abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193227790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:

[..]

nog wat gehoord van je collega?
Nee, maar mijn hoofd staat er ook niet naar. En de rest ook niet. -O-
pi_193227791
weer heerlijk gesmurft vandaag O+
pi_193227815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
weer heerlijk gesmurft vandaag O+
Lekker hoor :D
pi_193227820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
graag verwijderen
pi_193227830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oké Yoda.
_O_
graag verwijderen
pi_193227835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

welke? :P
Over oude vroemvroems.
pi_193227839
Ja was ook een lekker smurf dagje voor mij, maar vrijdag weer naar gargamel
pi_193227845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
Dan ga ik het klooster in :{w
pi_193227858
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Over oude vroemvroems.
ah oke ;P
pi_193227862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan ga ik het klooster in :{w
Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie? :{
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:29:20 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan ga ik het klooster in :{w
Hmm, jammer.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227878
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie? :{
Hmm, op de klantenservice wel :{
pi_193227888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hmm, op de klantenservice wel :{
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
graag verwijderen
pi_193227891
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hmm, jammer.
Bij goede argumenten wil ik daar van afzien :@
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:30:38 #195
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227901
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
“Er zijn nog tien wachtenden voor u.”
pi_193227909
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:31:51 #198
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bij goede argumenten wil ik daar van afzien :@
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelen :+ Keep your friends close and your enemies closer, no? :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227920
zag vandaag wel veel lekkere hapjes buiten trouwens :9
pi_193227923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ah oke ;P
Je moet wat met je tijd. |:)
pi_193227925
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Zo is dat, afschaffen die verjaardagen en begrafenissen.
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:32:37 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227931
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft :D
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227932
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Eens :Y

Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima _O_
pi_193227939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
_O-
pi_193227942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd :@
graag verwijderen
pi_193227953
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd :@
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt? :{
pi_193227954
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelen :+ Keep your friends close and your enemies closer, no? :P
Ik ga gelijk een uitnodiging versturen. Beste idee in tijden dit :o
pi_193227970
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft :D
Doet ze goed, die Bitterbal :Y
pi_193227976
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls



:9
pi_193227981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Eens :Y

Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima _O_
Klinkt een beetje als een protestantse begrafenis, ook zo'n feest.
Als het aan mij ligt de gehele zaal de oven in want die zijn toch al dood.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')