Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel intens kut dat je de hele shabam boekt en dat er dan niks te zien is in de dagen dat je er bent.....
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfectquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik iets anders in mijn hoofd, dacht dat ik je laatst ook een ander snoer zag posten, die bedoelde ik. Meer een soort kerstverlichting snoer.
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zou t wel weten
Alleen wel bepalen wanneer je m aanzet. Slurpt energie.
Of misschien de elektrische deken van Molo katten
Nou ja vraag volgend jaar nog maar een keer hoe die er bij staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhhh klinkt heerlijk!![]()
Die van mij is nog niet op maar ik neig ook ernstig naar geen wicker geneuzel meer.
Ohja?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die hebben we hier toch al:P
Marshmallows grillen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding op gas... gebruik hem nooit....
Met roze billen en alles?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Afrika? en je ziet ze soms in de schilderswijk
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je ver genoeg naar het noorden gaat is de kans op noorderlicht vrij groot, want zelfs weinig activiteit is dan toch te zien. Maar het is alleen niet zo spectaculair. Maargoed, als je niet weet hoe het had kunnen zijn ben je vast al tevreden met wat dansende groene strepen hier en daar.
Heel mijn huis zit inmiddels vol domoticaquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh is dat de truc.... wil je dit niet aan mijn man vertellen aub
Bouwt hij een domolo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel mijn huis zit inmiddels vol domotica
Koos heeft een nieuwe hobby
Kwamen vanmiddag zes (!!!) nieuwe pakketjes weer met die zut binnen
Vertel mij watquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt , in wit en idd gekleur. maar dat witte vind ik zo koud, die van jou das echt perfect
Denk het jaquote:
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Beterquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk het ja
![]()
Gelukkig ben ik prima vervangbaar door elektronica, ga ik wel met een tentje de boer op
Er komen hier ook bewegingssensors op toilet enzoquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Hier speelt nog net geen rustgevend muziekje af indien je op de plee zit en je keutel het glazuur van de pot raakt....
Mocht hij daar blijer van worden dan mijn echte versie, prima hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BeterDat tentje, niet de domolo
is ook leuk spulquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideeënquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel een automatische analyse waarvan je later op de dag rapport krijgt?
oh leukquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi warm licht inderdaad. Zit ook een knipper stand op he? Maar die gebruik ik nooit. Alleen het uit de knoop halen.Heb ze dus gewoon compleet in de knoop in een border gegooid, misschien morgen weer eens kijken of ik hem uit de knoop krijg, het zou nu makkelijker moeten gaan want ik heb er bij het snoeien van een plant alweer een stuk afgeknipt.
Kijk ik heb ze ook in de gang, dit zijn 2 snoeren en dan beiden in 3en gevouwen.
[ afbeelding ]
Je schoonmoeder in huis.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Breng hem asjeblieft niet op ideeën![]()
Als ik de elektrische kachel op zolder vergeet uit te doen wordt ik daar op niet al te vriendelijke wijze door die chagrijnige vrouwelijke google stem aan herinnert, ze schreeuwt ook naar me wanneer ik de containers buiten moet zetten, ze is niet mijn beste vriendin....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |