quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
Heel mijn huis zit inmiddels vol domoticaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub
Bouwt hij een domolo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica
Koos heeft een nieuwe hobby
Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen
Vertel mij watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
Denk het jaquote:
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk het ja
![]()
Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Mocht hij daar blijer van worden dan mijn echte versie, prima hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeterDat tentje, niet de domolo
is ook leuk spulquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideeënquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
oh leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt.
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
[ afbeelding ]
Je schoonmoeder in huis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideeën![]()
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
Digimomquote:
Loooool!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk
Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan![]()
Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzo
Tuinlampen worden vervangen, dat waren nog drie aparte pakjes die vandaag binnen kwamen
(De oude tuinlampen in de poort wilden we schoonmaken maar toen klapten ze uit elkaar van roest, dus doeiiiii, dan maar meteen goeie nieuwen)
sommige mensenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leuk
Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan![]()
Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnen
Ik vind er echt totaal geen reet aanquote:
geen knoppen meer nodig hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind er echt totaal geen reet aan![]()
Hele uitleggen krijg ik erover
Geef mij een knop en laat die shit werken, de rest boeit me niet
Ok, het is straks wel fijn als er op zolder screens hebben die zelf weten wanneer ze naar beneden moeten. Dat is wel hendig
ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rugquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loooool!Stiekem best lief van bemoeibuuf.
Ik zou als dank haar geraniums afknippenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loooool!Stiekem best lief van bemoeibuuf.
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg.
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Handig als de boel in storing gaat of er een keer iemand anders in je huis is en de hele shit niet snaptquote:
Ja hoi, deze gedachte dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenVoor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rug![]()
Is toch juist lief.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes
ik zou er niet aan beginnen. denk dat ik ze ook gewoon zo laat liggen op de bankquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen?
[..]
Is toch juist lief.![]()
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?
Watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes
Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doenVoor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien
![]()
Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacyquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen?
[..]
Is toch juist lief.![]()
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij kleinquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt.
Mijn kind van drie snapt het beter dan ik, nu al, de aftakeling is pijnlijkquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies en wat jij hierboven zei... mijn ouders snappen die sjit niet, dus knoppen.
Nee gewoon bijgesnedenquote:
Een zuurtje en een zoetjequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd![]()
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid
Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy
Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd![]()
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid
Oh ja hoor... alles remote enzo....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens.
Ja halloquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in....![]()
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zuurtje en een zoetjeRobèrt zou tevreden zijn
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij kleinToen ik hem achter had gebouwd vond ik hem zo groot dat ik dacht dat ik verkeerd had gemeten
Gaat dit over de bak of zijn lul?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeegquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?
Ah! Gaarde dat een beetje?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg![]()
Morgen staat de filodeegversie op de planning
Kardemomquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
Koos en de nieuwe buurman zijn ook beide enorm van de gadgets, vermoeiend![]()
Ik ga morgen als goed huisvrouw gewoon een kardemomcake bakken want de eieren moeten op en daar gaan er 6 in
Ook goed plan
Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoogquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak.
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in....![]()
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
Ging verrassend goed!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Gaarde dat een beetje?
Walnoten of pistache erin?
Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegevenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoordenquote:
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ging verrassend goed!
Allebei![]()
Ik zoek het recept even voor je op
Sorry Muckjesquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoorden
Enorm.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoog
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnenquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg![]()
Morgen staat de filodeegversie op de planning
Ik ben daar echt te anti-mens voor geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegeven
Het is een wisselwerking, de buren hier bemoeien zich met alles en weten alles maar als er wat is dan kan je ook gelijk bij ze terecht
Hoe ist UitStraling ...quote:
Ja godverquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
De hoofdschakelaar van de meterkastquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapotquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn buren bemoeien niet.Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit.
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de theequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje.
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suikerquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...![]()
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken
Heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Nu ga je het maar lezen ook:Oh dat is idd makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Ik ken dat hele album nog niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Coronaftermathquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Sentiment.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)![]()
Wreed uit je dakquote:
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mijquote:
Ik heb de zomergarderobe de kast in gewerkt en verder puin geruimd, al het onkruid uit de voortuin getrokken en veel wasjes weggewerktquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Daar zat ik al over te denken...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker
Ja!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is idd makkelijk!
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |