Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Collega's van mij hetenHeerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb er twee in de buurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar veel minder filialen dan vroeger, heb ik het idee.
Echtquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van Piet, die zat niet in het centrum.
Maar jep, ook allemaal hetzelfde crappy interieur.
Voor Dastyquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de buurt.![]()
Kom er nooit.
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarktquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was met veel van die winkels toch eigenlijk?
Vroeger vond ik het een drama om met een Wibra-tasje te lopen
Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Heeft toch best z'n charme eigenlijk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb sowieso alles in de buurt qua matigheid geloof ik.
Really?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt
Snap ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt
Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending.quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nostalgische gevoelens als ik per ongeluk in een Bristol sta.
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt
Same, die zit hier ook op fietsafstand.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Hier zit eigenlijk alles wel zo'n beetje. Onee een Plus is ietsie verder
Oh ik hou van de Deenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending.
Dat doe ik meestal ook niet (nog steeds niet overigens).quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vervelend om een supermarkt in te gaan met een draagtas van een andere supermarkt
Waar woonde jij ook alweer? Deen, Vomar en Dekamarkt zitten hier echt nergensquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jumbo, AH, Deen, Vomar, Dekamarkt, Lidl, Aldi en een lokaal yuppending.
Deen is baas, want kan het brood eten (niet haten op supermarktbrood) en ze hebben een groot assortiment vega-spul wat ik kan eten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik hou van de Deenen de Vomar.
Ik heb alleen maar AH in de directe omgevingen een Lidl.
Deen en Vomar kom je hier echt niet tegenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik hou van de Deenen de Vomar.
Ik heb alleen maar AH in de directe omgevingen een Lidl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |