Denk aan je fitgirllijf!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit ik hier met m'n bordje groentenpasta terwijl jullie het over schnitzels hebben
En dan nog een lekker strandmuziekje erbijquote:
Mee bezig, heb zelfs m'n eigen linzenpasta gemaaktquote:
Jij hield niet van yoga toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog een lekker strandmuziekje erbij
Wattttquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee bezig, heb zelfs m'n eigen linzenpasta gemaakt
Nee, maar wel van deze muziekquote:
Hij is al op, zal volgende keer even een foto makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Watttt
Pics?
Ging jij nou mee naar Berlijn?
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.quote:
Deze heeft mijn vriend keer voor zijn vrouw en mij gezongen, net doend of hij een rieten rokje aan hadquote:
Zo liep mijn pa er de hele jaren 80 bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
Oh Groot!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh helpquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijke filmsquote:
quote:
Afleren!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die filmquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb de film dus nog nooit afgekeken maar ik kan me er een scene bij voorstellen
Oh help dit filmpje zet een vriend van me altijd op als hij niet nuchter isquote:
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Een kind iets afleren... Lukt jou dat?![]()
Ze stond gisteren de doventolk na te doen, ook mooi
Ziet er Chwill uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarigequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
Op je terras?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
Nou, dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow, dat is... veel voor een 2,5-jarige.
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euroquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
ik had vanmiddag hier met een vriendin sushi lunch
oh das een goeie dealquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als lunch 2 subs gehaald bij de Subway, had nog een voucher via social deal. Kreeg 2 subs + een koekje voor 5 Euro![]()
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik was vanmiddag ff in Scheveningen maar zag je nergens.
Zeker..quote:
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal je mij ook niet zo snel tegenkomenWat deed je daar?
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.quote:
Nee hoor, ik pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |