abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:42:52 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat dit over de bak of zijn lul?
Hoe ist UitStraling ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:11 #177
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232934
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:11 #178
169210 liesje1979
pi_193232935
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Zeg dat wel :9~
_O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:14 #179
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon _O- :D
Ja godver :(
Nu ga je het maar lezen ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:37 #180
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Sorry Muckjes :P
Budaaaaaa :'(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:47 #181
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232945
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
De hoofdschakelaar van de meterkast O-)

Ik heb kaarsen :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:44:21 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232955
En mijn buren bemoeien niet. *O* Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:45:10 #183
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232966
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen _O-
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben... O-)
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:45:46 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232975
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoe ist UitStraling ...
25 cm and counting :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232977
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:08 #186
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn buren bemoeien niet. *O* Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit. *O*
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot B-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:18 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje. :9
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:38 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232987
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Muck het volgende:

[..]

Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben... O-)
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken :)
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:50 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232991
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Muck het volgende:

[..]

Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot B-)
Heerlijk. _O-

Al is geen gevis ook wel relaxed. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:47:37 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233000
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Ja godver :(
Nu ga je het maar lezen ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw :P
Oh dat is idd makkelijk!

Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit

Noten in koek :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:04 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233008
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru) :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:15 #192
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Ik ken dat hele album nog niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:19 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
Coronaftermath
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:30 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233019
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru) :') _O-
Sentiment. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:55 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233024
Oh wacht, ik ken het Dimmu-nummer toch wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:04 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sentiment. O+
Wreed uit je dak *G* *G* *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:06 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ken dat hele album nog niet. :+
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mij
De oudere albums trok ik niet zo best
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:11 #198
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
Ik heb de zomergarderobe de kast in gewerkt en verder puin geruimd, al het onkruid uit de voortuin getrokken en veel wasjes weggewerkt *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:51 #199
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker :P
Daar zat ik al over te denken...
Honing en noten gaan zo goed samen O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:50:18 #200
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233047
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat is idd makkelijk!

Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit

Noten in koek :9
Ja!
Sowieso noten O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')