abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:25 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Helaas alleen niet meer echt erg goedkoop al staan ze daar nog steeds om bekend. Als er 1 winkel laatste jaren snel duurder is geworden is het de Lidl wel
Ik vind vooral gewoon een chill assortiment wel en love de verse broodjes enz daar.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:34 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193216790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Emmen heeft dat niet.
Dan was het dus regio Apeldoorn..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:14:49 #278
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216796
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Fogel het volgende:

[..]

Die heeft het hier helaas niet overleefd. Noren hebben een groot "wat de boer niet kent dat vreet ie niet" gehalte, en aangezien Lidl producten had van onbekende producenten wilden niet genoeg mensen daar dingen kopen om de winkels open te houden. :')
:') :') :') :')
ben te lui om een fatsoenlijke emoslinger te maken.
With the stars as her umbrella
pi_193216798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja? Wat is er bijzonder aan?
De broden die ze zelf afbakken zijn geen typisch Nederlandse broden. Maar broden met een dikke, knapperige kost, ongesneden. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2020 23:15:09 ]
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:20 #280
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216807
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lidl had twee keer per jaar een Aziatische week. En dan verkochten ze diepvriesloempia’s aus Holland, sambal, ketjap en nog wat meer zooi die je verder niet zo gemakkelijk kunt krijgen daar. :9
Oh wacht, je woonde daar?
With the stars as her umbrella
  Moderator dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:45 #281
45833 crew  Fogel
pi_193216813
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

:') :') :') :')
ben te lui om een fatsoenlijke emoslinger te maken.
Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goed :)
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:15:53 #282
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216816
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Daarvoor De Boer of Super.

Oh en de Edah _O_ Dat was mijn favoriete winkel.
Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193216818
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh wacht, je woonde daar?
:Y Vier jaar gewoond.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:07 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

C1000 hier was altijd een ramp met brood, dat werd volgens mij alleen maar 's ochtends gevuld want als je er na de lunch kwam waren die schappen altijd leeg :N. Nu met de AH gelukkig niet meer.
Dat heeft Jumbo ook goed voor elkaar hoor, alleen even zo timen dat je niet vlak voor een nieuwe lading brood in de winkel bent. (Rond vijf uur is het vaak net even op, om half zes ligt er wel weer).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:18 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193216826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, de enige hier in de regio voor zover ik weet. We hebben wel nog wat winkels van MCD her en der.
MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisde -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:22 #286
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja, mijn ouders hebben ooit daar wel boodschappen gedaan met mij, toen ze op vakantie waren (weet niet meer waar, dat was of in de regio Apeldoorn of regio Emmen)

Op het MBO in Weert had ik les van een leraar die zo heette _O- _O-

Geen Limbo overigens, hij komp uit Rotterdam...
Regio Emmen denk ik :+
Volgens mij is het een Friese naam oid, oorspronkelijk.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:29 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja. Friesland toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:34 #288
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:14 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Niet te doen toch die naam :')
Geen idee hoe je het uitspreekt ook. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:16:53 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216838
Tijd voor een muziekje. O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:05 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193216841
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:10 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nettodrama _O_

Kent iemand de Poiesz? :D
Ja. Friesland toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel liever Lidl dan Aldi.
Er is hier geen Lidl in de buurt. En Aldi _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:11 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216843
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:12 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Emmen heeft dat niet.
Assen wel :+
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:51 #293
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik maak een MI van de emoslinger. Komt goed :)
Dankjewel O+
With the stars as her umbrella
  roze dinsdag 19 mei 2020 @ 23:17:53 #294
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193216853
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Assen wel :+
Emmen is het niet nodig. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_193216856
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

MCD hadden we hier vroeger ook, zou hier om de hoek hebben gezeten maar is net gestopt voordat ik hierheen verhuisde -O-
Dan weet ik ongeveer waar je woont :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:18:21 #296
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193216865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:Y Vier jaar gewoond.
Waarom ging je er eigenlijk wonen en later weer terug in Nederland wonen? Ik hoop dat dat geen stomme of pijnlijke vraag is :@.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:18:25 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193216869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
#metoo
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193216876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij MCD denk ik aan de matige burgers. :')
Ik aan een FOK!ker met een typfout :+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:19:00 #299
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193216882
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Hier in Zoetermeer had je de Konmar, was net als de Edah van Vendex destijds, alleen groter qua formaat. Werd na Konmar de AH XL
Oja, Vendex.
With the stars as her umbrella
  dinsdag 19 mei 2020 @ 23:19:10 #300
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193216888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik aan een FOK!ker met een typfout :+
_O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')