abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:02:45 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226324
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Neem even je pilletje Haags.
Your beauty never ever scared me.
pi_193226329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?

Er stond steelpan op. ;(
Ik ga ze nu echt verzamelen en dan uitgeven in een boekje _O_
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:11 #53
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226330
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staat _O-
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch :'). Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken :'). Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Die steelpanpost was wel je langste ooit _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:22 #55
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja,

Ma werkte in de avondverpleging.. Dus stond het eten al vroeg op tafel...
Ohhh ok :D
With the stars as her umbrella
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:03:32 #56
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Belg :( :(
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226345
Ik Louis van Ga- al. :'(
Zonder wrijving geen glans
  roze woensdag 20 mei 2020 @ 17:04:04 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_193226358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik Louis van Ga- al. :'(
Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Your beauty never ever scared me.
pi_193226363
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Geen idee. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:04:18 #60
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226365
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Fijn om ook deze kant te ervaren :Y Dankjewel! Ik voel mij geďnspireerd.
With the stars as her umbrella
pi_193226369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch :'). Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken :'). Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Mijn oma ligt om negen uur in bed :+

Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
pi_193226374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”

:r
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:05:14 #63
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Geen idee. :@ :@
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:05:23 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226386
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193226392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Hahaha nee
Zonder wrijving geen glans
pi_193226394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Fijn om ook deze kant te ervaren :Y Dankjewel! Ik voel mij geďnspireerd.
Sarcast :(
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:07 #67
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn oma ligt om negen uur in bed :+

Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
Nou ja, dán kan het wel :D.

Zeven uur is een prima tijd inderdaad :Y. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193226405
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt :+.
:D :D *) ;( :') :')

In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..

:') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_193226410
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
Ik heb een manager serieus weleens gevraagd op welke pagina van het handboek voor managers die onzin stond.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:29 #70
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193226414
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

:D :D *) ;( :') :')

In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..

:') :') :')
:D
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:06:48 #71
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_193226417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Sarcast :(
Ik, nooit.
With the stars as her umbrella
pi_193226422
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nou ja, dán kan het wel :D.

Zeven uur is een prima tijd inderdaad :Y. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Check :Y
pi_193226426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik, nooit.
:6
Zonder wrijving geen glans
pi_193226433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Koen66 het volgende:
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:08:08 #75
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193226453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]

kipschnitzels zijn fake
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn :9~
hmm nog nooit gehad :o
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')