abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193233605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ruzie niet met idioten.
Hou je bek.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:22:19 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ouwe leedrecreant
Never let a good crisis go to waste :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:22:32 #278
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233611
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Deze?


Dat kan ik niet meezingen _O-

Klinkt wel als iets om de gluurburen mee te treiteren :P
Jep. *O* *O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:22:35 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233613
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zou wel de ultieme wraak voor 100 keer Unwritten zijn. :')
Wasda?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233617
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik ruzie alleen met bitterbal, maar dat is gewoon veilig vanaf afstand dat ze mijn hoofd er niet af kan halen
:P
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:05 #281
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233621
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Wasda?
Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:09 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233624
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:11 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mr. Polska?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:27 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.
:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:45 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233635
Door met El Chupacabra. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:23:48 #286
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:

[..]

:P
Ja en dat ook :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193233644
quote:
Ik dacht eerder aan vinger op de klitter
pi_193233646
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Never let a good crisis go to waste :@
_O_
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:24:34 #289
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233647
quote:
Die blijft stiekem best leuk ook al versta ik er geen kut van :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:24:46 #290
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233651
Huu, Noisuf-X was iets té voor nu. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:25:01 #291
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233655
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan vinger op de klitter
Ja ik dacht laat ik het een keertje netjes houden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193233656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Natasha Bedingfield. Is een van de buren fan van ofzo.
I wanna have your babies?

Rammelende eierstokken daar?
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:25:09 #294
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193233659
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die blijft stiekem best leuk ook al versta ik er geen kut van :@
Dat dus :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193233662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja ik dacht laat ik het een keertje netjes houden.
Never :7
pi_193233665
Waar is Flesgod?
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:25:30 #297
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193233666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

I wanna have your babies?

Rammelende eierstokken daar?
Neuh. Buuf heeft twee dochters op bakvisleeftijd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:26:38 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193233679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Door met El Chupacabra. *O*
De geitenzuiger _O_

Die aflevering van The X-Files heb ik zo vaak gezien, en mijn vriendinnen van overtuigd dat dat beest echt bestond _O-

Schijnt in Portugal ook echt een ding te zijn, waar mensen in geloven _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193233682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
Waar is Flesgod?
Het is na 21:30, wat denk je?
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 23:27:01 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193233686
quote:
Zo was ik vanmiddag ook de bipolaire kat van de buren aan het aaien O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')