quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
Ziet er Chwill uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarigequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
Op je terras?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
Nou, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarige.
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euroquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
oh das een goeie dealquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euro![]()
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik was vanmiddag ff in Scheveningen maar zag je nergens.
Zeker..quote:
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenWat deed je daar?
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.quote:
Nee hoor, ik pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |