Neem even je pilletje Haags.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed. Dit was mijn momento. Ik beperk mij weer tot eyo, nice, KOEKOEK.
Ik ga ze nu echt verzamelen en dan uitgeven in een boekjequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?
Er stond steelpan op.
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunchquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staat
Die steelpanpost was wel je langste ooitquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohhh okquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
Ma werkte in de avondverpleging.. Dus stond het eten al vroeg op tafel...
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom heeft een Belg altijd een pot mayonaise in de auto staan?
Fijn om ook deze kant te ervarenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn oma ligt om negen uur in bedquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oef dat is vroeg, om half vijf zit ik soms nog aan mijn lunch. Gaan ze allebei erg vroeg naar bed? Ik had altijd zo'n hekel aan dat vroege eten toen ik nog thuis woonde, dan had ik om 20:00 alweer honger! Mijn ouders hebben dat trouwens ook want dan gaan ze snacken
. Ik eet best wel onregelmatig en meestal laat, maar vind dat voor mijn ritme eigenlijk ook veel fijner.
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdtquote:
Hahaha neequote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je dit niet tegen je vriendin doet.
Sarcastquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn om ook deze kant te ervarenDankjewel! Ik voel mij geďnspireerd.
Nou ja, dán kan het welquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oma ligt om negen uur in bed
Ja, zelf eet ik ook liever wat later. Normaal rond zeven uur. Maar nu ik thuiswerk, zes uur/half zeven.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor als hij zijn auto in de frieten rijdt.
Ik heb een manager serieus weleens gevraagd op welke pagina van het handboek voor managers die onzin stond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lean en buiten de lijntjes denken mensen, om tot punt c te komen moeten we niet vanaf a starten, wie noemt er een letter?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In België hebben ze ook andere pakken melk dan hier in NL. Daar staat niet hier openen, maar thuis openen..
![]()
![]()
Checkquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja, dán kan het wel.
Zeven uur is een prima tijd inderdaad. Voor mensen die rond een uur of elf-twaalf naar bed gaan.
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:05 schreef Koen66 het volgende:
sommige dingen horen gewoon geen kip te zijn, schnitzel hoort varken te zijn, en shoarma lam
quote:
hmm nog nooit gehadquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schnitzel hoort eigenlijk kalf te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |