abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193227541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.
Ja natuurlijk, ben je zes jaar oud of zo?
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:12:53 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227555
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227560
Maar is wel aan het veranderen lang-zaam dat dan wel weer, meat is also for pussies.
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:13:20 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227561
Honger. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:14 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227573
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
Ik kom er NU aan.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:24 #156
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227575
Ik: "Ik zag dat A en B niet meer konden worden samengevoegd, maar ik heb niets aan A of B veranderd."
Baas: "Ik wel, ik heb A veranderd. Doe jij maar even zorgen dat A weer werkt en A en B weer samengevoegd kunnen worden."
Ik: "Ik werk eigenlijk nog maar tien minuten..."
Baas: "Doe toch maar."

Ik weet dat hij het niet slecht bedoelt maar wow :') _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:57 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227586
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sushi is voor meisjes.
_O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:15:15 #159
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik kom er NU aan.
Gezellig *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:15:19 #160
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227592
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt super lekker uit :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:00 #161
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227605
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dat ziet er echt super lekker uit :9.
Thanks *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:12 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227607
RockNijntje ook zo te zien.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:42 #163
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227619
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig :D. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus" _O- O+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:50 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227625
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:17:20 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227629
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
Wel netjes dat hij eraan denkt.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:18:17 #166
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227647
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:20:10 #167
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227678
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
_O_
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld :').
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:21:09 #169
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig :D. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus" _O- O+.
:D
Kinderen passen zich zo snel aan joh _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227704
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
:o wow *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:21:48 #171
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel :Y
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo :o!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193227724
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @Muck? :9
pi_193227745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo :o!
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
pi_193227758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @:muck? :9
Nieuwsgierig ik ook
Zonder wrijving geen glans
pi_193227760
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben. :P
En was lekker weer dus fietsen was OK.
welke? :P
pi_193227762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
nog wat gehoord van je collega?
pi_193227764
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
:9~
pi_193227771
geen video sex?
pi_193227772
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nieuwsgierig ik ook
Oké Yoda.
pi_193227779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oké Yoda.
_O-
pi_193227790
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:

[..]

nog wat gehoord van je collega?
Nee, maar mijn hoofd staat er ook niet naar. En de rest ook niet. -O-
pi_193227791
weer heerlijk gesmurft vandaag O+
pi_193227815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
weer heerlijk gesmurft vandaag O+
Lekker hoor :D
pi_193227820
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
graag verwijderen
pi_193227830
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Oké Yoda.
_O_
graag verwijderen
pi_193227835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:

[..]

welke? :P
Over oude vroemvroems.
pi_193227839
Ja was ook een lekker smurf dagje voor mij, maar vrijdag weer naar gargamel
pi_193227845
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Duurt nog even, als we voor die tijd een vaccin hebben dan kan het goed zijn dat we doorslaan de andere kant op en dat we bijvoorbeeld orale seks als doodnormaal beschouwen tijdens de nieuwjaarsborrel.
Dan ga ik het klooster in :{w
pi_193227858
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Over oude vroemvroems.
ah oke ;P
pi_193227862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan ga ik het klooster in :{w
Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie? :{
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:29:20 #191
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dan ga ik het klooster in :{w
Hmm, jammer.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227878
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Er werkt geen enkel lekker wijf bij jullie? :{
Hmm, op de klantenservice wel :{
pi_193227888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Hmm, op de klantenservice wel :{
Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
graag verwijderen
pi_193227891
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hmm, jammer.
Bij goede argumenten wil ik daar van afzien :@
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:30:38 #195
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
Dit ja, of bij begrafenissen en verjaardagen. Mag van mij allemaal verdwijnen.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227901
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
“Er zijn nog tien wachtenden voor u.”
pi_193227909
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Spring je daar toch naar binnen met je gulp open, gelukkig nieuwjaar dames *O*
NIET DOEN BUDA IK HERHAAL NIET DOEN
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:31:51 #198
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bij goede argumenten wil ik daar van afzien :@
Ik dacht misschien mag de concurrentie ook bij jullie kommen borrelen :+ Keep your friends close and your enemies closer, no? :P
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227920
zag vandaag wel veel lekkere hapjes buiten trouwens :9
pi_193227923
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ah oke ;P
Je moet wat met je tijd. |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')