Van de muur af muurbloemquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja met de politie?
Help, er loopt hier een man met zijn gulp open.
Moment mevrouw, we sturen meteen het dichtstbijzijnde arrestatieteam uw kant op.
Dank u wel hoor.
Wij zijn er om te dienen, we krijgen die viezerik wel.
Schiet wel op hij komt dichterbij ....![]()
quote:
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik vind hem zeer aangenaam om naar te kijken
Ja gahaha doe maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.
Dit is meer mij danquote:
kan je daar op dansen?quote:
Mijn moeder zei altijd tegen mijn zussen, vertrouw nooit mannen die niet durven dansen en ga zeker nooit naar bed met een man die niet kan dansen want dan kunnen we net zo goed een potje gaan kaarten.quote:
dit helpt buda niet de dansvloer opquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd tegen mijn zussen, vertrouw nooit mannen die niet durven dansen en ga zeker nooit naar bed met een man die niet kan dansen want dan kunnen we net zo goed een potje gaan kaarten.
Ja lok jij hem dan de dansvloer op muts.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit helpt buda niet de dansvloer op
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.quote:
dat probeerde k net totdat jij kwam zuurpruimenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lok jij hem dan de dansvloer op muts.
Ik ben de enige hier zonder zure pruimquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat probeerde k net totdat jij kwam zuurpruimen
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit helpt buda niet de dansvloer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |