abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193227541
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.
Ja natuurlijk, ben je zes jaar oud of zo?
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:12:53 #152
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227555
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227560
Maar is wel aan het veranderen lang-zaam dat dan wel weer, meat is also for pussies.
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:13:20 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227561
Honger. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:14 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227573
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
Ik kom er NU aan.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:24 #156
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227575
Ik: "Ik zag dat A en B niet meer konden worden samengevoegd, maar ik heb niets aan A of B veranderd."
Baas: "Ik wel, ik heb A veranderd. Doe jij maar even zorgen dat A weer werkt en A en B weer samengevoegd kunnen worden."
Ik: "Ik werk eigenlijk nog maar tien minuten..."
Baas: "Doe toch maar."

Ik weet dat hij het niet slecht bedoelt maar wow :') _O-.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:57 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227586
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sushi is voor meisjes.
_O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:15:15 #159
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik kom er NU aan.
Gezellig *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:15:19 #160
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227592
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt super lekker uit :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:00 #161
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227605
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:15 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dat ziet er echt super lekker uit :9.
Thanks *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:12 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227607
RockNijntje ook zo te zien.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:42 #163
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227619
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig :D. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus" _O- O+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:16:50 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227625
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 18:17:20 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193227629
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:

[..]

Kinderen 8)7
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"

_O-
Wel netjes dat hij eraan denkt.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:18:17 #166
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227647
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:20:10 #167
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193227678
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
_O_
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193227683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld :').
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:21:09 #169
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_193227701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig :D. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus" _O- O+.
:D
Kinderen passen zich zo snel aan joh _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_193227704
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava :o
[ afbeelding ]
:o wow *O*
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:21:48 #171
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel :Y
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo :o!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193227724
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @Muck? :9
pi_193227745
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo :o!
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer _O_
pi_193227758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @:muck? :9
Nieuwsgierig ik ook
Zonder wrijving geen glans
pi_193227760
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben. :P
En was lekker weer dus fietsen was OK.
welke? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')