abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:02:45 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Neem even je pilletje Haags.
Your beauty never ever scared me.
pi_193226329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?

Er stond steelpan op. ;(
Ik ga ze nu echt verzamelen en dan uitgeven in een boekje _O_
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:11 #53
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staat _O-
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch :'). Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken :'). Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Die steelpanpost was wel je langste ooit _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:22 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja,

Ma werkte in de avondverpleging.. Dus stond het eten al vroeg op tafel...
Ohhh ok :D
With the stars as her umbrella
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:32 #56
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Belg :( :(
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226345
Ik Louis van Ga- al. :'(
Zonder wrijving geen glans
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:04:04 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik Louis van Ga- al. :'(
Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Your beauty never ever scared me.
pi_193226363
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Geen idee. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:04:18 #60
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Fijn om ook deze kant te ervaren :Y Dankjewel! Ik voel mij geïnspireerd.
With the stars as her umbrella
pi_193226369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch :'). Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken :'). Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Mijn oma ligt om negen uur in bed :+

Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
pi_193226374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”

:r
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:05:14 #63
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Geen idee. :@ :@
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:05:23 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226386
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193226392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Hahaha nee
Zonder wrijving geen glans
pi_193226394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Fijn om ook deze kant te ervaren :Y Dankjewel! Ik voel mij geïnspireerd.
Sarcast :(
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:07 #67
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn oma ligt om negen uur in bed :+

Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
Nou ja, dán kan het wel :D.

Zeven uur is een prima tijd inderdaad :Y. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226405
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt :+.
:D :D *) ;( :') :')

In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..

:') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193226410
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
Ik heb een manager serieus weleens gevraagd op welke pagina van het handboek voor managers die onzin stond.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:29 #70
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:D :D *) ;( :') :')

In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..

:') :') :')
:D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:48 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Sarcast :(
Ik, nooit.
With the stars as her umbrella
pi_193226422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nou ja, dán kan het wel :D.

Zeven uur is een prima tijd inderdaad :Y. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Check :Y
pi_193226426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik, nooit.
:6
Zonder wrijving geen glans
pi_193226433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Koen66 het volgende:
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:08:08 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kipschnitzels zijn fake
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
hmm nog nooit gehad :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193226458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
Wiener Schnitzels :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:08:31 #77
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226460
huh wat is deze
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:08:52 #78
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226468
waarom quote ik mezelf
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:10:23 #79
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226489
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs _O_.

Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:08 schreef Koen66 het volgende:
waarom quote ik mezelf
:?
Zonder wrijving geen glans
pi_193226512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
Kalfsschnitzel in ei, balsamico, Parmezaanse kaas, broodkruimels, basilicum en pesto dopen en dan eventjes kort in de olijfolie bakken _O_

Lievelingsgerecht van Frank Sinatra en dat snap ik :)
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:11:43 #82
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226513
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs _O_.

[ afbeelding ]
Creatief wel!
With the stars as her umbrella
pi_193226530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:?
Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:12:47 #84
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226531
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Creatief wel!
Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landen :o. Ze zullen vast niet allemaal overheerlijk zijn, maar creatief is het zeker :D.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226532
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Creatief wel!
:)
graag verwijderen
pi_193226536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs _O_.

[ afbeelding ]
Zo te lezen prima schnitzels hoor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:16:32 #87
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226578
Krijg net een berichtje via LinkedIn: "Hooiii, mooi profiel heb je. We hebben een leuke functie voor je in Almere, we zoeken een junior medewerker met max. 3 jaar ervaring."

Joeee, ik mag al bijna met pensioen, waar heb je het over met je drie jaar ervaring :')
With the stars as her umbrella
pi_193226584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Koen quote zichzelf. Zo moeilijk te begrijpen is die post niet hoor
Ja dat snap ik maar ik zag heel die quote niet in die post. Maar nu weer wel :')
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:17:02 #89
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:12 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze eerst zelfs nog meer landen :o. Ze zullen vast niet allemaal overheerlijk zijn, maar creatief is het zeker :D.
Hawaii :'(
Wat was jouw favoriet?
With the stars as her umbrella
pi_193226626
Schnitzel Rwanda.

Stiekem gemaakt van ondermaatse bedorven Nijlbaars, zonder kaas, zonder groenten, met zand en wormpjes.
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:20:31 #91
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Schnitzel Rwanda.

Stiekem gemaakt van ondermaatse bedorven Nijlbaars, zonder kaas, zonder groenten, met zand en wormpjes.
Klinkt interessant!
With the stars as her umbrella
pi_193226673
In België zou een Schnitzel Holland. Een Schnitzel zijn, zonder iets er bij. Want die Ollanders zijn zuinig...

:') :') :') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:24:46 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193226722
@bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af *O*
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zon :D Zit er nu, mist alleen nog een cocktail :P

<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:25:13 #94
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ging hier vroeger altijd eten met mijn moeder als we een dagje Outlet Roermond gedaan hadden. Die tent verdient absoluut de naam Schnitzelparadijs _O_.

[ afbeelding ]
Omg ik wil schnitzel Engeland.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:25:27 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226741
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af *O*
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zon :D Zit er nu, mist alleen nog een cocktail :P

[ afbeelding ]
Leuk plekje :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:26:52 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193226751
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:24 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal, m'n 2e/kleine balkon is ook af *O*
Deze heb ik vanaf 4u de zon op, en op de andere de hele ochtend tot 1u, dus hoef maar 3u zonder zon :D Zit er nu, mist alleen nog een cocktail :P

[ afbeelding ]
Pina colada here I come!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:28:03 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193226776
Ik eet falafel straks, uiteraard nu zin in schnitzel :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:29:35 #98
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226798
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
Ik eet falafel straks, uiteraard nu zin in schnitzel :(
Falafel is ook chill.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:29:39 #99
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193226800
Zit ik hier met m'n bordje groentenpasta terwijl jullie het over schnitzels hebben ;(
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:30:11 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193226807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Falafel is ook chill.
Ja lekker man :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')