Hmm, kijk het is in ieder geval geen Etosquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Maar daar word je toch niet blij van als er ook een winkelketen met die naam is?
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat is.quote:
Huisvrouwenboeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat is.
Of Etam. En dan als ongehuwde in een Engelstalig land aangespoken wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, kijk het is in ieder geval geen Etos
Ja.quote:
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Etam. En dan als ongehuwde in een Engelstalig land aangespoken worden
Hema.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, kijk het is in ieder geval geen Etos
Ik ken hetquote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Ooit uit de boekenkast van mijn mama geplukt, toen ik nog heul veul las.
Pearlequote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil meer winkelnaam-als-voornaam-namen.
Derp.quote:
'Kruidvat en Trekpleister, eeeeeeeeeeteeeeeeeen!'quote:Op dinsdag 19 mei 2020 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil meer winkelnaam-als-voornaam-namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |