Wiener Schnitzelsquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn
Kalfsschnitzel in ei, balsamico, Parmezaanse kaas, broodkruimels, basilicum en pesto dopen en dan eventjes kort in de olijfolie bakkenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn
Creatief wel!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoorquote:
Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landenquote:
Zo te lezen prima schnitzels hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik maar ik zag heel die quote niet in die post. Maar nu weer welquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoor
Hawaiiquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landen. Ze zullen vast niet allemaal overheerlijk zijn, maar creatief is het zeker
.
Klinkt interessant!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Schnitzel Rwanda.
Stiekem gemaakt van ondermaatse bedorven Nijlbaars, zonder kaas, zonder groenten, met zand en wormpjes.
Omg ik wil schnitzel Engeland.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs.
[ afbeelding ]
Leuk plekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Pina colada here I come!quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af![]()
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zonZit er nu, mist alleen nog een cocktail
![]()
[ afbeelding ]
Falafel is ook chill.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
Ik eet falafel straks, uiteraard nu zin in schnitzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |