abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:11:24 #91
45833 crew  Fogel
pi_193232294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193232298
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:11:59 #93
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232308
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik zou t wel weten :7

Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.

Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
pi_193232312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oehhhhh klinkt heerlijk! O+
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staat :P

Moet nog zon hoes kopen maar vind die krengen zo duur
pi_193232313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja maar die hebben we hier toch al:P
Ohja?
pi_193232315
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Staat inmiddels aan

Domotica O+
Oma :7
pi_193232321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Marshmallows grillen?
pi_193232325
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh :D Nee :D
Maar inderdaad: lijkt me interessant :Y Japan is fascinerend :9
pi_193232326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ohja?
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
pi_193232351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
Met roze billen en alles?
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:13:25 #101
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232354
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Staat inmiddels aan

Domotica O+
Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub :P
pi_193232362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Met roze billen en alles?
Denk als ze hun broek laten zakken wel ja.
pi_193232365
ik haaaaaaaaaaat bavianen. Enge kut apen zijn dat.
pi_193232377
Hebben tanden ook :o :X . Kunnen zo door kinderschedels heen bijten en proberen je spullen af te pakken.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:14:47 #105
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
:D

Ach tja... wat weten wij kaas koppen er van.... klein spoortje groen... ooooohhhhh aaaahhhhhh...... :D :D
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:15:04 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oma :7
Don't care :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:15:54 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub :P
Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232446
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Bouwt hij een domolo?
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:17:47 #109
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232450
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:18:15 #110
169210 liesje1979
pi_193232457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen. :') Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt. :')
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:18:37 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bouwt hij een domolo?
Denk het ja

:'(

Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 20 mei 2020 @ 22:19:12 #112
45833 crew  Fogel
pi_193232471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_193232472
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Denk het ja

:'(

Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op :+
Beter :9 Dat tentje, niet de domolo :{w
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:19:50 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Vertel mij wat :X
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt.... _O-
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzo

Tuinlampen worden vervangen, dat waren nog drie aparte pakjes die vandaag binnen kwamen

(De oude tuinlampen in de poort wilden we schoonmaken maar toen klapten ze uit elkaar van roest, dus doeiiiii, dan maar meteen goeie nieuwen :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:20:15 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Beter :9 Dat tentje, niet de domolo :{w
Mocht hij daar blijer van worden dan mijn echte versie, prima hoor :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232528
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica

Koos heeft een nieuwe hobby

Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen _O-
is ook leuk spul :Y
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:29 #117
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
Breng hem asjeblieft niet op ideeën :D
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:22:30 #118
169210 liesje1979
pi_193232542
"de boer op". lees je niet vaak, mooi. O+
pi_193232556
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen. :') Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt. :')
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
[ afbeelding ]
oh leuk :D

Ja ik had hem over de pergola gegooid i de knoop. Vroeg bemoeibuuf waarom ik dat zo had gedaan en zei dat ik niet het geduld heb om het uit de knoop te halen. Heeft zij het gedaan _O_ :D
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:23:16 #120
169210 liesje1979
pi_193232560
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Breng hem asjeblieft niet op ideeën :D
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
Je schoonmoeder in huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')