaaaa _O_
With the stars as her umbrella
pi_193216498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
:D
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:03 #219
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216509
Hier zit eigenlijk alles wel zo'n beetje. Onee een Plus is ietsie verder
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:25 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Hier zit eigenlijk alles wel zo'n beetje. Onee een Plus is ietsie verder
Same, die zit hier ook op fietsafstand.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:25 #221
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216519
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:03:31 #222
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt :+
Dat doe ik meestal ook niet (nog steeds niet overigens).

Normaal heb ik een trolley bij me. Maar nu een mandje/wagentje verplicht is. (bij de Jumbo pak ik de zelfscan en doe de boodschappen meteen in de trolley) neem ik een draagtas mee. Of die van de Action of 1 die ik ooit gewonnen heb bij de GOEIEMIDDAG-loterij..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:04:06 #223
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending. :+
Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergens
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:04:28 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193216541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh ik hou van de Deen O+ en de Vomar.

Ik heb alleen maar AH in de directe omgeving :r en een Lidl.
Deen en Vomar kom je hier echt niet tegen :N

Ik woon vlakbij een Dirk. En AH is ook niet ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')