abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193227925
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Zo is dat, afschaffen die verjaardagen en begrafenissen.
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:32:37 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227932
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Eens :Y

Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima _O_
pi_193227939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
_O-
pi_193227942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd :@
graag verwijderen
pi_193227953
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd :@
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt? :{
pi_193227954
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelen :+ Keep your friends close and your enemies closer, no? :P
Ik ga gelijk een uitnodiging versturen. Beste idee in tijden dit :o
pi_193227970
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft :D
Doet ze goed, die Bitterbal :Y
pi_193227976
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls



:9
pi_193227981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Eens :Y

Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima _O_
Klinkt een beetje als een protestantse begrafenis, ook zo'n feest.
Als het aan mij ligt de gehele zaal de oven in want die zijn toch al dood.
graag verwijderen
pi_193227991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls

[ afbeelding ]

:9
Anorexiabadr?
pi_193227992
Hij speelt een crimi



:9~
pi_193227994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Anorexiabadr?
_O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:35:46 #214
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls

[ afbeelding ]

:9
Hmm.. niet mijn type..
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193228010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:

[..]

om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt? :{
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo -O-
graag verwijderen
pi_193228015
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo -O-
Denk dat het je kansen flink verkleint
pi_193228024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls

[ afbeelding ]

:9
Lelijke uitstraling :)
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:37:54 #218
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193228040
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo -O-
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193228048
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lelijke uitstraling :)
lelijke versie van jou?
pi_193228059
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]

lelijke versie van jou?
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:39:04 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
Voedsel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:39:27 #222
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193228073
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
Yes please _O_.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193228081
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voedsel.
Die zag ik niet aankomen :{
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:40:07 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen :{
Ik heb een one track mind, sorry. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228097
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:39 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Yes please _O_.
Daar was ik al jaren mee gestopt trouwens. Ik geef hooguit een hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')