Zo kut altijd als je dan in de supermarkt komt.. Denk je oh lekker koelquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
35 graden is ook echt niet tof in Nederland.
Niks met onzekerheid te maken. Ik ben gewoon geen knappe man. Hoe dat komt heb ik al vaker gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker, je lijkt Buda wel
Zolderkamertjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.
Zolderkamertjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.
Ja je loopt letterlijk tegen een muurquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kut altijd als je dan in de supermarkt komt.. Denk je oh lekker koel.en dan kom je weer buiten en dan sterf je gewoon.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, Miauw is terug en meteen gaat het weer 130 km/u. Hier mag dat nog wel.
Ja sorryquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, Miauw is terug en meteen gaat het weer 130 km/u. Hier mag dat nog wel.
Hmmquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks met onzekerheid te maken. Ik ben gewoon geen knappe man. Hoe dat komt heb ik al vaker gezegd![]()
Neequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jee, deze TT. Is dit de 'Wrijving geeft glans' van 2020?
THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEARquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jee, deze TT. Is dit de 'Wrijving geeft glans' van 2020?
*ik noteer mee*quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
*schrijft deze TT op als dijenkletser voor de volgende kringverjaardag.
varken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is zeker te vroeg om mijn schnitzel in de pan te gooien
Nee hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee hoor. Ik heb de oven ook al aangezet om voor te warmenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over twee minuten niet meer volgens mijn oudersquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over twee minuten niet meer volgens mijn ouders.
Nee hoor, hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar kun je beter Rutte citeren: visie is de olifant die je het uitzicht beneemt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kan gebruiken op mijn werk ook?
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeker! Vooral in het bijzijn van managersquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kan gebruiken op mijn werk ook?
Wow, echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Bos81 het volgende:
Vruuger, zaten we thuis nu al aan tafel....
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?
Er stond steelpan op.
Belgquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?
Er stond steelpan op.
Ik zeg wel vaak, als het niet kan dan gaan we dat juist doen, iemand ideetjes?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je beter Rutte citeren: visie is de olifant die je het uitzicht beneemt.
Ja,quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, echt?![]()
6 uur zaten wij aan tafel.
“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaak, als het niet kan dan gaan we dat juist doen, iemand ideetjes?
Neem even je pilletje Haags.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Ik ga ze nu echt verzamelen en dan uitgeven in een boekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er stond steelpan op.
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunchquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staat
Die steelpanpost was wel je langste ooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohhh okquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
Ma werkte in de avondverpleging.. Dus stond het eten al vroeg op tafel...
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Fijn om ook deze kant te ervarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn oma ligt om negen uur in bedquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch. Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken
. Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdtquote:
Hahaha neequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Sarcastquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn om ook deze kant te ervarenDankjewel! Ik voel mij geīnspireerd.
Nou ja, dán kan het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma ligt om negen uur in bed
Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt.
Ik heb een manager serieus weleens gevraagd op welke pagina van het handboek voor managers die onzin stond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..
![]()
![]()
Checkquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, dán kan het wel.
Zeven uur is een prima tijd inderdaad. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Koen66 het volgende:
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
quote:
hmm nog nooit gehadquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn
Wiener Schnitzelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kalfsschnitzel in ei, balsamico, Parmezaanse kaas, broodkruimels, basilicum en pesto dopen en dan eventjes kort in de olijfolie bakkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Creatief wel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoorquote:
Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landenquote:
Zo te lezen prima schnitzels hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik maar ik zag heel die quote niet in die post. Maar nu weer welquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoor
Hawaiiquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landen. Ze zullen vast niet allemaal overheerlijk zijn, maar creatief is het zeker
.
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Schnitzel Rwanda.
Stiekem gemaakt van ondermaatse bedorven Nijlbaars, zonder kaas, zonder groenten, met zand en wormpjes.
Omg ik wil schnitzel Engeland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk plekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Pina colada here I come!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Falafel is ook chill.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
Ik eet falafel straks, uiteraard nu zin in schnitzel
Denk aan je fitgirllijf!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit ik hier met m'n bordje groentenpasta terwijl jullie het over schnitzels hebben
Jij hield niet van yoga toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog een lekker strandmuziekje erbij
Wattttquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee bezig, heb zelfs m'n eigen linzenpasta gemaakt
Nee, maar wel van deze muziekquote:
Hij is al op, zal volgende keer even een foto makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Watttt
Pics?
Ging jij nou mee naar Berlijn?
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.quote:
Deze heeft mijn vriend keer voor zijn vrouw en mij gezongen, net doend of hij een rieten rokje aan hadquote:
Zo liep mijn pa er de hele jaren 80 bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
Oh Groot!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh helpquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijke filmsquote:
quote:
Afleren!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die filmquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb de film dus nog nooit afgekeken maar ik kan me er een scene bij voorstellen
Oh help dit filmpje zet een vriend van me altijd op als hij niet nuchter isquote:
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
Ziet er Chwill uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarigequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
Op je terras?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
Nou, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarige.
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euroquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
oh das een goeie dealquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euro![]()
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik was vanmiddag ff in Scheveningen maar zag je nergens.
Zeker..quote:
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenWat deed je daar?
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.quote:
Nee hoor, ik pas.quote:
Dat ja. Ik snap de hype nietquote:
Ja natuurlijk, ben je zes jaar oud of zo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.
Ik kom er NU aan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava![]()
[ afbeelding ]
Kinderenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
Dat ziet er echt super lekker uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er echt super lekker uit.
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattigquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"
Wel netjes dat hij eraan denkt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat welquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus"
![]()
.
[ afbeelding ]
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo!
Nieuwsgierig ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @:muck?
welke?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben.
En was lekker weer dus fietsen was OK.
nog wat gehoord van je collega?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
[ afbeelding ]
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
Dan ga ik het klooster inquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
Hmm, op de klantenservice welquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie?
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Er zijn nog tien wachtenden voor u.”quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOENquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij goede argumenten wil ik daar van afzien
Zo is dat, afschaffen die verjaardagen en begrafenissen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd
Ik ga gelijk een uitnodiging versturen. Beste idee in tijden ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenKeep your friends close and your enemies closer, no?
Doet ze goed, die Bitterbalquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft
Klinkt een beetje als een protestantse begrafenis, ook zo'n feest.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens![]()
Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima
Anorexiabadr?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls
[ afbeelding ]
Hmm.. niet mijn type..quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?
Denk dat het je kansen flink verkleintquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Lelijke uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Voedsel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
Yes pleasequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een one track mind, sorry.quote:
Van de muur af muurbloemquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja met de politie?
Help, er loopt hier een man met zijn gulp open.
Moment mevrouw, we sturen meteen het dichtstbijzijnde arrestatieteam uw kant op.
Dank u wel hoor.
Wij zijn er om te dienen, we krijgen die viezerik wel.
Schiet wel op hij komt dichterbij ....![]()
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik vind hem zeer aangenaam om naar te kijken
Ja gahaha doe maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.
Dit is meer mij danquote:
kan je daar op dansen?quote:
Mijn moeder zei altijd tegen mijn zussen, vertrouw nooit mannen die niet durven dansen en ga zeker nooit naar bed met een man die niet kan dansen want dan kunnen we net zo goed een potje gaan kaarten.quote:
dit helpt buda niet de dansvloer opquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd tegen mijn zussen, vertrouw nooit mannen die niet durven dansen en ga zeker nooit naar bed met een man die niet kan dansen want dan kunnen we net zo goed een potje gaan kaarten.
Ja lok jij hem dan de dansvloer op muts.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit helpt buda niet de dansvloer op
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.quote:
dat probeerde k net totdat jij kwam zuurpruimenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lok jij hem dan de dansvloer op muts.
Ik ben de enige hier zonder zure pruimquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat probeerde k net totdat jij kwam zuurpruimen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit helpt buda niet de dansvloer op
Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weerquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.
Neilquote:
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Voor nu vertrouw ik even op jouw skillsquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
Mijn dansen ziet er ook niet uit, wie ben ik om te oordelen over anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
In tuintjes werken is vrij intensief.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op peil is.
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditiequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie
Ja dansen is een soort droge generale repetitie voor de seks later op de avond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
tenzij je zo danst
Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
Tuinierenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus
Oh heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
2,5 jaar
nee joh. blijft er helemaal niks meer over :pquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vindquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren
Verhuis je topic naar KLBquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind
Wat moe ik nou weer in KLBquote:
Ik overweeg dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren
Ja echt hčquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moe ik nou weer in KLBMaar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Wil je mijn stroomhek lenen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moe ik nou weer in KLBMaar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Koken hierquote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had echt té veel trek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Koken hier
Kind zegt 'ik wil geen falafel, ik wil simit'
Houd je bek kutkind
Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd'quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hč![]()
Moest wel lachen om mijn buurvrouw van een straat verderop die oprecht vroeg of ik tegels had gelegd.
Ik had mos en onkruid weggehaald
een designerkleuter aan een riempjequote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik ook een Italiaanse kleuter om uit te laten in het park.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had echt té veel trek.![]()
Helaas nu geen kloot zin meer.
Jezus hoe danquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
uitlaten...
18:43
Italië is sinds een paar dagen ‘vrij’. De inwoners mogen zonder reden de straat op, naar de kapper en koffie drinken in de bar. Maar er is één categorie die consequent wordt vergeten: de kinderen. Ze mogen worden uitgelaten in het park, maar de speeltuinen blijven dicht net als de scholen. Die gaan, als alles goed gaat, pas in september weer open. Correspondent Angelo van Schaik bericht vanuit Rome.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een designerkleuter aan een riempje
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een designerkleuter aan een riempje
Goeie chickmagnetquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
Goed idee, in mijn andere hand een chihuahua puppy aan een riempje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goeie chickmagnet![]()
maar dat zijn puppy's ook.
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
gaan ze naar het asielquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
Verkoop ik hem door aan een vrouw die geen kinderen kan krijgen, nobel opgelost.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?
Noooooquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd'
Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
tenzij je zo danst
Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
marokkanen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...
Nee manquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
zijn maar weinig mannen die zo kunnen dansen hoor ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |