abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:30:59 #276
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193231500
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee :@
Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.

Met die trip wil je ook al alles regelen...
Bis vincit qui se vincit!
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:11 #277
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Teveel terrasactiviteiten, toen wilde ik ook relaxed buiten kunnen chillen. :+
Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wil :P
pi_193231508
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Najaar wordt voor mij een 'zoek het lekker uit met je verlofaanvraag' -O-
dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toe

dit jaar zal ik eerst eens moeten afwachten hoe het e.e.a gaat in het buitenland, een keertje naar disney zou ik nog wel willen maar vrees dat dat best een uitdaging gaat worden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193231509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest >:)
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet *O*
:{
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:31 #280
169210 liesje1979
pi_193231511
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Iets met Corona.... -O-
Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:31:40 #281
45833 crew  Fogel
pi_193231512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Iets met Corona.... -O-
Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:32:00 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231521
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik geef jou trouwens de schuld van het feit dat ik een fatboy hangmat wil :P
:7

Kreeg net bericht dat hangmat verzonden wordt vandaag, dus die komt vrijdag. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193231532
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
nog steeds gok ik..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:33:55 #284
102912 crv
Screwed up
pi_193231556
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is het ieder jaar bij mij in principe (iig nov/dec) al kan ik, afhankelijk van hoe het e.e.a valt met mijn standaard vrije dagen vaak best een weekendje weg... moet ik wel maandag weer op werk verschijnen maar dat (en de extra kosten) neem ik vaak op de koop toe

dit jaar zal ik eerst eens moeten afwachten hoe het e.e.a gaat in het buitenland, een keertje naar disney zou ik nog wel willen maar vrees dat dat best een uitdaging gaat worden
denk dat je disney wel uit je hoofd kunt zetten
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:33:57 #285
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231559
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Serieus ja? Ik heb wel op vrijwillige basis wat verlof ingeleverd. En we worden gestimuleerd vooral ook verlof op te nemen in de zomervakantie. Maar er is in net najaar ook nog wel mogelijk om verlof op te nemen.
Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:34:27 #286
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
Wacht... ik vraag het ff aan Jaap....
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 21:34:35 #287
169210 liesje1979
pi_193231570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Ah dat is wel kut.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:01 #288
102912 crv
Screwed up
pi_193231578
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Hebben we er dan nog steeds of alweer last van?
volgens mij zitten we al in de 2e golf en heeft men de eerste niet zo doorgehad omdat het nog niet zo heftig verspreid was
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:02 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231579
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Mijn rekening is leeg door alle plannen :D

Morgen salaris gelukkig, awyeahhh

Spenderen O+
Ik had nog wat reserve dankzij het steeds uitstellen van die boot. _O-

En nog weinig grote uitgaven gedaan aan tuin, die hangmat was de grootste plons, maar ik krijg deze maand onkostenvergoeding van 5 maanden tegelijk. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:12 #290
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231585
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:7

Kreeg net bericht dat hangmat verzonden wordt vandaag, dus die komt vrijdag. :+
Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's :P
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:16 #291
45833 crew  Fogel
pi_193231589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Mooi shit dat.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:54 #292
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's :P
Op dit moment valt er toch niet te zitten nog. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 21:35:56 #293
45833 crew  Fogel
pi_193231602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Potverdikkie.... ik wil geeeeeen foto's hoor je dat..... geeeeeeeen tuinchillingsfoto's :P
Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek :P
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:36:11 #294
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Het werk wat ik had moeten doen schuift nu gewoon door, en in tussentijd 'gewoon' ander werk gedaan.
Kak. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:36:56 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231616
Zal ik Joop morgen eens betrekken bij de aanschaf van een parasol? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:36:56 #296
102912 crv
Screwed up
pi_193231617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Je moest eens weten waarom ik de afgelopen weken zo weinig hier ben geweest >:)
Ik heb een heel bulgaars naaiatelier opgezet *O*
als dekmantel waarvoor?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:36:57 #297
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zijn hangmatfotos nabij een waterval in het bos op een berg met een kampvuur erbij wel OK? Want dan ga ik even op zoek :P
:(
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:37:24 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193231626
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Heeft ze dan niks meer te vertellen? Beetje te dominant jij wel.

Met die trip wil je ook al alles regelen...
Heul niet :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:37:29 #299
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193231628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik Joop morgen eens betrekken bij de aanschaf van een parasol? :')
Mot je nog een tip? ik heb een hele fijne O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:37:44 #300
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193231632
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Mot je nog een tip? ik heb een hele fijne O+
Kom maar. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')