abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:42 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232804
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Muck het volgende:
Mijn moeder vond de baklava geslaagd *O*
Een beetje citroenig, maar dat viel eigenlijk wel goed uit, zo tegenover de zoetheid :9
Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:35:50 #152
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232807
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:32 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Whehehe. Kan hij het dan vanaf afstand ook fixen?
Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in.... :P
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:36:03 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232814
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nu je het zo uitschrijft ben ik het wel met je eens. :o
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:36:16 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232818
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in.... :P
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
Ja hallo

Dit wordt eng zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:36:31 #155
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Een zuurtje en een zoetje :9 Robèrt zou tevreden zijn :Y
;(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:37:39 #156
169210 liesje1979
pi_193232848
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Vind die bak op zijn plek eigenlijk nog vrij klein :@ Toen ik hem achter had gebouwd vond ik hem zo groot dat ik dacht dat ik verkeerd had gemeten :')
Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak. _O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:37:41 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232850
Koos en de nieuwe buurman zijn ook beide enorm van de gadgets, vermoeiend :')

Ik ga morgen als goed huisvrouw gewoon een kardemomcake bakken want de eieren moeten op en daar gaan er 6 in

Ook goed plan

:')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:04 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232855
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak. _O-
Gaat dit over de bak of zijn lul?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:11 #159
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232856
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat zat er allemaal in? Lekker man! Wat voor deegspul gebruik je daarvoor?
Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg :o
Morgen staat de filodeegversie op de planning :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:33 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232864
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:

[..]

Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg :o
Morgen staat de filodeegversie op de planning :P
Ah! Gaarde dat een beetje?

Walnoten of pistache erin?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:34 #161
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232865
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
Koos en de nieuwe buurman zijn ook beide enorm van de gadgets, vermoeiend :')

Ik ga morgen als goed huisvrouw gewoon een kardemomcake bakken want de eieren moeten op en daar gaan er 6 in

Ook goed plan

:')
Kardemom O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:47 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232869
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Haha serieus? Ik was juist verbaasd maar komt denk ik ook doordat zoiets op een foto een beetje lastig in te schatten was. Dus ik had hem een heel stuk kleiner ingeschat en herkende hem eerst niet eens als je nieuwe bak. _O-
Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoog :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:52 #163
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232870
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hallo

Dit wordt eng zo
Hoi hoi O+

Dat krijg je met die gadget nerds :D
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:38:55 #164
169210 liesje1979
pi_193232874
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:

[..]

Oh ja hoor... alles remote enzo....
Mocht hem iets overkomen stort het hele huis en de infra hier in.... :P
(nou niet helemaal, ik heb hem alles laten documenteren voor het geval dat omdat ik er echt geen fuck verstand van (wil) heb(ben).
Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
pi_193232879
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Muck het volgende:

[..]

;(
Dat was als compliment bedoeld -O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:39:18 #166
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232880
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah! Gaarde dat een beetje?

Walnoten of pistache erin?
Ging verrassend goed!
Allebei :P
Ik zoek het recept even voor je op
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193232884
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik hou echt enorm niét van mensen die me gaan helpen met dit soort dingen, dingen die ik én niet belangrijk vind (anders deed ik het zelf wel), die ze eigenlijk doen omdat ze vinden dat het zo niet kan en gewoon dag bemoeizuchtige. Rot op. Mijn huis, mijn puinhoop, mijn puinleven, mijn privacy O+
Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegeven :P

Het is een wisselwerking, de buren hier bemoeien zich met alles en weten alles maar als er wat is dan kan je ook gelijk bij ze terecht
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:39:44 #168
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat was als compliment bedoeld -O-
Ik krijg jeuk van al die verkleinwoorden :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:39:47 #169
169210 liesje1979
pi_193232888
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat dit over de bak of zijn lul?
Ik typ het dus het gaat over de bak, Als jij het zou typen zou het over de lul gaan. :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:40:06 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:

[..]

Ging verrassend goed!
Allebei :P
Ik zoek het recept even voor je op
Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon _O- :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232897
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik krijg jeuk van al die verkleinwoorden :@
Sorry Muckjes :P
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:40:44 #172
169210 liesje1979
pi_193232909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hij is ongeveer 80 cm breed en 60/65 cm hoog :P
Enorm. :Y
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:41:06 #173
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232915
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Muck het volgende:

[..]

Het was de makkelijke huisvrouwen-methode met bladerdeeg :o
Morgen staat de filodeegversie op de planning :P
Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:41:14 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Heb je gelijk hoor. Ik dacht ook laat het lekker zo hangen in de knoop maar om van dat gezeur af te zijn toch gegeven :P

Het is een wisselwerking, de buren hier bemoeien zich met alles en weten alles maar als er wat is dan kan je ook gelijk bij ze terecht
Ik ben daar echt te anti-mens voor geloof ik :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:41:37 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232925
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Enorm. :Y
Zeg dat wel :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:42:52 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat dit over de bak of zijn lul?
Hoe ist UitStraling ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:11 #177
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232934
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  One tough cookie woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:11 #178
169210 liesje1979
pi_193232935
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Zeg dat wel :9~
_O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:14 #179
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ga het niet maken want trek zoveel suiker niet goed. Maar wel benieuwd gewoon _O- :D
Ja godver :(
Nu ga je het maar lezen ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:37 #180
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Sorry Muckjes :P
Budaaaaaa :'(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:43:47 #181
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_193232945
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Bestaat er geen knop waarbij je alles hopla in een keer op handmatig kan zetten?
De hoofdschakelaar van de meterkast O-)

Ik heb kaarsen :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:44:21 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232955
En mijn buren bemoeien niet. *O* Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:45:10 #183
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232966
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Morgen alweer? Ik heb het 1 keer gemaakt, gelijk genoeg suiker voor 6 weken binnen _O-
Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben... O-)
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:45:46 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232975
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hoe ist UitStraling ...
25 cm and counting :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193232977
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:08 #186
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193232978
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En mijn buren bemoeien niet. *O* Hoogstens wat gebabbel over de auto's en wat er aan stokrozen in de voortuin groeit. *O*
Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot B-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:18 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193232980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Aaaaah, in mijn onesie op de bank met een pilsje. :9
Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:38 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193232987
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:45 schreef Muck het volgende:

[..]

Haha, ja, als ik eenmaal aan het experimenteren ben... O-)
Ik heb nu zelf een klein stukje op en de rest weggegeven. Komend weekend heb ik visite, dus dan vind ik het leuk om lekkers te bakken :)
Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:46:50 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193232991
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Muck het volgende:

[..]

Mijn buurman wil graag alles weten en vist altijd naar vanalles, maar ik vertel nooit iets en lach me dan kapot B-)
Heerlijk. _O-

Al is geen gevis ook wel relaxed. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:47:37 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233000
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Ja godver :(
Nu ga je het maar lezen ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle baklava van een eckte Turkse mevrouw :P
Oh dat is idd makkelijk!

Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit

Noten in koek :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:04 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233008
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru) :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:15 #192
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos zet hier weer een lekker muzakje op voor bij de thee

Ik zing het inmiddels volledig uit mijn hoofd mee

Ik ken dat hele album nog niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:19 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
Coronaftermath
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:30 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233019
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Toen ik terugkwam van het wandelen was dit bezig op de radio (StuBru) :') _O-
Sentiment. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:48:55 #195
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233024
Oh wacht, ik ken het Dimmu-nummer toch wel. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:04 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Sentiment. O+
Wreed uit je dak *G* *G* *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:06 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ken dat hele album nog niet. :+
Is echt bizar mainstream aan het worden vind ik. Zingt wel stuk lekkerder mee voor mij
De oudere albums trok ik niet zo best
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:11 #198
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
ik ben echt afgemat. En ik heb geen fuck gedaan vandaag :')
Ik heb de zomergarderobe de kast in gewerkt en verder puin geruimd, al het onkruid uit de voortuin getrokken en veel wasjes weggewerkt *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:49:51 #199
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik had toen ook een hoop honing gebruikt, geeft net wat meer smaak dan suiker :P
Daar zat ik al over te denken...
Honing en noten gaan zo goed samen O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:50:18 #200
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233047
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat is idd makkelijk!

Zag er goed uit, wie weet maak ik het ooit

Noten in koek :9
Ja!
Sowieso noten O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')