Zo is dat, afschaffen die verjaardagen en begrafenissen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd
Ik ga gelijk een uitnodiging versturen. Beste idee in tijden ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenKeep your friends close and your enemies closer, no?
Doet ze goed, die Bitterbalquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft
Klinkt een beetje als een protestantse begrafenis, ook zo'n feest.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens![]()
Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima
Anorexiabadr?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls
[ afbeelding ]
Hmm.. niet mijn type..quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?
Denk dat het je kansen flink verkleintquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Lelijke uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Voedsel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
Yes pleasequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
Ik heb een one track mind, sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |