Zo kut altijd als je dan in de supermarkt komt.. Denk je oh lekker koelquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
35 graden is ook echt niet tof in Nederland.
Niks met onzekerheid te maken. Ik ben gewoon geen knappe man. Hoe dat komt heb ik al vaker gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker, je lijkt Buda wel
Zolderkamertjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.
Zolderkamertjequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon als een echte FOK!ker niet naar buiten gaan.
Ja je loopt letterlijk tegen een muurquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo kut altijd als je dan in de supermarkt komt.. Denk je oh lekker koel.en dan kom je weer buiten en dan sterf je gewoon.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, Miauw is terug en meteen gaat het weer 130 km/u. Hier mag dat nog wel.
Ja sorryquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, Miauw is terug en meteen gaat het weer 130 km/u. Hier mag dat nog wel.
Hmmquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks met onzekerheid te maken. Ik ben gewoon geen knappe man. Hoe dat komt heb ik al vaker gezegd![]()
Neequote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jee, deze TT. Is dit de 'Wrijving geeft glans' van 2020?
THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEARquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jee, deze TT. Is dit de 'Wrijving geeft glans' van 2020?
*ik noteer mee*quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
*schrijft deze TT op als dijenkletser voor de volgende kringverjaardag.
varken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is zeker te vroeg om mijn schnitzel in de pan te gooien
Nee hoorquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee hoor. Ik heb de oven ook al aangezet om voor te warmenquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Over twee minuten niet meer volgens mijn oudersquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn vader zit tegenwoordig ook stipt om vijf uur aan tafel. En mijn oma raakt al in paniek als de Thuiszorg niet om half vijf voor de deur staatquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over twee minuten niet meer volgens mijn ouders.
Nee hoor, hoezo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Daar kun je beter Rutte citeren: visie is de olifant die je het uitzicht beneemt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kan gebruiken op mijn werk ook?
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeker! Vooral in het bijzijn van managersquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik die kan gebruiken op mijn werk ook?
Wow, echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 16:59 schreef Bos81 het volgende:
Vruuger, zaten we thuis nu al aan tafel....
quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?
Er stond steelpan op.
Belgquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over pan gesproken. Ik ben een keer opgepakt nadat ik een bezoekje aan de blokker had gepleegd. Ik had nieuwe pannen nodig en ik vond er 1 die nam ik zo mee naar buiten. Gaat dat alarm af ik denk wat krijgen we nou?
Er stond steelpan op.
Ik zeg wel vaak, als het niet kan dan gaan we dat juist doen, iemand ideetjes?quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je beter Rutte citeren: visie is de olifant die je het uitzicht beneemt.
Ja,quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wow, echt?![]()
6 uur zaten wij aan tafel.
“We hebben geen problemen, alleen uitdagingen.”quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaak, als het niet kan dan gaan we dat juist doen, iemand ideetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |