Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
Dan ga ik het klooster inquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
Hmm, jammer.quote:
Hmm, op de klantenservice welquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie?
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
“Er zijn nog tien wachtenden voor u.”quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOENquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij goede argumenten wil ik daar van afzien
Zo is dat, afschaffen die verjaardagen en begrafenissen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
Eensquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo niet, ik vind jouw wel een type daarvoor eerlijk gezegd
Ik ga gelijk een uitnodiging versturen. Beste idee in tijden ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenKeep your friends close and your enemies closer, no?
Doet ze goed, die Bitterbalquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie een wingvrouw heeft
Klinkt een beetje als een protestantse begrafenis, ook zo'n feest.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens![]()
Anderhalve meter afstand en elkaar beleefd toeknikken is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |