abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193227115
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Een kind iets afleren... Lukt jou dat? :D

Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi _O-
:D
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:48:49 #127
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193227128
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Die film O+

Zo tof joh, kijken!
Val steeds in slaap :')
With the stars as her umbrella
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:50:07 #128
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193227147
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Een kind iets afleren... Lukt jou dat? :D

Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi _O-
_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
With the stars as her umbrella
pi_193227158
8 juni weer fulltime naar school *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_193227165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af *O*
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zon :D Zit er nu, mist alleen nog een cocktail :P

[ afbeelding ]
Ziet er Chwill uit :D :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:54:22 #131
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227211
Is mijn tuin al klaar? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:56:28 #132
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227250
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarige :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193227255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wiener Schnitzels :9 :9
:Y
pi_193227303
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch :9~
pi_193227321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch :9~
Op je terras?
pi_193227332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Op je terras?
Jeps. hadden sushi besteld :P
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:01:50 #137
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193227343
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Is mijn tuin al klaar? :')
Nee.
With the stars as her umbrella
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:02:09 #138
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193227348
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarige :').
Nou, dat dacht ik dus ook :')
With the stars as her umbrella
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:02:24 #139
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227354
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nee.
Waarheid. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:02:45 #140
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193227360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch :9~
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euro :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193227374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Jeps. hadden sushi besteld :P
Ah vandaar. Ik was vanmiddag ff in Scheveningen maar zag je nergens.
pi_193227377
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euro :9 :9
oh das een goeie deal :P
pi_193227383
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Ah vandaar. Ik was vanmiddag ff in Scheveningen maar zag je nergens.
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomen :P Wat deed je daar?
pi_193227399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Jeps. hadden sushi besteld :P
Lekker :9~
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:07:44 #145
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193227464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]

oh das een goeie deal :P
Zeker..

Ik heb laatst nog wat broodjes van daar laten thuisbezorgen. Maar de laatste keer subway was daarvoor alweer 11 jaar geleden, toen ik daar voor het eerst kwam, tijdens het vrijgezellengebeuren van mijn broer...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193227490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lekker :9~
Sushi is voor meisjes.
graag verwijderen
pi_193227495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Zal je mij ook niet zo snel tegenkomen :P Wat deed je daar?
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben. :P
En was lekker weer dus fietsen was OK.
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:09:45 #148
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227504
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sushi is voor meisjes.
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:10:35 #149
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193227519
quote:
15s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sushi is voor meisjes.
Nee hoor, ik pas.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:11:37 #150
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193227535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee hoor, ik pas.
Dat ja. Ik snap de hype niet :@.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')