abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:13:25 #101
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232354
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Staat inmiddels aan

Domotica O+
Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub :P
pi_193232362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Met roze billen en alles?
Denk als ze hun broek laten zakken wel ja.
pi_193232365
ik haaaaaaaaaaat bavianen. Enge kut apen zijn dat.
pi_193232377
Hebben tanden ook :o :X . Kunnen zo door kinderschedels heen bijten en proberen je spullen af te pakken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:47 #105
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
:D

Ach tja... wat weten wij kaas koppen er van.... klein spoortje groen... ooooohhhhh aaaahhhhhh...... :D :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:15:04 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oma :7
Don't care :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:15:54 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub :P
Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232446
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Bouwt hij een domolo?
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:17:47 #109
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232450
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:18:15 #110
169210 liesje1979
pi_193232457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen. :') Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt. :')
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:18:37 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bouwt hij een domolo?
Denk het ja

:'(

Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:19:12 #112
45833 crew  Fogel
pi_193232471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193232472
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Denk het ja

:'(

Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op :+
Beter :9 Dat tentje, niet de domolo :{w
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:19:50 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzo

Tuinlampen worden vervangen, dat waren nog drie aparte pakjes die vandaag binnen kwamen

(De oude tuinlampen in de poort wilden we schoonmaken maar toen klapten ze uit elkaar van roest, dus doeiiiii, dan maar meteen goeie nieuwen :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:20:15 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beter :9 Dat tentje, niet de domolo :{w
Mocht hij daar blijer van worden dan mijn echte versie, prima hoor :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
is ook leuk spul :Y
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:29 #117
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
Breng hem asjeblieft niet op ideeën :D
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:30 #118
169210 liesje1979
pi_193232542
"de boer op". lees je niet vaak, mooi. O+
pi_193232556
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen. :') Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt. :')
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
[ afbeelding ]
oh leuk :D

Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan _O_ :D
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:23:16 #120
169210 liesje1979
pi_193232560
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Breng hem asjeblieft niet op ideeën :D
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
Je schoonmoeder in huis.
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:23:58 #121
45833 crew  Fogel
pi_193232570
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je schoonmoeder in huis.
Digimom :D
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:24:24 #122
169210 liesje1979
pi_193232575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh leuk :D

Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan _O_ :D
Loooool! _O- Stiekem best lief van bemoeibuuf.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:24:42 #123
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232581
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzo

Tuinlampen worden vervangen, dat waren nog drie aparte pakjes die vandaag binnen kwamen

(De oude tuinlampen in de poort wilden we schoonmaken maar toen klapten ze uit elkaar van roest, dus doeiiiii, dan maar meteen goeie nieuwen :+ )
Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnen :D
pi_193232592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh leuk :D

Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan _O_ :D
sommige mensen 8)7
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:26:20 #125
169210 liesje1979
pi_193232616
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ja die dingen hebben wij ook, tuinlampen gaan ook automatisch met zonsondergang aan en op tijdstip 'x' uit... de camera doet aan nummerbord herkenning, dus die ziet wanneer ik met de auto aan kom zwaaien en dan gaan de lampen binnen aan op standje 'ygritte'... er wordt elke keer wel weer iets verzonnen :D
Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg. _O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:28:31 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:21 schreef mschol het volgende:

[..]

is ook leuk spul :Y
Ik vind er echt totaal geen reet aan :')

Hele uitleggen krijg ik erover

Geef mij een knop en laat die shit werken, de rest boeit me niet

Ok, het is straks wel fijn als er op zolder screens hebben die zelf weten wanneer ze naar beneden moeten. Dat is wel hendig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232660
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind er echt totaal geen reet aan :')

Hele uitleggen krijg ik erover

Geef mij een knop en laat die shit werken, de rest boeit me niet

Ok, het is straks wel fijn als er op zolder screens hebben die zelf weten wanneer ze naar beneden moeten. Dat is wel hendig
geen knoppen meer nodig hebben _O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193232674
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Loooool! _O- Stiekem best lief van bemoeibuuf.
ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rug :P :')
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:29:35 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232676
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Loooool! _O- Stiekem best lief van bemoeibuuf.
Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:30:11 #130
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232690
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit klinkt in mijn totaal niet technische leven wel echt erom futuristisch hoor Yg. _O-
Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doen :D Voor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien :P >:)
pi_193232695
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou als dank haar geraniums afknippen
ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:30:51 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef mschol het volgende:

[..]

geen knoppen meer nodig hebben _O_
Handig als de boel in storing gaat of er een keer iemand anders in je huis is en de hele shit niet snapt :')

Plus over tien jaar vast niet meer van deze fabrikant, kun je alles wéér gaan vervangen.

Eckte knoppen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:31:16 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232711
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doen :D Voor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien :P >:)
Ja hoi, deze gedachte dus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:31:37 #134
169210 liesje1979
pi_193232720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja zeker want ik had al 5 pogingen achter de rug :P :')
_O- Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen? :P

quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou als dank haar geraniums afknippen
Is toch juist lief. :@
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:31:47 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes :P
Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232731
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

_O- Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen? :P
[..]

Is toch juist lief. :@
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
ik zou er niet aan beginnen. denk dat ik ze ook gewoon zo laat liggen op de bank :P
pi_193232732
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb nog trek, zal ik wat pulled pork uit de vriezer trekken?
:Y
pi_193232738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ze geeft me tegenwoordig ook vers afgebakken stokbroodjes :P
Wat :o Ik wil ook zo’n buuf :@
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:32:53 #139
169210 liesje1979
pi_193232740
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Mijn enige eis was dat ik wel knoppen wilde om de lampen aan en uit te kunnen doen :D Voor de rest gaat ie z'n gang maar. Oh en het moet overeind blijven en daar bel ik hem voor wakker als hij niet thuis is... en als hij het dan niet fixt dreig ik alles eruit te trekken en overal gloeilampen erin te draaien :P >:)
Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:33:03 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232744
Avondwandelingfoto :7

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:33:08 #141
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232749
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hoi, deze gedachte dus
Precies en wat jij hierboven zei... mijn ouders snappen die sjit niet, dus knoppen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:33:23 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232757
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:31 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

_O- Ik weet het, ik weet het. Kan je je voorstellen hoeveel werk het is om hem uit de knoop te krijgen en dan ook nog in 3 delen te verdelen? :P
[..]

Is toch juist lief. :@
Als je haar niet weg krijgt dan kan je haar maar beter handig inzetten,
Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:33:29 #143
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232761
Mijn moeder vond de baklava geslaagd *O*
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid :9
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193232770
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Avondwandelingfoto :7

[ afbeelding ]
Fraai! ^O^

Panoramafoto?
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:34:25 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232775
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 21:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Netjes! Heel strak maar toch door dat hekje heeft het iets gezelligs! En ik blijf die kleur van je deuren tof vinden, ik heb een stukje schutting in zo'n soort kleur. En je enorme bak lijkt wat groot maar dat zal wel veranderen wanneer wat er in staat wat groter wordt. _O_
Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij klein :@ Toen ik hem achter had gebouwd vond ik hem zo groot dat ik dacht dat ik verkeerd had gemeten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:34:30 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Precies en wat jij hierboven zei... mijn ouders snappen die sjit niet, dus knoppen.
Mijn kind van drie snapt het beter dan ik, nu al, de aftakeling is pijnlijk :')

Papa, kun je Siri vragen of hij ook aardbeien lekker vindt? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:34:42 #147
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232785
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
Avondwandelingfoto :7

[ afbeelding ]
Mooi O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:03 #148
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232792
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Fraai! ^O^

Panoramafoto?
Nee gewoon bijgesneden :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193232793
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd *O*
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid :9
Een zuurtje en een zoetje :9 Robèrt zou tevreden zijn :Y
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:32 #150
169210 liesje1979
pi_193232802
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy O+
Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')