Hoe ist UitStraling ...quote:
Ja godverquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
De hoofdschakelaar van de meterkastquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapotquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn buren bemoeien niet.Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit.
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de theequote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje.
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suikerquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben...![]()
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken
Heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Nu ga je het maar lezen ook:Oh dat is idd makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Ik ken dat hele album nog niet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee
Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee
Coronaftermathquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Sentiment.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru)![]()
Wreed uit je dakquote:
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mijquote:
Ik heb de zomergarderobe de kast in gewerkt en verder puin geruimd, al het onkruid uit de voortuin getrokken en veel wasjes weggewerktquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag
Daar zat ik al over te denken...quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker
Ja!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is idd makkelijk!
Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit
Noten in koek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |