nog wat gehoord van je collega?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava![]()
[ afbeelding ]
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
Dan ga ik het klooster inquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
Hmm, jammer.quote:
Hmm, op de klantenservice welquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie?
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
“Er zijn nog tien wachtenden voor u.”quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOENquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij goede argumenten wil ik daar van afzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |