Klinkt interessant!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Schnitzel Rwanda.
Stiekem gemaakt van ondermaatse bedorven Nijlbaars, zonder kaas, zonder groenten, met zand en wormpjes.
Omg ik wil schnitzel Engeland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Leuk plekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Pina colada here I come!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Falafel is ook chill.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
Ik eet falafel straks, uiteraard nu zin in schnitzel
Denk aan je fitgirllijf!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit ik hier met m'n bordje groentenpasta terwijl jullie het over schnitzels hebben
En dan nog een lekker strandmuziekje erbijquote:
Mee bezig, heb zelfs m'n eigen linzenpasta gemaaktquote:
Jij hield niet van yoga toch?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog een lekker strandmuziekje erbij
Wattttquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mee bezig, heb zelfs m'n eigen linzenpasta gemaakt
Nee, maar wel van deze muziekquote:
Hij is al op, zal volgende keer even een foto makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Watttt
Pics?
Ging jij nou mee naar Berlijn?
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.quote:
Deze heeft mijn vriend keer voor zijn vrouw en mij gezongen, net doend of hij een rieten rokje aan hadquote:
Zo liep mijn pa er de hele jaren 80 bijquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
Oh Groot!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zanger ziet eruit als een Belgische zedendelinquent.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh helpquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:39 schreef Molo het volgende:
Miepje wilde van de week dit, inclusief dansje nadoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijke filmsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |