Ik vind vooral gewoon een chill assortiment wel en love de verse broodjes enz daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas alleen niet meer echt erg goedkoop al staan ze daar nog steeds om bekend. Als er 1 winkel laatste jaren snel duurder is geworden is het de Lidl wel
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die heeft het hier helaas niet overleefd. Noren hebben een groot "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" gehalte, en aangezien Lidl producten had van onbekende producenten wilden niet genoeg mensen daar dingen kopen om de winkels open te houden.
De broden die ze zelf afbakken zijn geen typisch Nederlandse broden. Maar broden met een dikke, knapperige kost, ongesneden.quote:
Oh wacht, je woonde daar?quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lidl had twee keer per jaar een Aziatische week. En dan verkochten ze diepvriesloempia’s aus Holland, sambal, ketjap en nog wat meer zooi die je verder niet zo gemakkelijk kunt krijgen daar.
Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goedquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ben te lui om een fatsoenlijke emoslinger te maken.
Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XLquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarvoor De Boer of Super.
Oh en de EdahDat was mijn favoriete winkel.
Dat heeft Jumbo ook goed voor elkaar hoor, alleen even zo timen dat je niet vlak voor een nieuwe lading brood in de winkel bent. (Rond vijf uur is het vaak net even op, om half zes ligt er wel weer).quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
C1000 hier was altijd een ramp met brood, dat werd volgens mij alleen maar 's ochtends gevuld want als je er na de lunch kwam waren die schappen altijd leeg. Nu met de AH gelukkig niet meer.
MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisdequote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de enige hier in de regio voor zover ik weet. We hebben wel nog wat winkels van MCD her en der.
Regio Emmen denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)
Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette![]()
![]()
Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
Geen idee hoe je het uitspreekt ook.quote:
Ja. Friesland toch?quote:
Er is hier geen Lidl in de buurt. En Aldiquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goed
Dan weet ik ongeveer waar je woontquote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisde
Waarom ging je er eigenlijk wonen en later weer terug in Nederland wonen? Ik hoop dat dat geen stomme of pijnlijke vraag isquote:
Oja, Vendex.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
quote:Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik aan een FOK!ker met een typfout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |